Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
pakko kysyy täällä kun alkaa jo hieman hermo mennä. eli mistä voi johtua,että kun suljen normaalisti koneen ja näyttöön tulee normaalisti "suljetaan windows" niin joka vitun kerta käynnistää koneen uudelleen? eli siis konetta ei pysty sulkemaan ilman että sulkee virtakytkimestä itse käsin. mikä vittu on ongelman nimi?

Koitas tän linkin ohjeiden mukaan http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q311806 noi muut "diagnoosit" ei kuulosta mun mielestä oikeilta tohon ongelmaan.

Mikä on helpoin ja nopein ohjelma jolla voi leikata biisejä? Siis että kappaleen alussa on n. 20sec jotain paskaa jonka haluan pois, että kappale alkaa suoraan siitä mistä haluan, ilman alkupuheita yms.

Mikä on helpoin ja nopein ohjelma jolla voi leikata biisejä? Siis että kappaleen alussa on n. 20sec jotain paskaa jonka haluan pois, että kappale alkaa suoraan siitä mistä haluan, ilman alkupuheita yms.

En ole varma mutta Windows Movie Makerilla pystyy varmaan pätkimään biisit

PS3:lla en pääse netissä eteenpäin.Eli jos laitan vaikka hattrickiin käyttäjätunnuksen ja salasanan tai facebookiin tilapäivityksen,ni mitään ei tapahdu.

Onko joku asetus mulla pois päältä vai mikä tuohon auttais?

Sen sain tehtyä, mutta sitten taas kun pitäisi tallentaa se biisi uuteen muotoon, niin se ei onnistu. Tai siis en voi valita sieltä valikosta melkein mitään vaihtoehtoja, esim juuri sitä että sen tallentaa.

Jos sulla on biisit mp3-muodossa, niin väitetysti mp3DirectCut-niminen ohjelma leikkaa mp3sia ilman että tarvii muuntaa toiseen muotoon. Ja bonuksena myös ääneenlaatu säilyy eli mp3-pakkausta ei tehdä leikkuun jälkeen tiedostolle uudestaan (siis kun mp3 on häviöllinen pakkausmetodi ja joka kerta kun pakkaat biisin mp3:lla niin äänenlaatu huononee).

Download.fi:stä löytyy: http://www.download.fi/audio_video/musiikkitiedostojen_muokkaus/mp3directcut.cfm

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Morjes, eli mulla olis tälläset
philips_hts6500_37-400-400.jpg
kotiteatterin kajarit. Noh tuo dvd- soitin vai mikä onkaan, levis. Nyt tässä kaverin kaa pähkäillään onko mahdollista kytkeä tuo subfoofer ja kaiuttimet tietokoneeseen kiinni? :hyper:

Jos sulla on biisit mp3-muodossa, niin väitetysti mp3DirectCut-niminen ohjelma leikkaa mp3sia ilman että tarvii muuntaa toiseen muotoon. Ja bonuksena myös ääneenlaatu säilyy eli mp3-pakkausta ei tehdä leikkuun jälkeen tiedostolle uudestaan (siis kun mp3 on häviöllinen pakkausmetodi ja joka kerta kun pakkaat biisin mp3:lla niin äänenlaatu huononee).

Download.fi:stä löytyy: http://www.download.fi/audio_video/musiikkitiedostojen_muokkaus/mp3directcut.cfm

kiitoksia tästä, tällä sain homman hoidettua!

E. Post number 400!!!

Hieman offtopic, mutta liittyy osittain tietokoneisiin.

Eli tarkoituksena siirtää läppäristä ps3:seen leffoja ja musiikkia tversityn kautta.

Ongelmana on aivan tajuttoman hidas siirtonopeus. Nyt olen siirtänyt yhtä n. 3,3 gb kokoista leffaa ja aikaa kuluu useita tunteja ja tällä hetkellä raksuttaa vasta 84%ssa.

Miten tuota saa nopeutettua? Läppäri kaapelilla modeemissa kiinni ja modeemista vielä kaapeli ps3seen. 24/1M - yhteys.

Nettiyhteytes nopeudella ei oo paskan vertaa väliä tossa hommassa jos siis lähiverkon kautta siirrät, mutta kerros vielä miten nopeesti tavara liikkuu (kBps).

Minulla on vähän yli vuoden vanha hp 6510b läppäri joka toimi tietenkin koko takuuajan ihan moitteettomasti ja nyt sitten kun takuu loppui lakkasi tuo lisänappula rivistö toimimasta mistä säädetään äänenvoimakkuuksia ja ties mitä. Ei sinäänsä iso ongelma mutta kun wlania ei saa muualta kuin tuosta rikkinäisestä nappularivistöstä päälle. Koneessa on windows vista jota olen penkonut joka puolelta ja siellä täällä on juttua wlanin päälle kytkemisestä mutta joka kohdassa kehoitettaan vain painamaan siittä rikkinäisestä napista. Päivitin sen nappularivin ajurit mutta ei auttanut mitään.

Vituttaa toi vista muutenkin sen verran että sekin voisi lähteä vaihtoon samalla jos ei muuten ongelma ratkea. Vai keksiikö joku jonkun kivan pikku ohjelman tai niksin millä tuon wlanin saisi päälle ilman tuota saatanan nappulariviä eikai se nyt mitenkään mekaanisesti sen kautta wlanin virta kumminkaan mene eli pitäisi olla ihan ohjelmisto kikkailulla hoidettavissa?

^^ Vaikka takuuaika mennyt umpeen,niin ota yhteyttä maahantuojaan vaan rohkeasti, pitäisi kyllä korvata.

Mun vanhempien HP pavillion-läppäristä hajos emo, ja meni takuun piikkiin vaikka oli yli 2v vanha kone ( tuolla koneella taisi kyl ol tyyppivikana se rikki menevä emo. )

Mut kannattaa soittaa ja kysyy, et mitään häviä.

^^ Vaikka takuuaika mennyt umpeen,niin ota yhteyttä maahantuojaan vaan rohkeasti, pitäisi kyllä korvata.

Mun vanhempien HP pavillion-läppäristä hajos emo, ja meni takuun piikkiin vaikka oli yli 2v vanha kone ( tuolla koneella taisi kyl ol tyyppivikana se rikki menevä emo. )

Mut kannattaa soittaa ja kysyy, et mitään häviä.

Joo soittelin ja normaalisti kyllä korvaisivatkin mutta kun tämä on yrityksen nimiin ostettu niin ei ole noi yksityisen puolen kuluttajasuojalait voimassa... :jahas:

vittu. miksen mä saa Outlook Expressissä Hotmai-tiliä lähettämään sähköposteja? Vastaanottaminen kyllä onnistuu, mut se ei lähetä mitään. Palvelin ja porttinumerot PITÄIS olla oikein, mitä nyt netistä oon niitä asetuksia googlannu. Toimiiko jollain hotmail outlook expressissä??!?!

vittu. miksen mä saa Outlook Expressissä Hotmai-tiliä lähettämään sähköposteja? Vastaanottaminen kyllä onnistuu, mut se ei lähetä mitään. Palvelin ja porttinumerot PITÄIS olla oikein, mitä nyt netistä oon niitä asetuksia googlannu. Toimiiko jollain hotmail outlook expressissä??!?!

Sulla on väärä SMTP-osoite siellä. Tsekkaappa ISP:n sivuilta.

http://www.fimnet.fi/palvelut/fimnet/email/smtp.html tuolla on jotain.

Kannattaako PC iskeä kiinni Samsungin 42" LCD-televisioon? Palaako kiinni, nouseeko sähkölasku taivaisiin tai jotain..? Mitä haittoja kyseisessä viritelmässä voisi olla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom