Hei! Minua on pari kuukautta kiusannut tämä vaiva, eli siis kylkirustojen tulehdustila. Treenaaminen ei onnistu näiden pahojen rintakipujen takia. Toukokuun alussa lääkärissä otettiin röntgen ja sydänfilmi, mutta niissä ei ollut poikkeavaa ja lääkäri oireiden perusteella diagnisoi tämän varmasti tietzenin oireryhmäksi. Tulehduskipulääkekuureja olen syönyt paljon tässä kahden kuukauden aikana, mutta ei niistä ole ollut apua, vaiva palaa aina takaisin. Olen oikeastaan ollut koko tämän kahden kuukauden ajan breikillä punttisaleilusta ja välttänyt kaikkea rasitusta tälle kipeälle alueelle, mutta ei ole vaiva silti parantunut.
Haluaisin kuulla kokemuksia, onko tämä inhottava vaiva kiusannut muita täällä ja kuinka olette päässeet vaivasta eroon. Masentaa todella paljon kun ei pääse treenailemaan. Ja pelottaa, että tää vaiva jää krooniseksi. Voisiko kortisonista olla apua tähän? Entä osteopaatista, osaisiko joku suositella hyvää osteopaattia pääkaupunkiseudulta? Mites akupunktio hoito? Fysioterapia?
Kiitos jo etukäteen vinkeista!
Haluaisin kuulla kokemuksia, onko tämä inhottava vaiva kiusannut muita täällä ja kuinka olette päässeet vaivasta eroon. Masentaa todella paljon kun ei pääse treenailemaan. Ja pelottaa, että tää vaiva jää krooniseksi. Voisiko kortisonista olla apua tähän? Entä osteopaatista, osaisiko joku suositella hyvää osteopaattia pääkaupunkiseudulta? Mites akupunktio hoito? Fysioterapia?
Kiitos jo etukäteen vinkeista!