Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
yritän kattoo mtv3 katsomosta sunnuntain helppo elämä jaksoa. herjaa, että virheellinen kaistanleveys?

sama vika. veikkaan että syy on latausnopeuksissa.
Koulun koneissa joissa on joku 100 meganen pelaa vallan mainiosti mutta ei omalla hikimokkulalla

edit. mutuilua ei tietoa

yritän kattoo mtv3 katsomosta sunnuntain helppo elämä jaksoa. herjaa, että virheellinen kaistanleveys?

sama vika. veikkaan että syy on latausnopeuksissa.
Koulun koneissa joissa on joku 100 meganen pelaa vallan mainiosti mutta ei omalla hikimokkulalla

edit. mutuilua ei tietoa
Pitää olla asetuksista valittuna oikea kaistanleveys. Eli ylhäältä oikealta valitse "muuta tietojasi" (vaikka et ole rekisteröitynyt), sitten välilehti "video" josta valitset sopivamman laadun jonka jälkeen painaa "jatka" nappia joka ilmestyy valinnan jälkeen.

Juu, mutta pitäisi varmistua siitä että version minkä hakee on kunnollinen. Luultavasti se millä on eniten hakijoita... esim. eräältä suositulta härre god torrent sivustolta löytyy haulla "MICROSOFT WINDOWS VISTA SP2 X86 & ACTIVATOR" mitä ilmeisimmin hyvä versio. Älä välitä tuosta activator osasta/ohjeista, pakettiin kuuluu tuo aito .ISO tiedosto jonka tarvitset levyn tekemiseen.

Tuon polttaa DVD levylle ja asentaa omalla avaimella, kielen pitäisi pystyä muuttamaan englannista muuksi jälkeenpäin jos tuo ei anna kieltä valita.

Sanoisin muuten että laitat vakavaan harkintaan Windows 7, on se edistysaskel. Olet muutenkin asentamassa Windowsia uudelleen niin samalla vaihtais parempaan. Tietenkin se maksaa :)

Kiitos! Tuota windows 7 olen miettinyt, mutta tulipa mieleeni, että jospa laittais XP:n? Tämä Vista on kyllä paska-rohmu. XP:stä oli itsellä hyviä kokemuksia ja mulla on siihen avainkin jossakin...

Kiitos! Tuota windows 7 olen miettinyt, mutta tulipa mieleeni, että jospa laittais XP:n? Tämä Vista on kyllä paska-rohmu. XP:stä oli itsellä hyviä kokemuksia ja mulla on siihen avainkin jossakin...
XP on ihan hyvä vaihtoehto, mutta suosittelisin tilalle Windows 7. XP on kuitenkin jo todella vanha alusta, ja kaksi vuotta (?) vanha läppäri on vielä aika tuore jolloin mitään yhteensopivuus ongelmia ilmenee erittäin epätodennäköisesti. Joka tapauksessa joko XP tai 7, Vista ei ehkä ole se paras vaihtoehto vaikka SP3:n jälkeen taitaa olla jo suht. kondiksessa.

Jos et halua sijoittaa seiskaan, laita XP. Ohjeet asentamiseen taisi olla samassa linkissä, ja jos ei niin sieltä sivulta haulla varmasti löytyy. Samalla tavalla voit levyn hankkia mistä vaan jos avain löytyy omasta takaa. Tosin sen verran varoitan (en ole varma tästä enää) että tarkista mihin XP versioon sun avain on, en tiedä oliko XP:llä avaimet ja levyt aivan erikseen versioittain.

Pitää olla asetuksista valittuna oikea kaistanleveys. Eli ylhäältä oikealta valitse "muuta tietojasi" (vaikka et ole rekisteröitynyt), sitten välilehti "video" josta valitset sopivamman laadun jonka jälkeen painaa "jatka" nappia joka ilmestyy valinnan jälkeen.

Kiitos vinkistä. Onko syy siis noissa yhteysnopeuksissa, kun ainakin itselläni piti valita tuo keskitaso, koska mokkulalla nuo nopeudet on melkosen huonot.

Kiitos vinkistä. Onko syy siis noissa yhteysnopeuksissa, kun ainakin itselläni piti valita tuo keskitaso, koska mokkulalla nuo nopeudet on melkosen huonot.
Voi olla siinäkin että vakiona ei ole valittuna laatua, joten valittaa että väärä kaistanleveys. Mokkulalla kannattaa kokeilla mihin pystyy, luulisin että alimpia asetuksia pitää käyttää. Tietenkin jos on suht. korkea nopeus (maksimi) otettu mokkulaan ja signaalit on hyvät niin voi olla että paremmatkin laadut toimivat.

Osaisikohan kukaan kertoa näin nopeasti mitään hienoa syytä, että kun pelaan Neverwinter Nights 2 peliä niin minkä takia en näe itseäni?

Rullalla taaksepäin niin lähdet pois first person viewistä ja pääset third person viewiin..

Rullalla taaksepäin niin lähdet pois first person viewistä ja pääset third person viewiin..

Voi kun olisikin tämä, siis kuvakulma on kyllä third person, mutta siinä missä ihmisten pitäisi olla niin ei ole mitään. Koitan saada screenshotin otettua jos selventäisi vähän :)

Minulla on yksinkertainen mustavalkea logo, jonka ystäväni on tehnyt. Nyt kun olen nettisivuilla missä voi tilata vaatteita omalla logolla niin tuon kuvan saa vain t-paitoihin kun se on png, jpg tai gif muotoa. Sain ohjeistuksen paitakaupasta, että kuva pitäisi muuttaa vektorigrafiikaksi, jotta sen painaminen onnistuisi esim. takkiin ja liiveihin ("For all other products and colors you'd need a vector graphic for printing."). Miten saan kuvan muutettua helpoiten vektorigrafiikaksi? Onnistuuko photoshopissa?

Olenko oikealla jäljillä vai ihan pihalla.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Minulla on yksinkertainen mustavalkea logo, jonka ystäväni on tehnyt. Nyt kun olen nettisivuilla missä voi tilata vaatteita omalla logolla niin tuon kuvan saa vain t-paitoihin kun se on png, jpg tai gif muotoa. Sain ohjeistuksen paitakaupasta, että kuva pitäisi muuttaa vektorigrafiikaksi, jotta sen painaminen onnistuisi esim. takkiin ja liiveihin ("For all other products and colors you'd need a vector graphic for printing."). Miten saan kuvan muutettua helpoiten vektorigrafiikaksi? Onnistuuko photoshopissa?

Let me google that for you

hyvä ja kevyt virusturvaohjelma? avast?

Avast! on hyvä ja helppokäyttöinen, avg on kans yks ihan varteenotettava ja toimiva softa.
Molemmista löytyy maksullinen ja ilmainen versio.

Avira Antivir on itsellä käytössä. Suosittelen itsekkin, kerran päiväss tulee ilmaisversiossa mainos mutta se nyt ei paljon häiritse.

Nopeutin nettiyhteyttäni jonka pitäis olla tällä hetkellä 24/1, niin minkä takia speedtest antaa downloadille lukemaksi vain 15,84? :O Pitäisikö koittaa modeemilla jonka he antoivat mukaan?

Nopeutin nettiyhteyttäni jonka pitäis olla tällä hetkellä 24/1, niin minkä takia speedtest antaa downloadille lukemaksi vain 15,84? :O Pitäisikö koittaa modeemilla jonka he antoivat mukaan?
Tuo 24mb on vain teoreettinen maksimi. Paljon riippuu myös siitä mistä tuo testi tulee. Toki 24/1 netissä voisi odottaa väh. 20 tulosta. Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test antaa omalle 10/2 netille vähän ylikin jostain syystä.

Convert JPEG to SVG files

jpeg to svg googleen.

Seuraava kysymys lienee esiintynyt moneen kertaan, mutta taas tulee:

Spotifyn ja uTorrentin kanssa on sellainen ongelma, että välillä käynnistäessä ohjelma ei avaudu, mutta näkyy aktiivisissa prosesseissa. Prosessia ei kuitenkaan voi lopettaa ja ohjelmaa ei voi käynnistää uudelleen ennen kuin vanha prosessi on lopetettu. Mistä kaikki johtuu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom