- Ikä
- 39
Tuo voisi olla vielä myös ajuriongelma, etenkin jos memtestit on puhtaat.Kiitoksia.
Muisteja olen itsekin epäillyt varsinkin kun bluescreenissä lukee memory_managment error, mutta muistit on tarkistettu ja niistä ei ainakaan tarkistuksessa löytynyt vikaa (sekä memtest että windowsin oma tarkistus).
Toinen kummallisuus on, että vanhalla hdd-kovalevyllä, jossa on windows vista, toimintavarmuus on 100%, joskin videontoisto tökkii mystisesti. Windows 8.1 sekä 10 SSD-levyllä ovat molemmat kaatuilleet ja yleisesti sekoilleet.
Olen aikeissa päivittää rautaa kohta muutenkin, mutta mietityttää vaan siirtyykö ongelmat uudelle koneelle, jos otan vanhasta kovalevyn ja käyttiksen.
edit: ja tosiaan SSD-levyssä tuskin on vikaa, koska se on takuussa vaihdettu ja ongelmat pysyivät samanlaisina.
Toki tuossa memtestissä muistaakseni voi valita kauan se sitä testaa, lyhyt testi ei välttämättä ongelmia löydä.
Oliko kone mikä? Jos valmis paketti tai läppäri niin kerro malli, ja jos tilauksena koottu tai itse koottu niin kerro emolevy sekä GPU.