Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi merkit on vähän niin ja näin mun mielestä, suurimmat on kaikki aika turvallisia. Sitä ei merkki ikinä takaa että saa huonon yksilön joka hajoo sitten vaiheessa [x].en muistanutkaan näytön kokoa mainita mutta toi on joo varmaan ihan sopiva koko. kiitos ehdotuksesta, tuon koneen luulis meikäläiselle riittävän. aceria ei ole ennen ollutkaan.
Paina F7.No nyt on firefoxissa sellasta probleemaa, että kun klikkaan selainta missä kohtaa tahansa niin sinne ilmestyy kursori vilkkumaan, eli siis tuonne keskelle tekstiä. Kirjoittaa ei toki voi :D. Millä ton saa pois, häirittee niin pirusti.
Jaa-a. Pitääkö kone käynnistää uudelleen vai virkoaako jos vaihdat kuvan takaisin?Mikä vialla kun laajennan näytön telkkariin, niin yleensä tietokoneen ruutu menee jonkun ajan kuluttua siniseksi ja siinä on pystyraitoja, ja tv:n ruutu menee pimeeks. Mitään selvää aiheuttajaa ei ole. Se tekee noin vaikka ei tekisi mitään.
Tuo toimi hyvin vielä heti win7 asennuksen jälkeen mutta nyt on käyny temppuilemaan. Voisko johtua näyttiksen ajureista tai CCC:stä?
Pitää virtanapista sammuttaa ku muukaan ei auta. Ja näyttis on HD4850, telkkari lg:n 32" lh3000, näyttö benqG2220HD. TV:tä ja PC:tä yhdistää hdmi-johto ja vga-kaapeli näytössä. Molemmissa näytöissä suositus resot: pc1920x1080, tv1366x768(?).Jaa-a. Pitääkö kone käynnistää uudelleen vai virkoaako jos vaihdat kuvan takaisin?
CCC:stä puhuit niin kyseessä ATI näytönohjain, mitään haittaa ei ole siitä että haet uusimmat ajurit ja pistät asentaen. Ensimmäinen mitä kannattaa kokeilla, onhan se teoriassa mahdollista että ajurien asennus mennyt solmuun vaikka sitten ihan Windowsin puolesta jos et ite asentanut.
Ei varmaan ongelmaa liity, tai en tiedä, mutta 16:9 HD Ready / Full HD reso on 1280x720. Virkistystaajuus sille löytyy manuaalista, omassa LG:ssä se on kait 59 Hz.
Mulla oli muutenkin ongelmia laajennetulla ton uuden LG 32LH5000:n kanssa niin nykyään pidän vain jompaa kumpaa päällä. Tein ATI profiilin missä toisessa monitori 1920x1200 (max Hz) (16:10 monitori) ja toisessa töllö 1280x720@59Hz(en nyt ole varma, lukee manuaalissa). Tosiaan tuo Hz eli virkistystaajuus on telkkarin kanssa tärkeä jos haluaa että kuva on ruudun kokoinen.
Telkkariin ku lähdet liittämään tietokonettasi niin kyllä on. Jos on väärä virkistystaajuus niin TV joko valittaa että on väärä formaatti, tai sitten kuvan koko ei täsmää ruutuun.Eihän tuolla virkistystaajuudella oo mitään tekemistä kuvakoon kanssa?
http://www.inky.fi/print/DCP_7010L/4269
Toimiiko tuossa mun vehkeessä tuo Trumma? jos toimii niin mikis ihmeessä pitäisi ostaa pelkkä kasetti kun tuolla rummulla tulee 5 kertaa enempi sivuja???
Itse juuri testasin töllöllä, 720p @ 60 Hz aiheutti omalla kohdalla sen että kuva meni vasemmalle ja oikealle jäi mustaa. 720p @ 50 Hz toimii normaalisti.No kuhan nyt kokeilin resolla 720p ja 1080p hertsivälillä 24-60 Hz eipä tapahtunu kuvakoossa minkäänlaista muutosta kun hertsejä sääti...
Itse juuri testasin töllöllä, 720p @ 60 Hz aiheutti omalla kohdalla sen että kuva meni vasemmalle ja oikealle jäi mustaa. 720p @ 50 Hz toimii normaalisti.
Löytyy, tosin riippuu vähän mitä meinaat pohjalla. Perus mustavalkoisia pohjia on tietenkin. Värillisiä ym. ei taida olla.Semmoinen kysymys että löytyyköhän Wordista minkäänlaista valmista sisällysluettelopohjaa?