Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita leffa pyörimään ja vedä se tekstitys kuvan päälle.
K-lite Kodec Pack, paras pack. MPC:HC parempi soitin, kuin VLC, ainut miinus on, ettei ole nettistriimin kuuntelu/katsomis vaihtoehtoa.
Anyway, nimeä tekstit täysin samaksi, kuin leffa. Päätteillä ei ole väliä, .sub ja .srt, molemmat toimii. Toki voi olla, ettei tekstit sovi kyseiseen versioon leffasta.
Olisiko nyt hyvä aika ostaa uutta konetta? Hintaluokkaa 600-700e ja tilaan Saksasta liikkeestä Mindfactory.De , koska on sen verta halvemmat komponenti. Kasaan siis itse ja lähinä ajattelin, että kaikki pelit tulee talvella joita varten koneen ostan mutta nyt tekis mieli aika kovasti.....
Pakko varmistaa, ootko odottanut sen 90sek? Onko kaverin läppärissä kans 7?
Joku ajuri/ohjain sekoilee jotain. Ei kannata välttämättä huolestua. Paitsi jos ongelma ei katoa, kun boottii koneen. Kuinka ylein se esiintyy? Tai milloin?
Hiiren piuhassa murtuma. Itellä ollut sama kahden hiiren kanssa.
edit veivaamalla piuhaa edestakaisin selviää helposti.
Tai sitten usb virta ei riitä hiirelle, jos monta usb paikkaa käytössä
Mikä pitää valita kun haluan polttaa Juhannukseksi mp3-levyn täyteen huonoa musiikkia, kun vaihtoehtoja ovat CD-ROM (ISO), Audio-CD, Mixed Mode -CD, CD-Extra, CD-kopiointi, ja sitten jotain UDF -vaihtoehtoja jotka ei varmaankaan palvele tarkoitustani? Ennen vanhaan tuossa Nerossa oli yksinkertaisesti vaihtoehto "Datalevy" jolla poltin. Nyt olen vähän hukassa?
Mikä pitää valita kun haluan polttaa Juhannukseksi mp3-levyn täyteen huonoa musiikkia, kun vaihtoehtoja ovat CD-ROM (ISO), Audio-CD, Mixed Mode -CD, CD-Extra, CD-kopiointi, ja sitten jotain UDF -vaihtoehtoja jotka ei varmaankaan palvele tarkoitustani? Ennen vanhaan tuossa Nerossa oli yksinkertaisesti vaihtoehto "Datalevy" jolla poltin. Nyt olen vähän hukassa?
Audio CD.Kallistuisin tuohon Audio-CD:n puoleenKannattaa tarkastaa kaikki nuo vaihtoehdot kuitenkin vielä varalta, koska mp3-muodossa levylle mahtuu reilu 5-kertainen määrä kappaleita (tämän taisitkin jo tietää). Levynä kannattaa käyttää RW-levyä.