Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole pisteitä vaan semmosia viiruja eli viivoja hieman paksumpia tietenkin, ne on haaleita. Kylläkait se sitten täytyy sinne liikkeeseen soittaa. Kiitos kumminkin avusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
löytyykö netistä, esim. http://www.vertaisverkko.com/ tuolta, mitään hyvää leffojen polttoohjelmaa ? avi. tiedostoja yritän polttaa, muttei meinaa millää onnistua. Sellasella, kun CyperProducter:lla oon yrittäny polttaa ja onnistunukki, paitsi etten pysty lisäämään sillä tekstejä.
Vaikeaa..

löytyykö netistä, esim. http://www.vertaisverkko.com/ tuolta, mitään hyvää leffojen polttoohjelmaa ? avi. tiedostoja yritän polttaa, muttei meinaa millää onnistua. Sellasella, kun CyperProducter:lla oon yrittäny polttaa ja onnistunukki, paitsi etten pysty lisäämään sillä tekstejä.
Vaikeaa..
ConvertXtoDVD on helppokäyttöinen ohjelma jolla onnistuu hyvin .avi-tiedostojen polttaminen. Ohjelma on maksullinen mutta trialversiota voit testata ilmaiseksi.
Tekstien lisääminenkin hoituu tuolla ohjelmalla.

Löytyykö kaupoista (suomesta) DVD +/-RW Dual layer levyjä?

Mitkä kaikki codekit kannattaa ladata, että näkyy kaikki elokuvat hyvin, vai onko jotain hyvää sellaista codekki pakettia missä tulee kaikki tarvittavat codekit?

youtubessa oli/on on sellainen popupin tapainen juttu jossa ilmoitettiin että olet 999999999 visitor ja olet jo voittanut! Ja minä hölmö menin tohon lankaan :nolo:
Nyt ne huijarit pommittaa mua koko ajan roskapostilla jossa on koko ajan eri lähettäjä (please respond by dec 12, congratulation..., urgent... jne)
Miten tollaset viestit, jotka tulee ilmeisesti samasta paikasta mutta lähettäjän kohdalla lukee kuitenkin erillaisia tekstejä, saa estettyä

Tämä kyssäri kuuluu varmaan tänne, sillä en koneista mitään tiedä: Prosessorini on ilmeisesti (isä rakentanut koneen 2v sitten joten en ole varma mitä se pitää sisällään) AMD Athlon 64, 2000 MHz (10x200) 3000+. Keskusmuistia 1024, ja näytönohjain ATI Radeon 9600XT (RV 360). Kysymys on, pyöriikö Neverwinter Nights 2 minun koneellani? Min. req. P4-2000, 512 MT, suositus P4-3000, 1024. Testissä käytetty näyttis Radeon X800 XT PE.

Kertokaa nyt fiksummat miksi mun koneessa toi vitun fssm32.exe jää kellottamaan täysille aina, kun kone ajaa ajoitetun virusskannauksen? Eli F-Secure pyöräyttää skannin läpi ja sen jälkeen kone tahmaa niin saatanasti, kun tuo fssm32.exe käyttää suorittimesta 80-100%.

Onko mulla joku pöpö koneella, jotta toi F-Secure ei tunnista ja saa poistettua vai mitä pitäisi tehdä?

Kiitos jo etukäteen avusta.

Kertokaa nyt fiksummat miksi mun koneessa toi vitun fssm32.exe jää kellottamaan täysille aina, kun kone ajaa ajoitetun virusskannauksen? Eli F-Secure pyöräyttää skannin läpi ja sen jälkeen kone tahmaa niin saatanasti, kun tuo fssm32.exe käyttää suorittimesta 80-100%.

Onko mulla joku pöpö koneella, jotta toi F-Secure ei tunnista ja saa poistettua vai mitä pitäisi tehdä?

Kiitos jo etukäteen avusta.

Tuommoinen tuli ekana vastaan: http://support.f-secure.fi/fin/corporate/supportissue/av5/usage/usage-issue-2004012000.shtml eli ei ole pöpö ainakaan.

youtubessa oli/on on sellainen popupin tapainen juttu jossa ilmoitettiin että olet 999999999 visitor ja olet jo voittanut! Ja minä hölmö menin tohon lankaan :nolo:
Nyt ne huijarit pommittaa mua koko ajan roskapostilla jossa on koko ajan eri lähettäjä (please respond by dec 12, congratulation..., urgent... jne)
Miten tollaset viestit, jotka tulee ilmeisesti samasta paikasta mutta lähettäjän kohdalla lukee kuitenkin erillaisia tekstejä, saa estettyä

Anteeksi, mutta on pakko nauraa :lol2:

Miten kukaan menee painaa sitä popupia :jahas:

En voinut enää editoida yllä olevaa postiani, eli tähän selvennykseksi: Onko tuo minun prosuni nyt sitten 2GHz vai 3 Ghz? Mikään P4 se ei ainakaan ole, joten täyttääkö se tuon pelin vaatimukset? Ja vielä, tekeekö tuolla minun näytönohjaimellani mitään, vai pitäisikö käydä ostamassa uusi jos meinaa NWN 2:ta pelata?

En voinut enää editoida yllä olevaa postiani, eli tähän selvennykseksi: Onko tuo minun prosuni nyt sitten 2GHz vai 3 Ghz?

Prossus on 2GHz. Tuo 3000+ tarkoittaa sitä että se vastaa Intelin 3 GHz prosessoria. Eli vastaus on joo ja ei. ;) Täyttää pelin vaatimukset prossun osalta siis.

Nyt tarvitsisin apua:

Minulla on Welhon laajakaista, käytän erittäin harvoin langatonta yhteyttä/modeemia.

Ongelma on seuraava:

Kun asensin sen (welhon + langattoman yhteyden) tähän koneelle, pääsin omaan langattomaan verkkooni omilla salasanoilla jne, ensi yrittämällä.

Nyt huvin vuoksi testasin, niin yllättäen en päässytkään. Painelin sitten tuonne Verkkoyhteydet-Langattomat verkot-Ominaisuudet yms. Siellä se mun alkup. salasana näytti paljon lyhyemmälle, WPA-PSK suojaukset oli veks.

Tilalle oli tullut WEP.
Tiedon salaus: Avoin
Vaikka käyn tuhat kertaa vaihtamassa ne takaisin ja tallentanut yms niin aina ne palaa takaisin hetken kuluttua! WTF????
Myös salasana on muuttunut taas lyhyemmäksi..(ihan kujalla)

Kävin myös antamassa verkolleni uuden ja tarkistamassa suojaukset. Tosin ennen kuin vaihdoin niin myös sieltä oli ne WPA suojaukset lähtenyt..??

Saiko tästä nyt mitään tolkkua, olispa niin tomppeli kysymys että vastaus olisi yksinkertainen! Tuntuu sille, että joku kokoajan ronkkisi mun konetta, vaikka kukaan muu tänne ei pääse kuin minä.

Kiitos!

Nyt tarvitsisin apua:

Minulla on Welhon laajakaista, käytän erittäin harvoin langatonta yhteyttä/modeemia.

Ongelma on seuraava:

Kun asensin sen (welhon + langattoman yhteyden) tähän koneelle, pääsin omaan langattomaan verkkooni omilla salasanoilla jne, ensi yrittämällä.

Nyt huvin vuoksi testasin, niin yllättäen en päässytkään. Painelin sitten tuonne Verkkoyhteydet-Langattomat verkot-Ominaisuudet yms. Siellä se mun alkup. salasana näytti paljon lyhyemmälle, WPA-PSK suojaukset oli veks.

Tilalle oli tullut WEP.
Tiedon salaus: Avoin
Vaikka käyn tuhat kertaa vaihtamassa ne takaisin ja tallentanut yms niin aina ne palaa takaisin hetken kuluttua! WTF????
Myös salasana on muuttunut taas lyhyemmäksi..(ihan kujalla)

Kävin myös antamassa verkolleni uuden ja tarkistamassa suojaukset. Tosin ennen kuin vaihdoin niin myös sieltä oli ne WPA suojaukset lähtenyt..??

Saiko tästä nyt mitään tolkkua, olispa niin tomppeli kysymys että vastaus olisi yksinkertainen! Tuntuu sille, että joku kokoajan ronkkisi mun konetta, vaikka kukaan muu tänne ei pääse kuin minä.

Kiitos!
Oletko tallentanut modeemin asetukset kun olet niitä muutellut?

Oletko tallentanut modeemin asetukset kun olet niitä muutellut?

Juup, kaikki on tallennettu ja tarkistettu monen monta kertaa myös koneen järjetelmistä, että sieltä Welhon sivuilta..(sivu, jossa asennetaan juuri se modeemi ja langaton verkko, annetaan sille nimi + verkon salasana).

Verkon nimen ja salasanan antamisen jälkeen, menen taas koneen järj. eli:

langattomat verkkoyhteydet-ominaisuudet yms. niin minun tallennusten yms jälkeen ne vielä 5 minuutin päästä mun WPA-PSL suojaukset ja salasanat näkyy, (tosin salasana on aina vähän lyhyempi kuin omani) mutta taas myöhemmin tarkistettua kaikki on häippässyt veks. Nyt kun kävin tsekkaa, niin ihme- WPA- suojaukset on ok, mutta salasana ei ole sama, vaikka juuri sen eilen vaihdoin. Enkä pääse verkkoon langattomalla. :)

Se, joka keksii tähän vastauksen niin saa kyllä extra-respectin minulta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom