Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Rupeet kattomaan leffaa. Jotkin soittimet löytää tekstit automatic, joissakin joudut valikon kautta hakemaan.

K-lite Kodec Pack, paras pack. MPC:HC parempi soitin, kuin VLC, ainut miinus on, ettei ole nettistriimin kuuntelu/katsomis vaihtoehtoa.

Anyway, nimeä tekstit täysin samaksi, kuin leffa. Päätteillä ei ole väliä, .sub ja .srt, molemmat toimii. Toki voi olla, ettei tekstit sovi kyseiseen versioon leffasta.

K-lite Kodec Pack, paras pack. MPC:HC parempi soitin, kuin VLC, ainut miinus on, ettei ole nettistriimin kuuntelu/katsomis vaihtoehtoa.

Anyway, nimeä tekstit täysin samaksi, kuin leffa. Päätteillä ei ole väliä, .sub ja .srt, molemmat toimii. Toki voi olla, ettei tekstit sovi kyseiseen versioon leffasta.

Tuohon tulokseen itse päädyin ja etsin todennäköisesti leffasta oikean version, jos ei toimi nyt niin sitten makuunista vuokrailemaan..

Miksi koneeni ei löydä wlan-reitintä? Olen täysin urpo näissä, mutta kaverin läppärillä samalla tavalla verkon luominen onnistui. Tosin siinä oli jo valmiiksi asetukset kunnossa?

Kun laitan Windows 7:ssa Määritä uusi yhteys ja verkko--> määritä uusi verkko. Mitään ei tapahdu. Tulee vain ilmoitus: Verkon määrittäminen saattaa kestää jopa 90sek. Kaikki piuhat pitäisi olla ok.

Pakko varmistaa, ootko odottanut sen 90sek? Onko kaverin läppärissä kans 7?

Olisiko nyt hyvä aika ostaa uutta konetta? Hintaluokkaa 600-700e ja tilaan Saksasta liikkeestä Mindfactory.De , koska on sen verta halvemmat komponenti. Kasaan siis itse ja lähinä ajattelin, että kaikki pelit tulee talvella joita varten koneen ostan mutta nyt tekis mieli aika kovasti.....

Olisiko nyt hyvä aika ostaa uutta konetta? Hintaluokkaa 600-700e ja tilaan Saksasta liikkeestä Mindfactory.De , koska on sen verta halvemmat komponenti. Kasaan siis itse ja lähinä ajattelin, että kaikki pelit tulee talvella joita varten koneen ostan mutta nyt tekis mieli aika kovasti.....

Osta nyt!
Ja osta samalla muita pelejä, niin pääset heti pelaamaan.

Pakko varmistaa, ootko odottanut sen 90sek? Onko kaverin läppärissä kans 7?

Olen odottanut yli vartin, ei vaan löydä. Kaverin läppärissä oli 7, mutta siinä oli ollut wlan aiemminkin, eli ehkä jotkut asetukset on kunnossa.

Kyseessä D-linkin reititin.

ATL: Voisithan sää hakea jonkun valmiin DVD version, jossa laitettu subit siihen leffaan jo sisälle. Sääli, että ne DVD versiot on aina 4+gb.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Joku ajuri/ohjain sekoilee jotain. Ei kannata välttämättä huolestua. Paitsi jos ongelma ei katoa, kun boottii koneen. Kuinka ylein se esiintyy? Tai milloin?

Joku ajuri/ohjain sekoilee jotain. Ei kannata välttämättä huolestua. Paitsi jos ongelma ei katoa, kun boottii koneen. Kuinka ylein se esiintyy? Tai milloin?

Noin 30min-60min välein kuuluu, sellasen huomannut että hiiri jäätyy silloin sekunniksi. Olen hiiren piuhan ottanut pois ja laittanut takaisin, ei mitään vaikutusta

Hiiren piuhassa murtuma. Itellä ollut sama kahden hiiren kanssa.

edit veivaamalla piuhaa edestakaisin selviää helposti.

Tai sitten usb virta ei riitä hiirelle, jos monta usb paikkaa käytössä

Viimeksi muokattu:
Hiiren piuhassa murtuma. Itellä ollut sama kahden hiiren kanssa.

edit veivaamalla piuhaa edestakaisin selviää helposti.

Tai sitten usb virta ei riitä hiirelle, jos monta usb paikkaa käytössä

Se voi olla murtuma piuhassa, hiiri kuitenkin 4 vuotta vanha, täytyy kokeilla toisella hiirellä.
Virtaa pitäisi riittää.

Mikä pitää valita kun haluan polttaa Juhannukseksi mp3-levyn täyteen huonoa musiikkia, kun vaihtoehtoja ovat CD-ROM (ISO), Audio-CD, Mixed Mode -CD, CD-Extra, CD-kopiointi, ja sitten jotain UDF -vaihtoehtoja jotka ei varmaankaan palvele tarkoitustani? Ennen vanhaan tuossa Nerossa oli yksinkertaisesti vaihtoehto "Datalevy" jolla poltin. Nyt olen vähän hukassa?

Mikä pitää valita kun haluan polttaa Juhannukseksi mp3-levyn täyteen huonoa musiikkia, kun vaihtoehtoja ovat CD-ROM (ISO), Audio-CD, Mixed Mode -CD, CD-Extra, CD-kopiointi, ja sitten jotain UDF -vaihtoehtoja jotka ei varmaankaan palvele tarkoitustani? Ennen vanhaan tuossa Nerossa oli yksinkertaisesti vaihtoehto "Datalevy" jolla poltin. Nyt olen vähän hukassa?

Kallistuisin tuohon Audio-CD:n puoleen :) Kannattaa tarkastaa kaikki nuo vaihtoehdot kuitenkin vielä varalta, koska mp3-muodossa levylle mahtuu reilu 5-kertainen määrä kappaleita (tämän taisitkin jo tietää). Levynä kannattaa käyttää RW-levyä.

Kallistuisin tuohon Audio-CD:n puoleen :) Kannattaa tarkastaa kaikki nuo vaihtoehdot kuitenkin vielä varalta, koska mp3-muodossa levylle mahtuu reilu 5-kertainen määrä kappaleita (tämän taisitkin jo tietää). Levynä kannattaa käyttää RW-levyä.
Audio CD.

Toki jos on uudempi Windows niin Media Player osaa suoraan polttaa eikä tarvitse ihmetellä. Toimii ihan niin että laitat tyhjän CD levyn koneeseen, ja kun aukeaa pieni ikkuna niin valitse burn an audio cd. Sitten vain vedetään kansiosta biisejä listaan.

Tuollainen vaihtoehto siis:

1st.png

Sitäpä tässä ihmettelenkin että miten niitä tarkistaa, polttaa levyn ja sitten Juhannuksena harmittelee kun ei se toimikaan? :D Ja juu mp3-levy on nimenomaan tarkoitus polttaa että mahtuisi vähän useampi biisi kun se parikymmentä. Pitää varmaan poistaa tuo Nero ja asentaa joku vanhempi versio mikä olis selkeämpi.

Eikö tuo Audio-levy ole juuri sellainen mihin ei mahdu kovin montaa kappaletta?

Katsos, multa meni ohi tarve MP3 levyyn. My bad, sorry. Soitin varmasti tukee tuota, kö? Kaikkihan ei, tosin onko uusissa jo niin että lähes poikkeuksetta tukisivat...

Siinä tapauksessa vain data levy ja MP3:t levylle. Tossa ylemmässä kuvassa olisi siis "burn files to disc" (using windows).

Suositut

Back
Ylös Bottom