Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tälläiset caset on aina vähän hankalia selvitellä, kun ei itse pääse koneelle katsomaan :D
95% varmuudella ongelma johtuu joko jonkun verkkokortin ajureissa taikka sitten tcpip.sys tiedostossa (jota voi myös tarvittaessa päivittää, mutta ei mennä siihen vielä ;) )
Eli nyt ei auta muu kuin hakuammunnalla etsiä se ongelman lähde ja sitten yrittää fiksailla se jollakin tapaa.
lataat netistä sellasen ohjelman kun convertXtoDVD. se on helvetin helppokäyttönen, elikkä ohjeita tuskin tuut tarviimaanmiten saa *avi* tiedoston poltettua dvd:lle että sitä voi katsoa dvd soittimesta.
Siis esim. jpg kuvaa pienemmäksi/huonompilaatuiseksi? Mä oon ainakin tehnyt ton Image->Mode->Indexed-toiminnon kautta. Saa määritettyä värien maksimimäärän kuvassa.Kertokaa dorkalle, kuinka GIMP:issä voidaan pakata kuvia pienemmän kokoiseksi. Vai onko siinä edes sen kummempaa toimintoa kuin tiedostomuodon muuttaminen perinteisellä tavalla?
Mä en tajuuuu...
Käynnistä-valikko -> Ohjauspaneeli -> Lisää/poista ohjelmia. Sieltä pitäis löytyä.Latasin Adobe Illustrator CS3 kokeiluversion enkä tiiä miten saisin sen poistettuu. Hermot menee ku tarviin tilaa uudelle ohjelmalle. koko päivän oon koittanu keksiä kaikkee mut nähtävästi oon liian blondi tähä
Käynnistä-valikko -> Ohjauspaneeli -> Lisää/poista ohjelmia. Sieltä pitäis löytyä.
Eikä löydy ohjelman kansiosta Uninstaller.exeä?joo löytyy, mut sen kohdal ei oo mitää "remove" nappia. muita ohjelmii voi poistaa mut adoben ei..? :o
Varmaankin löytyy Atin Control Centeristä(vai mikä lienee nykyään) valikko josta voi tehdä mukautettuja resoluutioita. Jos sieltä ei onnistu, niin Powerstripillä onnistuu.
Mulla on Pinnacle Stduio 11 plus. Mutta mä en ölydä sieltä paria todella simppeliä valikkoa.
1. Eli mistä saa muutettua leikkeen nopeutta (hidastus/nopeutus)
2. Leike mustavalkoiseksi?
edit. ensinmäinen löyty. mutta toi kysymys 2. ja muutenkin kontrastien säätö jne ois kiva löytäää.
Mulla on Pinnacle 9 plus, jos ei ole mitenkään muuttunu käyttöliittymä nii näillä pitäis onnistua mustavalkosuus ja kontrastien ynnä muiden värkkäys.
Valitse haluttu clippi -> paina hiiren oikeaa nappia -> valitse clip properties -> sitten sieltä sellanen töpselijuttu, se sanoo, että add new effect -> sieltä pitäis löytyä color effects ja sieltä black and white (harmillista, jos ovat muuttaneet)
Sitten Kontrasti hässäkkä säädöt. Muuten sama kuin edeltävä, mutta valitset mv:n sijaan color correctionin. Sieltä pitäis löytä muuteltavia palkkeja. Hue, Saturation, Contrast ja Brightness, nuiden avulla pystyy kyllä tekee kuvasta itsekseenkin mustavalkoisen.
Toivottavasti oli apua, vaikka onkin eri versio.
Saattaa vaan olla liian pitkä johto kyseiselle laitteelle.Ostin 3:n metrin usb-jatkojohdon web-kameralle.Jatkojohdon kanssa tietokone ei löydä koko kameraa!Kun taas ottaa jatkojohdon pois niin perusjohdolla kamera taas löytyy.Mikä tämän aiheuttaa?Pelkkä jatkojohdon liittäminen "hävittää" kameran!:wtf:
No kamera on halpis-malli joku Wayjet mutta kun ilman jatkoa toiminut jo pari vuotta niin ei luulis senkään olevan syyllinen.Jatkojohto on merkkä Biltema :jahas: mutta lieneekö sekään syy?Oisko uusi johto ehkä poikki?Epäilen.
Onko muuten käytännössä väliä/eroa eri usb-porttien välillä?Siis onko mitään merkitystä mihin usb-reikään kameraa tökkii?Nyt kamera on (pöytä)koneen etupaneelissa.
Ostin 3:n metrin usb-jatkojohdon web-kameralle.Jatkojohdon kanssa tietokone ei löydä koko kameraa!Kun taas ottaa jatkojohdon pois niin perusjohdolla kamera taas löytyy.Mikä tämän aiheuttaa?Pelkkä jatkojohdon liittäminen "hävittää" kameran!:wtf:
No kamera on halpis-malli joku Wayjet mutta kun ilman jatkoa toiminut jo pari vuotta niin ei luulis senkään olevan syyllinen.Jatkojohto on merkkä Biltema :jahas: mutta lieneekö sekään syy?Oisko uusi johto ehkä poikki?Epäilen.
Onko muuten käytännössä väliä/eroa eri usb-porttien välillä?Siis onko mitään merkitystä mihin usb-reikään kameraa tökkii?Nyt kamera on (pöytä)koneen etupaneelissa.