Tila-autot (7+tavarat) --> Pakettiauto?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kake-
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käytettyjä selatessa herää kysymys, miksi Mersut on niin halpoja esim. verratuna VW?

Ja paljonko tollasella Transporterilla ajaa? Autotallissa on esim. yli 500 000 km ajetusta vielä yli 20 000 pyynti.

Laatu. Vitot on vihoviimesiä vikapesiä jotka ruostuvat pystyyn.
 
Zone-sarja -42%
Takavetovitolla ei tee mitään jos ei tosiaan kuljettele sitä betonia kontissa. ;)

Aika hengenvaarallinen peli perheautoksi talvella tommonen ilman nelikkoa.
 
Etuvetoinen Vito ts. V-Class V220CDI on muutaman vuoden ollut ja normihenkisenä mennään :)

Ruostehan noissa se kiusa on, jossain kohtaa alkaa kukkaaa tulla listojen alta kurkkimaan. Oma onneksi hyvin liki ruosteeton tällä hetkellä ;)

Tien päällä hyvä ajella, eikä tuon kokoisena arveluta ajella kaupungissa yhtään. Kuitenkin pituutta on normi farmarin verran ja keula lyhyt, niin naisväkikin tykkää ajaa mieluusti.

Kulutus maantiellä aikalailla 7l automaattina.

Oma 7-hengen malli, jossa kaikki penkit pika kiinnityksellä ja laitettavissa miten sattuu ja tuo penkkien muuntelu oli se minkä takia ks. malliin tuli käännyttyä.

Penkkien tarvetta ei sinällään ole kuin tuo 4, mutta kaikenlainen harrastuksiin liittyvä tavara liikkuu tuolla vehkeellä todella hienosti, eikä pitkän matkan taittamisessakaan ala ketään kiukuttamaan. Pöydät saa eteensä, jossa voi pitää kirjoja tai läppäreitä jne.

Vikoja ei sen kummemmin ole kiusaksi ollut, kuin ilmajousitus takana, jonka kanssa saanut hieman jumpata.

CDI-vehkeissä yleisesti on tuota suuttimien tiivisteiden vuotamista, mutta ei mikään ihmeellinen asia, kun tarpeeksi ajoissa vain vaihdattaa/vaihtaa.

Itse kun tulee huollettua/rassattua, niin jonkun kerran on tullut kirottua suunnittelun helmiä, mitä tuohon on saatu mahtumaan. Ei ihan Mersumaisesti ole tehty, jos vertaa harrasteena olevaan W124:n tai tuota ennen olleeseen W210:n.

Mutta miinuksena se, että 7-hengelle saattaa tavara kapasiteetti alkaa loppumaan, kyllä nyt kuitenkin kassia ja laukkua mukaan saa, muttei kaksosten rattaita, sekä paria polkupyörää ja 5-lätkäkassia. Tuossa kohtaa melkein katseltava pitkiä transporttereita tai uudempia pitkiä Vitoja.
 
Etuvetoinen Vito ts. V-Class V220CDI on muutaman vuoden ollut ja normihenkisenä mennään :)

Ruostehan noissa se kiusa on, jossain kohtaa alkaa kukkaaa tulla listojen alta kurkkimaan. Oma onneksi hyvin liki ruosteeton tällä hetkellä ;)

Tien päällä hyvä ajella, eikä tuon kokoisena arveluta ajella kaupungissa yhtään. Kuitenkin pituutta on normi farmarin verran ja keula lyhyt, niin naisväkikin tykkää ajaa mieluusti.

Kulutus maantiellä aikalailla 7l automaattina.

Oma 7-hengen malli, jossa kaikki penkit pika kiinnityksellä ja laitettavissa miten sattuu ja tuo penkkien muuntelu oli se minkä takia ks. malliin tuli käännyttyä.

Penkkien tarvetta ei sinällään ole kuin tuo 4, mutta kaikenlainen harrastuksiin liittyvä tavara liikkuu tuolla vehkeellä todella hienosti, eikä pitkän matkan taittamisessakaan ala ketään kiukuttamaan. Pöydät saa eteensä, jossa voi pitää kirjoja tai läppäreitä jne.

Vikoja ei sen kummemmin ole kiusaksi ollut, kuin ilmajousitus takana, jonka kanssa saanut hieman jumpata.

CDI-vehkeissä yleisesti on tuota suuttimien tiivisteiden vuotamista, mutta ei mikään ihmeellinen asia, kun tarpeeksi ajoissa vain vaihdattaa/vaihtaa.

Itse kun tulee huollettua/rassattua, niin jonkun kerran on tullut kirottua suunnittelun helmiä, mitä tuohon on saatu mahtumaan. Ei ihan Mersumaisesti ole tehty, jos vertaa harrasteena olevaan W124:n tai tuota ennen olleeseen W210:n.

Mutta miinuksena se, että 7-hengelle saattaa tavara kapasiteetti alkaa loppumaan, kyllä nyt kuitenkin kassia ja laukkua mukaan saa, muttei kaksosten rattaita, sekä paria polkupyörää ja 5-lätkäkassia. Tuossa kohtaa melkein katseltava pitkiä transporttereita tai uudempia pitkiä Vitoja.

:D Vein just tänään Viton kolmatta kertaa pajalle tänä keväänä, noi suuttimet on yks perkele kun mähtäri palaa siihen kanteen kiinni ja webasto ei toimi koskaan. Auto on umpiruosteessa joka on alle 10-vuotiaalle pakulle jotenkin nolo tulos. Liukuovet toimii miten sattuu kun pakkanen rikkoo muoviset puslat milloin mistäkin. Takalasin pyyhkijän moottori hajoaa kerran viikossa ja lämmityslaitteesta tulee joko lieskoja tai pakkanen. Ihana auto.
 
:D Vein just tänään Viton kolmatta kertaa pajalle tänä keväänä, noi suuttimet on yks perkele kun mähtäri palaa siihen kanteen kiinni ja webasto ei toimi koskaan. Auto on umpiruosteessa joka on alle 10-vuotiaalle pakulle jotenkin nolo tulos. Liukuovet toimii miten sattuu kun pakkanen rikkoo muoviset puslat milloin mistäkin. Takalasin pyyhkijän moottori hajoaa kerran viikossa ja lämmityslaitteesta tulee joko lieskoja tai pakkanen. Ihana auto.

Siis eikö tälläinen ole ihan perus kausihuoltoa:





Mutta kannattaa käydä ajelemassa Caddyä ja jotain pakettiautohenkistä, kuitenkin aika ero on hyvässä ja pahassa. Itsellä isoimmat plussa löytyi tuohon pakettiautomaisempaan.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nytton Caddy Maxi pihassa, joten jahkailu suoritettu :)

200 tonnia ajettu vm 2010 2.0 TDi.

- - - Updated - - -

Luojan kiitos ei tullu sitä Chrysleriä laitettua :).
 
Pari viikkoa kesälomaa ja reilu 4000 kilometriä takana, 5-7 henkeä kyydissä ja tavarat päälle.

Tähän mennessä ollut oikeastaan pelkästään positiivinen kokemus.

Pelkäsin sisämelua ja kohtuullisen heikkoa suorituskykyä, mutta melua on vähemmän kuin edellisessä (Audi A4 B6) ja ei tuolla todellakaan jalkoihin jää, hyvin pääsee ohi vielä yli 100 km/h vauhdissa.

Yhdyn takana olevien lehtijousien moittijoihin, mutta eipä nuokaan juuri häiritse kuin mukulakivellä ja jyrkissä hidastetöyssyissä.

Radio kuuluu tosi heikosti, liekö joku kontakti huonosti, en ole ehtinyt tutkimaan. Positiivisenä yllärinä 3,5mm plug AUX liitäntä, joten iPod käytössä.
 
:D Vein just tänään Viton kolmatta kertaa pajalle tänä keväänä, noi suuttimet on yks perkele kun mähtäri palaa siihen kanteen kiinni ja webasto ei toimi koskaan. Auto on umpiruosteessa joka on alle 10-vuotiaalle pakulle jotenkin nolo tulos. Liukuovet toimii miten sattuu kun pakkanen rikkoo muoviset puslat milloin mistäkin. Takalasin pyyhkijän moottori hajoaa kerran viikossa ja lämmityslaitteesta tulee joko lieskoja tai pakkanen. Ihana auto.

Nyt lähtee tämä Hitlerin kosto vaihtoon, neljäs remppa tänä vuonna, leimaan saanti tulee olemaan jännää...tyyppivikalista on mittava ja niitä saa fixata näköjään joka vuosi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom