Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on Soneran laajakaista.

Mistä saan selville oman salasanan, että pääsen Soneran "Omille sivuille". Käyttäjätunnus ja liittymänumero on tiedossa mutta Sonera ei ole koskaa ilmoittanut salasanaa.

Kiitos ja anteeksi
Sama salasana millä olet mennyt soneran webbipostiin joskus tai mitä käytät POP meilien hakemiseen jos sitäkään olet käyttänyt. Pitäisi lukea tilausvahvistuksessa...

Seuraavanlainen probleema,sain uuden masiinan hp pöytäkone käyttiksenä vista home predium.
Nettiyhteys+säköposti toimii,mutta selain firefox ja ie ei suostu lataan kaikkia sivuja tai ohjelmia, esim msn messengeriä ei lataa ollenkaan ja vielä niiden omalta sivulta :curs:
Vistan oma palomuuri on pois päältä ainoastaan f secure suojaa ja se sallii k.o ohjelmat.
Sit noi p2p softat kyllä asentuu mutta eivät juuri lataa dc ei lataa oikeestaan ollenkaan ja muuli toooodella hitaasti pienissä pätkissä.
Palvelun tarjoaja on elisa.
Voisko olla jotain nat portti hommia mitä lie kun en ymmärrä :(
Kotosalla on langaton yhteys belkin 54 merkkisellä purkilla.

Firefoxin yläpalkista Työkalut-> Lisäosat ja sieltä selaamalla näkee onko oikoluku asennettu ja sen voi ottaa pois käytöstä jos on tarpeen.

Suomenkielisen voi ladata kun klikkaa saman ikkunan alaosasta "Hae laajennuksia" ja sen jälkeen aukeavasta sivusta "Oikolukusanastot" ja listalta Finnish ja Asenna.
kiitos!:thumbs:

Sanokaapas yks juttu Xboxiin liittyen.
En oo onnistunu siirtään CDltä mp3 muotosta musaa laitteen kiintolevylle. Pitäiskö ees pytyä?
Ja pystyykö sit koneelta tosiaankin siirtämään tiedostoja (musaa, kuvia) Boxin kiintolevylle sillä tavalla että kytkee sen Boxin koneeseen sillä Ethernet kaapelilla, joka tuli mukana Boxin kanssa?

Ohjekirjaa lueskelin mutta, en saanut vastausta tai sitten jotain epäselvää kapulakieltä...:urjo:

Nyt tulee taas fiksu kysymys.

Mulla on C-asemalla pelkkä Vista ja Norton 360 ja ne vie tilaa yli 20gb. Voiko olla todellakin mahdollista vai onko jotain paskaa kertynyt jonnekin jemmaan?

Nyt tulee taas fiksu kysymys.

Mulla on C-asemalla pelkkä Vista ja Norton 360 ja ne vie tilaa yli 20gb. Voiko olla todellakin mahdollista vai onko jotain paskaa kertynyt jonnekin jemmaan?

Kyllä se Vista vie iha mukavasti, eli ihan mahdollista.

Mikähän mahtais olla kun kone tilsii pelin aikana niin että pitää kone käynnistää uudelleen. taustalle jää semmonen "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" ininä kuulumaan. Ei siis ole tilsiny kun pelejä pelatessa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mikähän mahtais olla kun kone tilsii pelin aikana niin että pitää kone käynnistää uudelleen. taustalle jää semmonen "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" ininä kuulumaan. Ei siis ole tilsiny kun pelejä pelatessa.
Onko sama kaikisa peleissä vaiko vain tiety(i)ssä? Tarkistaisin ensimmäiseksi lämmöt, vaikka koneet yleensä buuttivatkin itse itsensä tietyn lämpötilan tullessa vastaan.

kolmea peliä olen pelaillut ja kaikissa tekee sen. Lömpöjä olen koittanut seurailla, mutta aijemmin on lämmöt ollut korkeammalla kun nyt eikä se sillon ole tehnyt sitä.

Lömmät on nyt
Prossussa 42C
Emossa piirisarja? 50C
Kovossa 31C

Pelatessa emonpiirisarjassa nousee lämmöt sinne 52-54C ja on huomattavissa pelin hidastumista.

Minkäköhän takia en saa enää kumpaakaan, Sopcastia enkä Tvuplayeriä yhdistään kanaville. Ohjelmat aukee ihan normaalisti ja esim. Sopcastin Home -sivu on latautunut, kanavalista löytyy, mutta laite ei yhdistö millekään kanavalle.
Connecting to the channel, mutta siihen se jääkin. Can not retrieve data...
Vielä viime syksynä tjsp. sain molemmat soittimet toimimaan ihan hyvin. Vaikuttaakohan nykyinen langaton netti tähän hommaan jotenkin?

Semmonen homma olis ettei toi mun mikki oikein tahdo toimia. Ohjauspaneelista oon koitanu säätää, mutta ei toimi. Joskus kun käynnistän koneen -> äänet ei kuulu, mutta mikki toimii ja joskus taas toistepäin. Voiskohan vika olla tossa mun äänikortissa?

Eli asensin kannettavaan uudestaan windoussin, ja laitoin asentaessa windoussin suomen kieliseks eikä silti tapahtunut mitään. windoussin omalla levyllä asennettu ja muutettu suomen kieliseks : Ohjauspaneeli---> Aluekohtaiset ja kieliasetukset sieltä muutettu kaikki suomen kieliseks eikä silti tapahu mitään. Mikä mättää?

Eli asensin kannettavaan uudestaan windoussin, ja laitoin asentaessa windoussin suomen kieliseks eikä silti tapahtunut mitään.

Tarkotatko että kaikki valikot on englanninkielellä? Sun pitää asentaa winkkari suomenkieliseltä asennusmedialta jos haluat valikotkin suomenkielellä.

kieliasetukset tarkottaa käytännössä lähinnä näppäimistöö. tosiaan jos Käynnistä-palkki (Start) on suomeks, et voi saada winukkaa englanniks ellet osta toista windowsia, eli toista lisenssiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom