Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensikertalainen sanoi:
Ahvena.... puhutko siis CS 1.6? Vai CSS? Jos CS 1.6, niin ei kyllä hardwaressa ole ongelmaa, jos minullakin toimii hyvin (600mhz, 418mb, gforce4 jossa 64mb muistia).

Sourcesta. Paha moka unohtaa mainita kumpi! 1.6 ja vanha Half Lifehan pyöri tosi pienillä tehoilla, ja jaksoi joka kerta ällistyttää silti grafiikalla joka pyöri äärimmäisen hienosti.

elikkäs, mikä voi olla, kun aina ko avaan omat tiedostot kansion ja suljen sen niin sulkemisen jälkeen tulee: explorer.exe on havainnu virheen ja tuote on suljettava vaikka se ei oikeesti suljekaa mitään, hävii vaa vähäks aikaa kaikki tost ruudult sillee et pelkkä taustakuva näkyy ja sit palaa normaaliks...

JBoy sanoi:
Mikä olisi hyvä ohjelma pirstoutuneen kovalevyn eheyttämiseen kun alustana on Win NT4?

Windows xp

No ei vaisin, kokeile googlella ni varmaan löytyy ilmaisohjelmia (nt4 ; defragment..) Jotain joskus kokeilin ni oli ainakin ihan helvetin hidasta, kesti tunteja.

Eikö noissa vanhoissa pysty käynnistämään windows:n pelkän defrag:n kanssa? Käytännössä explorer.exe:n tilalla käynnistetään defrag.

Mikäs olis paras ohjelma turhien tiedostojen siivoamiseen koneelta (window washer??)

Sairaan tyhmä kysymys...

... mutta muija oli toheloinu koneella ja en saa osoiteriviä enää takaisin selaimeen, tuohon ylös. Mistä sen ny saikaan sinne?

Treadin voi heittää roskikseen kun tulee vastaus.

Tällästä tällä kertaa taas.:D

Ja selain oli?

Firefox: Klikkaa yläriviä oikeella hiiren korvalla ja laita täppä kohtaan navigointipalkki.

Internet exploder: Napauta yläriviä oikeella hiirenkorvalla ja valihte täppä kohtaan osoiterivi.

amf sanoi:
Mikäs olis paras ohjelma turhien tiedostojen siivoamiseen koneelta (window washer??)

Olisko Easy Cleaner, muita en ole kokeillukkaan?!

Elikkäs nyt on tapahtunu sillätavalla ettei näy liitetyt kuvat eikä animoidut hymiöt tällä foorumilla. Selaimena Mozilla Firefox ja oon muutamaan kertaan yrittäny asentaa uudestaa tuloksetta. Mitää hajuu miten vois korjaa?

ihanahelena sanoi:
voiko joku sanoa voiko sen järjestelmän palautuspisteen luoda itse, jos ei ole paljoa tietoa koneista. ja maksaako noi puhdistusohjelmat. järjestelmä WinME

Voi tehdä itse, mutta vaatii WinXP:n (helppo tehdä) ja nuo ohjelmat on ilmaisia, ainakin suuriosa niistä.

Miten kiintolevyn saa näkymään omassa tietokoneessa.
Eli laitoin toisen kiintolevyn kiinni ja se näkyy laitehallinnassa/laite toimii oikein
ja näkyy myös biossissa slavena, mut ei näy omassa tietokoneessa siinä kiintolevyt kohdassa.

Pitäisköhän se alustaa? Miten?

Sain näkymään itse, kun vähä keskityin...

:kippis1: Ace-Ooolle!

Ihan pakko laittaa kippikset ja :worship: Ace-oolle, jaksanu vastata jos vaikka mihin kysymykseen. KIPPIS :kippis1: !

Suositut

Back
Ylös Bottom