FITNESS Tiina Kasvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
D3X_1778.jpg

WINNING!

4.jpg

BI-WINNING!

Huhhuh :wtf: Hyvin on lihaakin saatu selkäosastolle pakattua.

Ehana nainen!

Nämä uusimmat on kyllä älyttömän siistejä! Erityisesti tämä:

normal_D3X_6366.jpg

Ehkä hienoin kuva aikoihin. Pitäisi ehdottomasti olla joku lehden kansi, ellei jo ole. Todella energinen. Sininen tausta luo vielä mukavan kontrastin punaisiin hiuksiin, pinkkeihin bikineihin (oletan, että alaosakin oli, vaikka ei kuvassa näykään) ja noihin kynsiin. Tuo blingbling-efekti laseissa on kirsikka kakun päälle. Rajaus juuri sopivan ahdas. Ei voisi onnistuneempi kuva olla mun silmiini.

Hurmaavan näköinen tapaus. Miken koirakin on hauska :D

Iineksellä oli tänään taas kunnon hellepäivä, laattasi ja ripuloi. Mut Iini on niin kiltti, että menee suihkuun ripuloimaan. Leksa tulee tosin mihin sattuu. Pienempi Minni Pinni laattas komeesti Hanna Korvelan Duetto matolle ja kun se on käsin punottu paperinarumatto hintaa vitusti, meni se pesulaan ja pesu on hintaa vitusti.

Ihana Iines <3

Noista kuvista Iineksen kanssa kyl välittyy ihana tunnelma! Kiitos TAAS Mike kuvista!! Noista aurinkolasikuvista :rock: tykkäsin myös (jos näin suomalaisena saa itse sanoa :wtf: )

MUTTA MIKE!!
Sä ET voi kirjoittaa koiran oksennuksesta mun ketjussa!! :evil: :D
Tai voithan sä koska Iines kuitenkin kuittaa ihanuudellaan sun höpöhöpö-jutut!!
Minä+Iines = rinsessat :haart:

Mahtavan mieluisaa kesänjatkoa Mikelle + rinsessakoiruuksille, sekä tietty pakkiksen huippujengille!! Hietsus/Stadikalla nähdään ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom