Tiktak lopettaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harmillinen uutinen, koska itsekin voin ihan suoraan sanoa, että tykkäsin TikTakin musiikista ja olen nähnyt tytöt livenäkin 3 kertaa.

I've got a sweet secret under my bed
Have to hide it from my friends
Cause my pony is the fastest in the world
She almost flies in the morning sky

She's so cool, her eyes burn brighter
She can suck me dry

Why shouldn't I just kill my pony
She's a disease inside my head
I'm giving all of me away
Get nothing back, She's a liar

I've got a sweet secret under my bed
Or inside my head like mom said
She's all I got, she makes me perfect
And they can see me and I am pretty
When I'm riding

Ei löydy tuubista näämmä mutta Me yöhön huudetaan on aivan ehdottomasti huikeista parhain biisi ko. bändiltä. Olisimpa saanu kuulla livenä ja laulaa sitä eturivissä nostalgisissa fiiliksissä vaahtosammuttimien kanssa.

Onneksi kerkesin näkemään tyttöjen keikan muutema viikko sitten Lappeenrannassa. Ihan hyvää musiikkia ne soittaa.

Aika yllättävä uutinen...

Me heilutaan taas-biisiä lukuunottamatta jopa joiltain osin ihan jees musaa.

Mutta en jää kaipaamaan kuitenkaan erityisesti:)

Ei löydy tuubista näämmä mutta Me yöhön huudetaan on aivan ehdottomasti huikeista parhain biisi ko. bändiltä. Olisimpa saanu kuulla livenä ja laulaa sitä eturivissä nostalgisissa fiiliksissä vaahtosammuttimien kanssa.

Tuossa uutisessahan sanottiin, että ne tekee vielä suurimmat kaupungit käsittävän jäähyväiskiertueen. Sinne vaan Joni ja kaikki muutkin. Suosittelen kyllä jos ei ole koskaan livenä nähny, soundit ja tytöt on aika paljon rokimpia livenä kun levyllä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rupeavat tekemään töitä ja opiskelemaan. Mahtaako levy-yhtiö ja manageri napannut suurimman osan kakusta kun mimmien pitää kouluun ja duuniin mennä? Luulisi että noilla levymyynneillä olisi massia ja kannattaisi jatkaa soittoa.

Kun pääasiassa esittää muiden tekemää musiikkia, niin taitaa pitkä sentti mennä tekijöille.Ei käsittääkseni taida radiosoitostakaan tulla mitään. Eiks Eputkin tee hyvää tiliä jo pelkällä vanhojen biisien radiosoitolla.
Ja orkesteri hyvyydestä sen verran ,että jonkun levynteon yhteydessä oli juttua notta yli parisataa biisiä eri tekijöiltä joista sitten valittiin levylle parhaat. pienentää mielestäni epäonnistumisen mahdollisuutta aika paljon.

Onko faktaa, että joku muu duunasi Tiktakin musat? Olen ollut siinä käsityksessä, että itse olisivat musiikkinsa takana pitkälti.

On faktaa, tyttöjen osuus on muistaakseni jotain yksittäisiä sanoituksia tms. Ihan ammattimuusikoita siellä on taustalla, edu kettunen, hanhiniemi jne.

Onko faktaa, että joku muu duunasi Tiktakin musat? Olen ollut siinä käsityksessä, että itse olisivat musiikkinsa takana pitkälti.
Maki Kolehmainen, Petri Munck ja Tehosekoittimen Matti ovat ainakin tehneet biisejä Tik Takille.

edit. hidas... Bändin historiikissa mainitaan noita biisin tekijöitä http://www.tiktak.fi/bandi_historiikki.php

Todella harmillinen uutinen, ehdottomasti kyllä pop-bändien parhaimmistoa :itku:
Kerran kitaristit yödösässä tavanneena huomasi että tytöt elävät jalat maassa eikä ole pissa noussut päähän :thumbs:

Hienoja hetkiä on tytöillä takana ja varmasti viellä edessäkin. Tavastialla 8.12. on sitten jäähyväisten aika, harmi:(.

Onneksi sain kunnian olla paikalla tuolloin. :dance:Kaikkien aikaisempien vuosien edestä.:haart::haart::haart::haart:

Kyrpii kyllä ku en käyny Iisalmessa kattomassa, ku ne täällä joitain vuosi sitten pyörähti :( Ja täytyy kompata sniffaria osittain, kosketinsoittajaa ja rumpalia ois voinu painaa :)

Edit: Tai painas edelleenkin, jos vaan tsäänssiä olis..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom