Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Minun tietokoneessa ei ole hdmi liitäntää vaan DVI-liitäntä. Tarvitsisi kuitenkin saada myös äänitulemaan tietokoneelta televisioon, joten onko olemassa jonkinlaista sovitinta mikä työnnetään DVI-liitäntään ja johon mahdollisesti ääni tuodaan toisella piuhalla ja se siitä sovittimesta menisi hdmi-piuha televisioon? Jos on niin mistä niitä voi ostaa?

ps. Toivottavasti oli tarpeeksi monimutkaisesti selitetty.
Täällä jo todettiinkin että DVI+audio->HDMI tuskin on olemassa.

Sulla on varmaan telkkarissa VGA sisään, tai DVI sisään? Tietääkseni telkkarin VGA/DVI kylkeen on aina PC audio input, eli yhdistät koneesi telkkariin joko DVI->DVI tai DVI+VGA adapter->VGA ja sitten audion tuot tietokoneen normaalista ääniliitännästä siihen teeveen PC audioon. Audio siis koneen 3,5mm liitännästä -> telkkarin right/left sisääntuloon.

En tarkoittanut tavallista. Ongelmana on saada ääni tietokoneesta telkkariin, kun normi DVI/hdmi piuhaa pitkin kulkee pelkkä kuva signaali.

Kyllä mulla menee HDMItä pitkin äänikin..

Niin siis mulla on juurikin ATIn näyttis en tiennyt että ainoastaan siinä toimii, mutta tosissaan dvi liitin koneessa, siinä adapteri kiinni joka muuttaa sen hdmi piuhalle sopivaksi, ja hdmi piuha menee töllöön ja äänikin toimii näppärästi samalla.

Niin siis mulla on juurikin ATIn näyttis en tiennyt että ainoastaan siinä toimii, mutta tosissaan dvi liitin koneessa, siinä adapteri kiinni joka muuttaa sen hdmi piuhalle sopivaksi, ja hdmi piuha menee töllöön ja äänikin toimii näppärästi samalla.
Ilmeisesti saa myös nvidia:lla toimimaan mutta pitää olla koneen sisällä audio liitetty näytönohjaimeen.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tuota lieroo kyllä tuli hakattua iha tosissaa joskus. Oli iha uskomatonta miten jollaki gausganilla osu toiseen, vaikka vihollista ei näkynä edes omas ruudus :D

E: Itse ongelmaa en osaa tarkkaa vastausta sanoo, mutta Dosboxilla ainaki pitäs noi vanhat pelit toimia. http://www.dosbox.com/

Tuota lieroo kyllä tuli hakattua iha tosissaa joskus. Oli iha uskomatonta miten jollaki gausganilla osu toiseen, vaikka vihollista ei näkynä edes omas ruudus :D

E: Itse ongelmaa en osaa tarkkaa vastausta sanoo, mutta Dosboxilla ainaki pitäs noi vanhat pelit toimia. http://www.dosbox.com/

Kiitti :D

olen yrittänyt torrentzista ladata adobe cs4 mutta kaikki noi lataustiedoston on jotain .torrent päätteisiä tekstitiedostoja
osaisko joku sanoo miten tuolta sais jotain ladattua?

Onkos sulla jotain ohjelmaa millä voit availla torrentteja? µTorrent niminen ohjelma on kokeilemisen arvoinen.

Nyt pitäs saada jeesiä nopeesti.

Mun pitäs siirtää Microsoft Office Outlookista sähköpostiviestit Outlook Express 6 ohjelmaan. Miten hitossa tämä onnistuu?

Olen yrittänyt vientitoiminnolla viedä tosta officen softasta viestejä, mutta en saa niitä palautettua tuossa Outlooks Expressistä. Vittu että voi olla vaikeeta vaikka on kaikki mikrosukan ohjelmia, tai ehkä se johtuukin just siitä. Ja varmasti on käyttäjässäkin vikaa. Yritin googletella, löytyy kyllä kaikkia muita vaihtoehtoja muttei tätä. Suomeksi etsi jotta saan jotain tolkkuakin.

Koita viedä (export) Outlookista viestit .pst -tiedostoksi ja teet OE:ssä vastaavasti importin tuolle .pst-tiedostolle..

Vienti .pst tiedostoksi onnistuu, mutta en sitten saa tota teidostoa esiin mistään tuon OE6:den importista.

Eikö muka onnistu vaan, että valitset File -> Import -> Messages ->Outlook. Sitten kysyy profiilia, mistä tuot kaikki viestit ja kansiot Outlook Expressiin. Ainakin pitäisi toimia sille PST-filelle, mikä on Outlookissa oletuksena.

Vienti .pst tiedostoksi onnistuu, mutta en sitten saa tota teidostoa esiin mistään tuon OE6:den importista.

Piti ihan itsekin kokeilla.. OE6:ssa näyttää import toimivan siten, että "oikean" Outlookin profiili pitää olla kunnossa samalla koneella kuin OE. Sitten vaan OE:sta File->Import->Messages->Microsoft Outlook->josta pääsee Outlook profiilin valintaan ja pian saat esiin kansiolistan mistä valita mitä importoi.

Ei siis tarvittukaan pst:tä

Viimeksi muokattu:
Kuvitellaan vaikka biisi x. Biisin puolessavälissä on ylimääräistä puhetta niin, että biisi hiljenee taustalle ja puhe kuuluu hyvin. Tämän jälkeen biisi jatkuu normaalina. Onko mitään ohjelmaa jolla saisi näppärästi ton puheen helvettiin sieltä? Vai pitääkö pyytää CSI Miami paikalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom