Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Laitetaan nyt tänne kun ei ole ihan uuden viestiketjun arvoinen juttu. Eli onko jollakin kokemuksia minkälaisia on noi Clas Ohlsonin hiiret? Ne kun on halpoja ja joku pitäis läppärin kaveriks hankkia mut ei viittis turhaan mitään ihan täyspaskaakaan ostaa jos nuo sellaisia sattuu olemaan. Eli kokemuksia, kiitos :).

Mitä mielipiteitä hc-käyttäjillä ois noista HP:n workstation myllyistä? Esim. xw9400? Millasia kokoonpanoja suosittelisitte?

Tehoa pitäisi löytyä useammaksi vuodeksi eteenpäin( ja osien päivitys pitäisi noissa malleissa ainakin onnistua helposti?). Pitäisi pystyä pyörittämään kaikki mahdolliset pelit, photoshopit, office-ohjelmat sekä autocad ilman mitään jumitusta.

Laitetaan nyt tänne kun ei ole ihan uuden viestiketjun arvoinen juttu. Eli onko jollakin kokemuksia minkälaisia on noi Clas Ohlsonin hiiret? Ne kun on halpoja ja joku pitäis läppärin kaveriks hankkia mut ei viittis turhaan mitään ihan täyspaskaakaan ostaa jos nuo sellaisia sattuu olemaan. Eli kokemuksia, kiitos :).

Ei ne nyt ihan surkeita voi olla, oli se halpishiiri ostettu Verkkokaupasta tai Clas Ohlsonista. Mulla oli jostain ihmekaupasta ostettu zingzungjangkukukku-hiiri päivittäisessä käytössä yli vuoden ja ikinä mitää ongelmaa ollut pelaamisessakaan :) Ja hintaa oli 8€

missä ubuntussa on @ merkki kyllähän ton löytää jos käyttää virtuaalinäppistä mutta miten muuten.
muuten saannut kaikki pelittämään ja kielivalikot kohdalleen mutta tota saatanan miukumaukua en löydä

missä ubuntussa on @ merkki kyllähän ton löytää jos käyttää virtuaalinäppistä mutta miten muuten.
muuten saannut kaikki pelittämään ja kielivalikot kohdalleen mutta tota saatanan miukumaukua en löydä

Heitän nyt mutulla mutta kokeile vasenta alttia ja kakkosta.

Olen ulkomailla ja pitäis päästä netissä kuuntelemaan Suomi-Ruotsi -ottelu (canalia ei oo saatavilla). Audio ei lähde Ylen sivuilta pyörimään ja epäilen, että syy on siinä, että minulla on Mac. Täällä tuntuu olevan Macin asiantuntijoita, joten voisko joku neuvoa, mikä ohjelma mun pitäis ladata, jotta audio pelittäis. Tällä hetkellä, kun audio-linkkiä klikkaa, se avaa teksturiin jotain ihme tekstiä.

Olen ulkomailla ja pitäis päästä netissä kuuntelemaan Suomi-Ruotsi -ottelu (canalia ei oo saatavilla). Audio ei lähde Ylen sivuilta pyörimään ja epäilen, että syy on siinä, että minulla on Mac. Täällä tuntuu olevan Macin asiantuntijoita, joten voisko joku neuvoa, mikä ohjelma mun pitäis ladata, jotta audio pelittäis. Tällä hetkellä, kun audio-linkkiä klikkaa, se avaa teksturiin jotain ihme tekstiä.

Jos olet ruotsissa eikä suomalaista proxya ei tule onnistumaan ylen striimit, samaa luulen audioon.

Katos josko tuolla oisi jotain http://www.myp2p.eu

En kyllä tiiä onko sopcasteja sun muita macciin :(

Pari suoraa siellä on WMP:lle mutta ei tarvi kai olla??? koska ne näkyy suoraan selaimella http://www.xssports.co.cc/

Toivottavasti auttoi vaikka audiosta en yhtään neuvonut :D

Onko jotain hyväksi havaittua konstia seuraavaan tilanteeseen:

Uusi kovo, haluan biisit vanhalta kovolta uudelle. Mulla on foobarissa aikaa syönyt kokoelma eri playlisteja. Haluaisin säilyttää nämä playlistit, eli toisin sanoen vain vaihtaa niiden sisältöä niin että kaikkien biisien hakemistopolusta vaihtuisi kovalevyn kirjaintunnus.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kysymys ennen googletusta

Noh, google tiesi, eli playlistit notepadilla tai vastaavalla auki ja korvataan hakemistopolut. M3U:lla toimi, .fpl:llä jostain syystä ei (corrupted file). Hieman liikaa käsityötä silti tuossa (ainakin 5 min!), ehkäpä joku näppärämpikin työkalu löytyy.

Kaverilta tuli joku vitun englanninkielinen teksti mesessä ja siihen oli liitetty joku tiedosto. No sitte vittu menin avaamaan sen tiedoston. Tuli vaan jotain paskaa eikä se edes auennu mutta ohjas johonkin toiseen ikkunaan. No sitte kysyin kaverilta että mikä vittu tuo on. Ni eihän se ollut tuota lähettänyt. Vaan oli saanut sen samalla tavalla joltain muulta ja kone oli itestään lähettänyt sen mulle kai tai jtn. Ja nyt on sitte koko kone niin sekasin ku ikinä voi olla. Pakkiskin on niin että vanhat viestit ovat nouseet tuohon etusivulle. Ja osa viesteistä on kadonnut kokonaan ja sähkäpostiin ei pääse yms. Eli tuohan oli tietysti joku vitun meseviirus? miten helvetissä pääsen siitä eroon? en sitten tiedä että näkyykö tämäkään viesti normaalisti mutta...

vaihdoin. Mutta mitä vittua voin tehdä ku nyt sain selville että toi on tommonen joku vitun viirus. Mitäköhän pitäs nyt tehdä :curs: kone ei varmasti toivu enneku tuon saa pois

Mitä voit tehdä?

FORMAT01.png

Joo formatointihan on helpoin ratkaisu kaikkeen!
Mitäpä jos vaikka ajaisit jonkun virus skannauksen siihen...
Meinaako toi formantointi sitä että kaikki tiedot koneelta lähtee? miten voin tehä tommosen virus skannauksen? ja miten toi formantointi tehdään?

Meinaako toi formantointi sitä että kaikki tiedot koneelta lähtee? miten voin tehä tommosen virus skannauksen? ja miten toi formantointi tehdään?
:D:D Mikä virustorjuntaohjelma sulla on siinä koneessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom