Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kyllä tässä on vähintään 14" tämä näyttö. Lenovon T61 kyseessä eli pitäisi saada kyllä tarkempia resoluutioita tähän.
Sama kone kuin mulla. Työpöydällä hiiren oikeaa nappia ja properties --> display properties ja siellä screen resolution 1440X900.

Kummallista jos siinä tuollaisia ongelmia on pakasta vedettynä.

Tämä on ei-widescreen malli. Lenovon sivuilta ladatut ajurit eivät tähän ole auttaneet. Mulla lukee tuolla display settingseissä: Thinkpad Display 1024x768 on Mobile Intel(R) 965 Express Chipset, onko noi nyt sitten ajurin tiedot?

Tämä on ei-widescreen malli. Lenovon sivuilta ladatut ajurit eivät tähän ole auttaneet. Mulla lukee tuolla display settingseissä: Thinkpad Display 1024x768 on Mobile Intel(R) 965 Express Chipset, onko noi nyt sitten ajurin tiedot?
No ajureiden mukaan resoluutiosi on tuo. Mulla lukee tossa 1440X900

Onko mitenkään kohtuullisella vaivalla mahdollista saada halpisstereoiden kaiuttimia koneeseen kiinni. Stereoissaha ei muita liitäntöjä ole (ainakaa näkyvissä) kuin kuulokeliitäntä. Tuskin noita kajareita voi ihan vaan alkaa kolvailemaankaan kiinni johonkin koneen kajarisettiinkään...

No ajureiden mukaan resoluutiosi on tuo. Mulla lukee tossa 1440X900

Onko sulla mikä näistä näytöistä:

14.1-inch XGA (1024 x 768 resolution) TFT display
14.1-inch SXGA+ (1400x1050 resolution) TFT display
14.1-inch WXGA (1280 x 800 resolution) TFT display
14.1-inch WXGA+ (1440 x 900 resolution) TFT display
15.4-inch WXGA (1280 x 800 resolution) TFT display
15.4-inch WUXGA (1920 x 1200 resolution) TFT display

Onko sulla mikä näistä näytöistä:

14.1-inch XGA (1024 x 768 resolution) TFT display
14.1-inch SXGA+ (1400x1050 resolution) TFT display
14.1-inch WXGA (1280 x 800 resolution) TFT display
14.1-inch WXGA+ (1440 x 900 resolution) TFT display
15.4-inch WXGA (1280 x 800 resolution) TFT display
15.4-inch WUXGA (1920 x 1200 resolution) TFT display
Mulla on ilmeisesti toi: 14.1-inch WXGA+ (1440 x 900 resolution) TFT display

Hei nyt ois pitkästä aikaa kinkkinen kysymys. Mulla kusee nyt joku jossain, kun erinäiset ajurit tai päivitykset eivät suostu koneella latautumaan.
Onneksi päivitykset taisin saada pelaamaan, mutta nyt en saa asennettua grafiikka ajuria.
Tulee tälläinen varoitus:
"Setus was unable to complete the installation. Check the progress log in your Windows directory for more details. (-6)-C:\WINDOWS\s3iscfg.log"

Mistä saan ladattua siis grafiikka ajurini fujitsu siimens l 7320:aan, kun ei valmistajan nettisivuilta ladattava ajuri suostu latautumaan?

Kokeile proxy palvelimia, joidenka kautta tuo voidaan kiertää..
Eeei mua nyt Madonna niin paljoa kiinnosta, että sitä pakko olisi katsoa. Kunhan vain uteliaisuuttani kysäisin, kun pisti ihmetyttämään. :D

Kiitoksia kuitenkin vastauksista!

kuulkaa nörtit,apuanne tarvitaan taas.
eli,mun kannettavan dvd-rom asema ei toimi.toissapäivänä toimi ihan normaalisti,eilen ja tänään ei ole pyörittänyt mitään levyä,kokeiltu on sekä peliä,musiikkicdtä sekä dvd elokuvaa,mikään ei käynnisty.Laitteen tila väittää laitteen toimivan normaalisti.
voinko tehdä tolle jotain itse,vain vienkö suosiolla huoltoon.
auttakaa

Yritän jakaa tiedostoja lähiverkkoon ja saankin ne jaettua, mutta kun yritän toisella koneella (macilla) saada yhteyden niihin, niin se ei onnistu. Se johtuu F-securesta, koska kun laitan sen pois päältä, niin heti alkaa toimimaan. Tein tämän http://support.f-secure.com/enu/home/supportissue/fsis2007/firewall_q09.shtml
ohjeen avulla tarvittavat jutut, muttei vieläkään lähtenyt toimimaan. Oisko jotain toista keinoa, vai joduunko nyt uninstalloimaan ton F-securen ja vaihtamaan joksikin muuksi, mitä en kyllä mielelläni tekisi.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Miten saa tuon irc-gallerian kuvien kopiontisuojauksen ohitettua? Siihen oli joku yksinkertainen konsti, mutta en muista enää mikä... Eli pitäisi saada kopioitua kuva galleriasta koneelle :)

tuo ainakin yksi keino
printscreen.jpg

Miten saa tuon irc-gallerian kuvien kopiontisuojauksen ohitettua? Siihen oli joku yksinkertainen konsti, mutta en muista enää mikä... Eli pitäisi saada kopioitua kuva galleriasta koneelle :)

Ota selaimesta javascript pois päältä.

^ =Paras keino jolla on muitakin hyviä sivuvaikutuksia.

Pidemmän kautta homman voi tehdä mm. esim. firefoxsissa: oikea klikki -> view page info -> media -> etsi haluamasi kuva ja tallenna se.

HElpotetaan vielä pikkaisen :D
http://noscript.net/

Ei tarvi kuin klikata noscriptin ikonia niin saa sivuilla javan pois ja päälle. IE:lle en tiiä onko mitään samantapaista systeemiä.

Mikähän on netin toiminnassa vikana kun väillä toimii moitteetta, ja kohta kun lataan uutta sivua niin ei tapahdu mitään, välillä tulee valkoinen ruutu jossa teksti "Network Error (dns_server_failure)

Your request could not be processed because an error occurred contacting the DNS server.
The DNS server may be temporarily unavailable, or there could be a network problem.

For assistance, contact your network support team."

Ja nopeus tippuu lähes nollaan.

Hommasin tossa ulkosenkovalevyn ja se ei nyt ossoo. Eli kopion siihen 700megan leffa ihan no problem. Mutta 4.1 gigan leffaa se ei tahdo kopiooa ei sitten millää. Väittää vaan ettei oo tarpeeks tilaa vaik pitäis olla 160gb jäljellä. MITÄ VITTUU?!

Hommasin tossa ulkosenkovalevyn ja se ei nyt ossoo. Eli kopion siihen 700megan leffa ihan no problem. Mutta 4.1 gigan leffaa se ei tahdo kopiooa ei sitten millää. Väittää vaan ettei oo tarpeeks tilaa vaik pitäis olla 160gb jäljellä. MITÄ VITTUU?!

Mille tiedostojärjestelmälle olet levyn alustanut? FAT32 ei ymmärrä yli 4 gigan tiedostoja ja saattaa olla syynä ongelmaan.

Joku tuttu oli isälle (yritykselle) tehny sivuja, mutta projekti jäi kesken.

Nyt hommaa on vähän sälytetty mulle ja mielellään tekisin toki, mutta oma osaaminen arveluttaa.

Näkeekö tästä päällepäin, että miten helppoa noita sivuja olis täysin tumpelon ruveta päivittämään ja rakentamaan eteenpäin?

Oma kokemus sivujen tekemisestä rajottuu jonnekin peruskoulun tietotekniikkakurssille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom