Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
miten voi estää ettei Opera 9.10 käy ite lataamaan .torrent tiedostoja, vaan sen hoitaa esim. ABC jne.
Nyt pitää ekana tallentaa torrent-tiedosto oikeella hiiren napilla ja sitten vasta avata se....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten voi estää ettei Opera 9.10 käy ite lataamaan .torrent tiedostoja, vaan sen hoitaa esim. ABC jne.
Nyt pitää ekana tallentaa torrent-tiedosto oikeella hiiren napilla ja sitten vasta avata se....

kirjota osoteriviin opera:config ja sitten mene kohtaan bittorrent ja ota pois enable

ja mikähä vittu tähä mun koneeseen nyt tuli, kun ei voi mitään videoita näyttää bsplayerillä. koetin myös winampilla kahtoa, mutta ei näytä. saatanan romu.

Latasin tänää ffshowin ja poistin sen nyt, niin heti alko videot pyörimään. mikähän mulla oli väärin..?

Osaakos kukaan heittää vinkkiä, että miksi WinRAR käyttää vain 2-10% prossutehoa purkaessaan tiedostoja? SATA levyltä samalle levylle siis tämä tapahtuu ja Intelin 2 ytiminen prossu kyseessä.

Ja uusin versio WinRARrista asennettuna.
Niin sen pitääkin.

Eli mitä vähemmän ohjelma(t) käyttää prossutehoja, sitä enempi jää tehoja muidenkin sovelluksien pyörittämiseen ilman, että kone hyytyy täysin..

Latasin tänää ffshowin ja poistin sen nyt, niin heti alko videot pyörimään. mikähän mulla oli väärin..?
En nyt oikein tiiä mikä toi Vobsub on (Leffojen tekstityksee kuitenki taittaa viittaa?) Oiskohan toi sit asentanu jotkut omat coodekit ja sit ku sul on ollu 2 coodekit koneella ni ois aiheuttanu noi herjat?

onko sellasta sivua, jossa olisi gta san andreaksen tehtäviä, jotka olisi tehty. Eli kun en pääse tuota yhtä homoa lentotehtävää millään läpi, niin pakko käyttää jotain koodeja tai jotain. saatana

onko sellasta sivua, jossa olisi gta san andreaksen tehtäviä, jotka olisi tehty. Eli kun en pääse tuota yhtä homoa lentotehtävää millään läpi, niin pakko käyttää jotain koodeja tai jotain. saatana
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/grand_theft_auto_sa_pc.txt

Tuossa siis täydelliset läpipeluuohjeet... Muutenkin jos tulee jumeja eteen, niin http://www.gamefaqs.com ja sieltä sitten etsimään noita FAQ-tiedostoja.
Elähän sitten jää lukemahan ;)

ah joo kiitti. jeesus viete ku menee hermot tuoho lentokohtaan, ku ei sitä yksinkertasesti voi päästä alle annetun ajan.

joo en tiiä. menee järki.

kuinka powerpoint esitys poltetaan levylle niin että toimii kanssa.
se on jo valmis mutta kun se levylle poltetaan windows tekee sen minkä parhaiten osaa eli kaatuu.

vastaus äkkiä!?!?!?!

Mistäköhän johtuu, että fast sivun blogien videot eivät näy mun koneella? Äänet kuuluu kyllä mutta kuva ei näy. Aina kun yritän katsoa videoita niin sivun yläreunaan tulee joku asus logo tai joku. Oon kokeillut eri selaimilla.

kuinka powerpoint esitys poltetaan levylle niin että toimii kanssa.
se on jo valmis mutta kun se levylle poltetaan windows tekee sen minkä parhaiten osaa eli kaatuu.

vastaus äkkiä!?!?!?!

Buuttaa ja jos ei toimaa niin testaa jotain toista poltto-ohjelmaa, tai asenna uusiksi softa.

Mistäköhän johtuu, että fast sivun blogien videot eivät näy mun koneella? Äänet kuuluu kyllä mutta kuva ei näy. Aina kun yritän katsoa videoita niin sivun yläreunaan tulee joku asus logo tai joku. Oon kokeillut eri selaimilla.
Veikkaanpa et sul ei oo koodekit kunnos.. Lataappas tämä

millä muulla? nerolla ei tee mitään?
HAHAHAA.. Ja winukan poltto-ohjelmallako tekee? Jos nero ei miellytä, ni koitappas Alcohol 120%

Kun napsautan winampissa minimize painiketta winamppi menee kokonaan piiloon tonne kellon viereen. Miten saan muutettua sillä tavalla että se pienentyisi ihan normaalisti tohon alapalkkiin?

Kun napsautan winampissa minimize painiketta winamppi menee kokonaan piiloon tonne kellon viereen. Miten saan muutettua sillä tavalla että se pienentyisi ihan normaalisti tohon alapalkkiin?

Preferences (crtl+P) --> General Preferences --> Ruksaa Show winamp in: taskbar

preferences -> general preferences -> show winamp in: [x] taskbar

Jaahas, todella hidas.

No laitetaan nyt kysymys. Miksi opera 9.10 näyttää kovasti työskentelevän välillä kovalevyn kanssa? Edelliset versiot ei näin ole tehneet.

Kun polttaa vaikka DVD-levylle jonku leffan, niin pitääkö se polttaa datalevynä vai jonain muuna vaihtoehtona?

Itse poltan datana.

Mutta miksi mun kone ei jää valmiustilaan, kun laittaa käynnistä valikosta valmiustilan vaan käynnistyy heti uudestaan n. 1sek. jälkeen?

Mistä johtuu että kun mulla on tietokoneeseen kytketty vahvistin kuulokeliitännän kautta niin windowssista volumea lisäämällä ääni alkaa särkemään, mutta taas vahvistimesta voi kääntää volumea niin paljon kun korvat kestää eikä särje? Aaltoääni on siis säädetty pienelle ja päävoimakkuuta säätäessä käy noin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom