Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä ketjussa EI sitten ala Apple vs PC sota, sille on jo oma ketju.
Missä se on? Oon löytäny tubesta hyviä videoita sellaseen ketjuun. :D
Näyttö ei lähde käyntiin lepotilan, tai bootin jälkeen. Ruutu mustana ja led vilkkuu (2s on .5s off). Ongelma pahentunut joka kerta, ensin oli 5min mustana, sitten 10, 15 ja nyt ei enää käynnisty. Näyttö on vanha ViewSonic VA2216w.
Edes biosia ei nää ja led vilkkuu, vaikka kone on pois päältä. Uuden näytön osto edessä?
Niinno. Minun vikahan se on kun menin ostamaan. Mutta ihme homma että Win7 ei Acer tarjoa ajureita.
Onko niillä 4G mokkula vai 4G modeemi?Porukat hankki 4G-yhteyden paskan kuparin tilalle. Asuvat omakotitalossa Helsingissä ja alueella hyvä 4G-peitto, mutta silti nopeudet luokkaa 13/1 (50Mbps max) ja vaihtelee rajusti. Vieressä on suurehko mäki ja epäilen, että se huonontaa signaalia, huomaa myös puhelimen netissä, ei tahdo toimia sielläpäin kunnolla. Olisiko tällaisessa tapauksessa ulkoisesta 4G-antennista hyötyä? Ja jos on, niin millaisesta?
Joo, mutta millainen? Auttaako sellainen antenni maastonmuotojen aiheuttamaan häiriöön? Pitääkö olla suunnattava vai ympärisäteilevä?
Taisi Timias sanoa että niillä on modeemi? A.k.a. tarkoittaa varmaan juurikin isompaa pömpeliä.Mihin käyttöön toi 13/1 ei ole riittävä?
Anyway. Joskus testailin noita mokkuloita eräälle palveluntarjoajalle kaupungin keskustassa. Lopputulos oli hieman yllättäen sellainen, että mokkulan mukana tulevilla peukalonkokoisilla antenneilla nopeus HIDASTUU. Syytä tähän ei keksitty. Tarkoitus oli myös testata "oikeilla" lisäantenneilla, mutta niitä ei koskaan mulle toimitettu.
Tyyliin: Tehokas 7 dBi ympärisäteilevä magneettiantenni mobiiliverkkoihin | 3G-antennit.fi ja Ympärisäteilevä antenni GSM/UMTS/WLAN/4G/LTE/WiMAX | 3G-antennit.fi noita saa myös testata 2 viikkoa ilmaiseksi.
Parhaan lopputuloksen aikoinaan 3g verkossa sain 3g reitittimellä. Mokkula reitittimeen kiinni ja parhaimpaan paikkaan asunnossa. Jostain syystä mokkula ei koskaan ylikuumentunut ja näinollen katkaissut yhteyttä kuten koneessa kiinni ollessa.
2014-06-06 00:00:25:210 1160 1a68 Shutdwn user declined update at shutdown