Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kurkulis sanoi:Oon ostamassa virtalähdettä koneeseeni ja mietin sitä kun siinä tulee mukaan kaksi SATA-virtaliitintä, niin käykö se mulle ku mulla on IDE-liitännällä olevat kovalevyt ja cd-asema.
Edit--> Delete.Saunatonttu sanoi:Tuplat tuli.
Miksei näissä ole vaikka 1min poistoaikaa?
Vai olenko vain sokea?
Kertokaahan viisaammat taas mulle. Elikkä koneelta löytyy tällaisen polun takaa perkeleesti tavaraa: C/Documents and settings/käyttäjänimi (Tässä on siis minun nimi)/Local settings/Temp. Esim. flashgot- nimisiä kansioita nelisenkymmentä, ja muuta sälää. Pittääkö nuitten olla tuola vai uskaltaako niitä jotaki poistela? Perkele mie ees tiä, mikä kansio tuo on ko sinne ei pääse vaikka oman tietokoneen kautta ollenkaan. Ei sitä kautta mentynä näytä tuommosta local settings- kansiota olevan olemassakaan. Näkkyy vain sillon ko jotaki yrittää tallentaa nimelä niin se tarjoaa tuota ensimmäiseksi paikaksi tallentaa. Jelppinkiä!
Siis onko tosiaan näppiksestä kiinni? Ei voi uskoa, ei millään. Mikä vittu saa näppisinsinöörit tekemään uudemmista paskempia? Kyllä tää pitää olla jostain muutettavissa.modified sanoi:Vanhemmilla näppäinmistöillä onnistuu. Joissain pitäisi onnistua ainakin kahdeksan näppäimen samanaikainen painaminen.
Powerhousu sanoi:Siis onko tosiaan näppiksestä kiinni? Ei voi uskoa, ei millään. Mikä vittu saa näppisinsinöörit tekemään uudemmista paskempia? Kyllä tää pitää olla jostain muutettavissa.
Powerhousu sanoi:Siis onko tosiaan näppiksestä kiinni? Ei voi uskoa, ei millään. Mikä vittu saa näppisinsinöörit tekemään uudemmista paskempia? Kyllä tää pitää olla jostain muutettavissa.
Jurristi sanoi:Local settings kansion saa näkyviin avaamalla työkalut, kansion asetukset ja näytä-välilehden ja sitten lisäaetuksista valitsemalla piilotetut tiedostot ja kansiot kohdasta näytä piilotetut tiedostot ja kansiot- vaihtoehto. Temp-kansio sisältää eri ohjelmien väliaikaistiedostoja. Sen voi huoletta tyhjätä.
mievain sanoi:Onko se nyt sitte varma, että ne uskaltaa ottaa pois? Sielä on tavaraa melkeen giga nimittäin. Ei kyllä mittään järkevän näköstä.
Edit: Ja jos tuo on tuommosta roskaa, mistä muualta voi olettaa löytävänsä tämmösiä pikku yllätyksiä? Luulis tuommosen haittakuorman ny hiastavan konettaki.
Jurristi sanoi:Poistan tuosta kansiosta vähän väliä tiedostoja. Sieltä ei todellakaan löydy mitään sellaista, joka vaikuttaisi koneen toimintaan. Toinen paikka mihin kertyy turhaan tavaraa on C:\system~1\_resto~1\. Kyseinen kansio on järjestelmän palautuksen palautuspisteiden tallennuspaikka. Kannattaa jättää uudemmat palautuspisteet ja poistaa vanhat. Ei niillä vanhoilla kummiskaan mitään tee. Palautuspisteet ovat RP-alkuisissa kansioissa. Kyseiseen kansioon ei oletuksena ole käyttöoikeudet kuin järjestelmällä (system), joten sinne päästäkseen täytyy myöntää itselle käyttöoikeudet tai Home Editionissa jakaa kansio täysillä käyttöoikeuksilla kaksi kertaa peräkkäin. Kansio on lisäksi piilotettu järjestelmäkansio. Kirjoita em. polku osoiteriville, niin ei tarvi muuttaa kansion asetuksia. Turhia tiedostoja on luonnollisesti Temporary Internet Files -kansiossa, mutta sinne ei kerry tavaraa, ellei käytä IE:tä. Firefox tallentaa väliaikaistiedostot muun muassa Temp-kansioon.