Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua vituttaa kun koitan ladata mun läppäriin esim. sd kortinlukia ajurit niin netti tunkee näitä maksullisia ohjelmia jotka tsekkaa ja pistää kaiken kuntoon.Voiko joku heittää suoran linkin?
Jos lankesit, niin sitten seuraavaksi ad-aware laulamaan! Mikä käyttis ja mikä kortinlukija? Luulis nykyään winukan löytävän 99% härpäkkeisiin ajurit automaattisesti.
Sony vaio. Yritin kyllä latailla mutta heitteli erroria ainakin niistä linkeistä mitä koitin.
Sony vaio. Yritin kyllä latailla mutta heitteli erroria ainakin niistä linkeistä mitä koitin.
Voiko kännykän selaimen kautta sähköpostista lähetettyä viestiä jäljittää? Jos esim lähetän hotmailista tai yahoosta sähköpostin toisen henkilön sähköpostiin. Voiko tämä henkilö jäljittää minut? Eikö kännyköiden nettiliittymissä ole aina vaihtuva ip? Kenties joku nörtti osaa kertoa enemmän?
Yksittäisellä henkilöllä on harvemmin mahdollisuutta päästä käsiksi kolmansien osapuolien tietoihin. Poliisilla sitten on vähän enemmän mahdollisuuksia.
Ja toinen kysymys liittyen exceliin. Pystyykö tolla tuomiopäivän ohjelmalla jotenkin laskemaan tietyn rivin solujen numeroarvojen määrän. Esimerkiksi, minulla on yksi rivi täynä soluja joissa lukee vain 1 tai 2. Osaako tuo ohjelma jotenkin erotella nuo toisistaan ja sanoa minulle "Rivillä A on 232kpl numeroita 1 ja 90kpl numeroita 2". Jos ei voi, niin mikä ohjelma tuohon kykenee? SPSS?
Windows 7 Digital River direct links: Multiple Languages; X86 & X64 - Page 58Pitäisi asentaa windows 7 uudelleen, asennuslevy on hävinnyt mutta product key on tallessa. Mitä tehdä?
Ei.Laitoin modeemin puhelinpistokkeeseen kiinni ja virta päälle toisella piuhalla. Tarviiko tuota nyt siis läppäriin yhdistää ollenkaan ennen asennusta vai riittääkö kun modeemissa virta päällä asennuksen ajan ja puhelispistokkeeseen yhistetty?