Moro kaikki! Tarvis nyt apuu yhes ongelmassa. Mulla on Vista käyttöjärjestelmänä ja ihan Fujitsu Siemensin kannettava. Tulee koko ajan sellanen ärsyttävä ilmoitus näyttöön, jossa lukee et:" Windowsin moduulien asennusohjelma lakkasi toimimasta ja suljettiin".
Teksti jatkuu viä sillain et "Sovellus päättyi virheellisesti ongelman vuoksi. Windows ilmoittaa jos käytettävissä on ratkaisu". Kone on hidastunu aika paljon kun toi ongelma alko esiintyy joskus siinä kuukausi sitten. Kone käynnistyy ja sammuttaa hitaasti. Ja sit huomasin että Koneeni ei pysty lataamaan Windows updateja ollenkaan - Yritin korjata asiaa mut en onnistunu. Olisko tällä yhteyttä asiaan?
Oon yrittäny kaikenlaista... levyn eheyttämistä, ajureiden päivittämistä ja koittanu ite korjata ongelmaa lukemal sellasta ns. "Windowsin ratkaisua ongelmaan" ja noudattunu ohjeitakin mut ei vaan tunnu onnistuvan et pääsisin tosta hiton ärsyttävästä herjausviestistä eroon Sitä meinaa tulee tässä tosi usein, muutaman minuutin välein ja joskus montakin kertaa minuutissa. Niin pliis auttakaa mua... en tiä mitä pitäis tehdä -
Tietäiskö kukaan mikä neuvoks?
Ps. samzala
Posts: 55 <--- Toi tyyppi oli joskus 2v sit joulukuussa kans kyselly samasta ongelmasta. Kysyn täällä kun en löydä sit millään apuu netistä... tää foorumi oli ainoo paikka mis oli tästä aiheesta kysytty.