Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Latasin NFS Hot Pursuit 2 ja sain sen nyt asennettua jne.. Peli kuitenkin valittaa että tarvii cd:n. Noh, löysin Crack kansiosta exe-kuvakkeen mistä pääsin peliin ja se aukeskin ihan hyvin ja alkudemot ja kaikki tuli. Sit pääs valikkoon muokkaa asetuksia ym, mutta kun yrittää käynnistää itse pelin niin menee jumiin. Sit kun Ctrl+Alt+Del menee pois tiltistä, niin tulee teksti notta: The thread attempted to read or write to a virtual address for wich it does not have the appropriate access. Eli onko mitään nyt tehtävissä? Vai onko tää nyt vaan suoraa vittuilua siitä kun olen saatanasta koska latasin pelin sen sijaan että olisin ostanut jostain kirpparilta.. Help!

Latasin NFS Hot Pursuit 2 ja sain sen nyt asennettua jne.. Peli kuitenkin valittaa että tarvii cd:n. Noh, löysin Crack kansiosta exe-kuvakkeen mistä pääsin peliin ja se aukeskin ihan hyvin ja alkudemot ja kaikki tuli. Sit pääs valikkoon muokkaa asetuksia ym, mutta kun yrittää käynnistää itse pelin niin menee jumiin. Sit kun Ctrl+Alt+Del menee pois tiltistä, niin tulee teksti notta: The thread attempted to read or write to a virtual address for wich it does not have the appropriate access. Eli onko mitään nyt tehtävissä? Vai onko tää nyt vaan suoraa vittuilua siitä kun olen saatanasta koska latasin pelin sen sijaan että olisin ostanut jostain kirpparilta.. Help!
Se crack kansiosta löytyvä .exe on käsittääkseni tarkoitus siirtää pelin asennuskansioon, ja korvata alkuperäinen exe.

Viitsisikö joku kaivaa mulle netistä hp g5000 notebook -läppärin manualin, missä on ohjeet purkamiseen? Olen yrittänyt, mutta ei vaan löydy.

Miksi laitteiden/kuulokkeiden stereoliittimet ovat suurilta osin täyttä kuraa? Useasti käy niin että toisesta plugista lähtee ääni, joka sitten palaa takaisin liitintä vetkuttamalla. Aarrghh!

Mikä tässä koneessa on heikoin lenkki? http://www.gigantti.fi/product/tiet...ne?Selected=Specifications#tProductTabcontent Nyt olis kone tarjouksessa 499€

Ehkä tuo näyttis olis joo, mut riippuen käyttötarkoituksesta tuokin näyttis riittää pitkälle, uusimmat pelit täysillä resoilla jää pelaamatta, mut leffat streamaat kyllä töllöön kevyesti ja äänikin siirtyy nätisti hdmi piuhan mukana töllöön samalla. Jos olisin itse konetta vailla toi olisi ihan hyvä vaihtoehto.

Olen kytkenyt läppärini hdmi kaapelilla samsungin 46 " lcd tvseen kiinni. Onnistuuko jakaan mitenkään esim millään softalla näyttöä esim kahdeksi ruuduksi jossa toisessa pyörisi tv ja toisessa näkyisi tietokone ?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olen kytkenyt läppärini hdmi kaapelilla samsungin 46 " lcd tvseen kiinni. Onnistuuko jakaan mitenkään esim millään softalla näyttöä esim kahdeksi ruuduksi jossa toisessa pyörisi tv ja toisessa näkyisi tv ?

En hdmi -kaapelista tiedä, mutta perus dvi/vga kaapelilla onnistuu näytönohjaimen asetuksista yleensä.

Ehkä tuo näyttis olis joo, mut riippuen käyttötarkoituksesta tuokin näyttis riittää pitkälle, uusimmat pelit täysillä resoilla jää pelaamatta, mut leffat streamaat kyllä töllöön kevyesti ja äänikin siirtyy nätisti hdmi piuhan mukana töllöön samalla. Jos olisin itse konetta vailla toi olisi ihan hyvä vaihtoehto.

Mutta kun en pelaa enkä edes katso leffoja. Pääasiassa vaan netissä surffailua ja muuta perus touhuilua. Nyky koneessa kun näyttis 256mb ja muistia joku 1gb+512mb sekä prossuna joku 2800amd sempron. Eli olishan tuo huikea parannus tähän. Ja alkaa tämä vanha kone(5vuotta) olla hidas ja meluisa.

Miten tuohon muuten onnistuu näytön liittäminen kun näytössä ei ole kuin vga liitäntä?
Sekä onko tuolla verkkokortilla niin että kun vaan tökkää kaapelimodeemin pistokkeen koneeseen ja sitten nettiin.

Mutta kun en pelaa enkä edes katso leffoja. Pääasiassa vaan netissä surffailua ja muuta perus touhuilua. Nyky koneessa kun näyttis 256mb ja muistia joku 1gb+512mb sekä prossuna joku 2800amd sempron. Eli olishan tuo huikea parannus tähän. Ja alkaa tämä vanha kone(5vuotta) olla hidas ja meluisa.

Miten tuohon muuten onnistuu näytön liittäminen kun näytössä ei ole kuin vga liitäntä?
Sekä onko tuolla verkkokortilla niin että kun vaan tökkää kaapelimodeemin pistokkeen koneeseen ja sitten nettiin.

Dvi to vga adapterilla.
Kyllä, verkkokaapeli modeemista koneeseen kiinni ja toimii.

Nyt on jännät paikat... Duunipaikan yksikään XP kone ei yhdistä verkkoon, Vista & Seiska koneet toimii moiteetta. XP koneilla alapalkissa näkyy kyllä että verkkoyhteys on päällä mutta mitään sivuja se ei avaa. Tietääkö kukaan mitä Visva ja Seiska osaa tehdä erillailla kuin XP? Koska jokin ominaisuus XPstä nyt puuttuu joka osaisi itsestään korjata tilanteen...

Nyt on jännät paikat... Duunipaikan yksikään XP kone ei yhdistä verkkoon, Vista & Seiska koneet toimii moiteetta. XP koneilla alapalkissa näkyy kyllä että verkkoyhteys on päällä mutta mitään sivuja se ei avaa. Tietääkö kukaan mitä Visva ja Seiska osaa tehdä erillailla kuin XP? Koska jokin ominaisuus XPstä nyt puuttuu joka osaisi itsestään korjata tilanteen...
Muuttuiko tilanne yhtäkkiä, vai tuliko XP koneet uutena verkkoon? Miten verkko on toteutettu, hakeeko koneet automaattisesti IP:t ym.? Jos automaattisesti, auttaisiko jos konffaatte XP koneet käsin.

XP on 10 vuotta vanha, Vista sentään vain 3-4 vuotta ja Windows 7 tuore. Osaahan ne tehdä vaikka mitä erilailla kuin XP.

Ihan yhtäkkiä alkoivat takkuaan. IP osoitteet hakevat automaattisesti, manuaalisesti jos antaa IPn, koneella pääsee intraan (joka on meidän omalla fyysisellä palvelimella) mutta ei webbiin. Taloon tuleva laajakaista on jaettu kahdelle reitittimelle joista se edelleen jaetaan useamman kytkimen kautta koneille. Ilmeisesti tämä kytkin joka antaa kyseiselle kerrokselle IPt, ei anna sitä XP koneelle. Kuitenkin eräs toinen talon kytkimistä joka jakaa kaistaa 10lle XP koneelle toimii moiteetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom