Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten voi estää ettei Opera 9.10 käy ite lataamaan .torrent tiedostoja, vaan sen hoitaa esim. ABC jne.
Nyt pitää ekana tallentaa torrent-tiedosto oikeella hiiren napilla ja sitten vasta avata se....
ja mikähä vittu tähä mun koneeseen nyt tuli, kun ei voi mitään videoita näyttää bsplayerillä. koetin myös winampilla kahtoa, mutta ei näytä. saatanan romu.
Niin sen pitääkin.Osaakos kukaan heittää vinkkiä, että miksi WinRAR käyttää vain 2-10% prossutehoa purkaessaan tiedostoja? SATA levyltä samalle levylle siis tämä tapahtuu ja Intelin 2 ytiminen prossu kyseessä.
Ja uusin versio WinRARrista asennettuna.
En nyt oikein tiiä mikä toi Vobsub on (Leffojen tekstityksee kuitenki taittaa viittaa?) Oiskohan toi sit asentanu jotkut omat coodekit ja sit ku sul on ollu 2 coodekit koneella ni ois aiheuttanu noi herjat?Latasin tänää ffshowin ja poistin sen nyt, niin heti alko videot pyörimään. mikähän mulla oli väärin..?
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/grand_theft_auto_sa_pc.txtonko sellasta sivua, jossa olisi gta san andreaksen tehtäviä, jotka olisi tehty. Eli kun en pääse tuota yhtä homoa lentotehtävää millään läpi, niin pakko käyttää jotain koodeja tai jotain. saatana
kuinka powerpoint esitys poltetaan levylle niin että toimii kanssa.
se on jo valmis mutta kun se levylle poltetaan windows tekee sen minkä parhaiten osaa eli kaatuu.
vastaus äkkiä!?!?!?!
Veikkaanpa et sul ei oo koodekit kunnos.. Lataappas tämäMistäköhän johtuu, että fast sivun blogien videot eivät näy mun koneella? Äänet kuuluu kyllä mutta kuva ei näy. Aina kun yritän katsoa videoita niin sivun yläreunaan tulee joku asus logo tai joku. Oon kokeillut eri selaimilla.
HAHAHAA.. Ja winukan poltto-ohjelmallako tekee? Jos nero ei miellytä, ni koitappas Alcohol 120%millä muulla? nerolla ei tee mitään?
Kun napsautan winampissa minimize painiketta winamppi menee kokonaan piiloon tonne kellon viereen. Miten saan muutettua sillä tavalla että se pienentyisi ihan normaalisti tohon alapalkkiin?
preferences -> general preferences -> show winamp in: [x] taskbarKun napsautan winampissa minimize painiketta winamppi menee kokonaan piiloon tonne kellon viereen. Miten saan muutettua sillä tavalla että se pienentyisi ihan normaalisti tohon alapalkkiin?
Kun polttaa vaikka DVD-levylle jonku leffan, niin pitääkö se polttaa datalevynä vai jonain muuna vaihtoehtona?