Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis se ei oikeasti lataa ollenkaan mitä pari kertaa kyselin? Käsitin niin että valehtelee kympillä toi mittari...No siinähän se ongelma onkin kun ei voi virtapiuhaa ottaa pois, muuten kone sammuu.
Se virranhallintaohjelma sanoo, 41% käytettävissä (verkkovirrassa, ei latauksessa). Silloinha sen pitäisi ladata sitä akkua kun piuha on kiinni?
Sain eilen Anttilasta piinallisen odottelun jälkeen uuden Fujitsun AH350 läppärin. Eilen kone toimi aivan moitteettomasti mutta tänään on bluescreen tullut reilu parikymmentä kertaa erinäisistä syistä, mm. BAD_POOL_CALLER, DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA, SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
Ekana tuli tuo BAD_POOL_CALLER, googletin kyseisen ja sain ohjeeksi että rekisteriä voisi korjata. Latailin ensiksi CC Cleanerin ja ajoin sillä, mutta kun bluescreen tuli uudestaan latasin Advanced Systemcare 4:sen ja ajoin sillä myös rekisterinkorjauksen yms. Ei auttanut. Bluescreenin lisäksi kone sammuu välillä itsekseen. Yritin ajaa Fujitsun omaa SystemDiagnostics-ohjelmaa, mutta kone sammuu/tulee bluescreen ennennkuin tuloksia saan. Myöskään vikasietotilassa yrittäminen ei auttanut.
Noh, hermot paloi ja rupesin asentamaan Windows 7:aa uudestaan paketin mukana tulleen levyn avulla mutta bluescreen tuli juuri kun valitsin asemaa mihin Windowsin asentaisi.
Yhden kerran sain tiedot talteen vikaraportista;
...Minidump\060111-14461-01.dmp
...AppData\local\temp\WER-34554-0.sysdata.xml
BCCode f4
BCP1 00000000000000003
BCP2 FFFFFA80091AF730
BCP3 FFFFFA80091AFA10
BCP4 FFFFF80002SC41E0
OS 6_1_7600
Product 768_1
Mitäs tässä seuraavaksi voisi tehdä? Ei jaksaisi Anttilaan takaisinkaan viedä yrittämättä korjata, kesti 2 viikkoa että NetAnttilasta saivat koneen edes järkättyä;E
Samaa mieltä. Heittäisin heti takaisin, kuulostaa myös mun korvaan rautapuolen vialta. Varmasti helpompi ratkaisu.Jos se jo asennellessa pukkaa bluescreeniä, niin ei se kovin hyvältä kuulosta. Todennäköisesti rautapuolen ongelma.
Eli helpoin tapa viedä varmaan kuitenkin takaisin. Eikä muutenkaan kuulosta kovin mielekkäältä, että päivän vanhaa konetta pitää jo itse olla fixaamassa...
Kumpi näyttis suorituskykyisempi pelikäyttöön? nVidia GeForce GTX570 vai ATI Radeon HD 6970? Sopiiko Asus P5QL PRO emoon?
Nykyinen kone:
Asus P5QL PRO -emo
Intel Core 2 Duo E8400 3,00 GHz
ATI Radeon HD 4870 512MB
8GB DDR2
Mulla olis edessä tiedostojen siirto vanhalta koneelta läppärille. Mikä olis kätevin/nopein tapa siirtää tommonen 50-80gt:a?
Luulis että suoraan toimii noin, ei toi ominaisuus voi olla. Etenkin ettei low asetuksella jaksa lähteä liikkeelle...Kasasin pitkästä aikaa uuden koneen. Kotelona on Antec three hundred. Kone toimii ongelmitta, mutta kotelon mukana tulleiden tuulettimien kanssa on outo ongelma: niissä on pyörimisnopeudelle kytkin, josta voi valita nopeuden low/medium/high. Low-asennossa tuulettimet eivät jaksa edes lähteä itse pyörimään, vaan niille pitää antaa sormella vauhtia, jonka jälkeen ne pyörivät niin hitaasti, ettei ilmaa juuri liiku. High-asennossa jaksavat lähteä pyörimään itse, mutta mielestäni nopeus on silti todella hidas, ja ilmaa liikkuu vain vähän.
Tuulettimet ovat normaalisti kiinni powerin 4-pin virtaliittimissä. Onkohan kyseessä tuulettimien ominaisuus, vai onko jossain jotain vikaa? Koneen kanssa ei siis ole mitään vakausongelmia, ja pelitkin pyörivät kuten kuuluu.
Tuskin tarvii tehdä mitään. Facebook vaan on tuollainen paska välillä. Just pari päivää sitten heitti mulle rikkinäisen/puuttuvan kuvan ikoneita puolessa kuvista.En saa facebookissa avattua yhtään uusia kuvia mitä tulee eri käyttäjiltä. Monet kaverit lisäilly uusia kuvia nyt YO-juhlien jälkeen, mutta en saa ainuttakaan kuvaa avattua, tulee vain näkyviin sininen kysymysmerkki (?).
Mitä pitäisi tehdä ongelman ratkaisemiseksi?
Eihän ne hinkkaa mihinkään? Tai ei ole mitään kuljetukseen liittyviä teippauksia tms?
Mikähän voisi olla vikana kun pelit jäätyilee? tänään ostin uuden näyttiksen GTX570 ja samaa tekee vieläkin kuin vanhalla näyttiksellä, mutta huomattavasti erilailla.. Voisiko johtua viasta virtalähteessä tai emolevyssä? Olen aivan ulalla, luulin että uusi näyttis korjaisi vian, mutta ei.. Koneen specsit on siis samat kuin hieman ylempänä eri näyttiksellä vain.
Ajurit kunnossa? Mitä pelejä olet kokeillut?
Onko hirveän ahdas kotelo jossai ei lainkaan tuuletusta tms.? Paljon se vaatii että tuon takia tukehtuu, mutta kannattaa vaikka seurailla lämpöjä esim. GPU-Z:lla.uusimmat ajurit ladattu ja asennettu suoraan näyttiksen asennuksen jälkeen. Pelejä joita olen kokeillut: Cod BO ja CSS. Molemmissa havaittavissa jäätymisiä, mutta kun painaa Ctrl + Alt + Del ja valitsee pelin uudestaan niin sitten taas pelittää kunnes hetken päästä jäätyy uudelleen.
Onko hirveän ahdas kotelo jossai ei lainkaan tuuletusta tms.? Paljon se vaatii että tuon takia tukehtuu, mutta kannattaa vaikka seurailla lämpöjä esim. GPU-Z:lla.
Syitä voi kyllä olla monia.