Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka käy/näkyykö mitään, jos kotona teen esityksiä/laskuja jne. office 2007 versiolla ja koulussa näytään niitä vanhemmalla office versiolla? Tämä 2007 näyttäis olevan ilmiasultaan ihan erilainen. Minulla on nyt sellainen kokeiluversio. Mietin vaan millaisen officen hankkis...

Onko totta, että samaa ohjelmaa muka pystyis asentamaan kuinka monelle tietokoneelle vaan?!?

Riittääkö 350W poweri GF 8800gts näyttikselle? Mitä tapahtuu jos koittaa ja se ei toimikkaan? :david:

Saa olla sitten todella suorituskykyinen virtalähde. Uutta mielellään, 450-500W.

Ei siinä kokeillessa mitään käy, mutta älä ihmettele jos joku komponentti ei käynnisty, tai koko kokoonpano ei sano mitään. Ei paukut riitä... :)

Kuinka käy/näkyykö mitään, jos kotona teen esityksiä/laskuja jne. office 2007 versiolla ja koulussa näytään niitä vanhemmalla office versiolla? Tämä 2007 näyttäis olevan ilmiasultaan ihan erilainen. Minulla on nyt sellainen kokeiluversio. Mietin vaan millaisen officen hankkis...

Onko totta, että samaa ohjelmaa muka pystyis asentamaan kuinka monelle tietokoneelle vaan?!?

Eiköhän siellä ole vaihtoehtona tallentaminen vanhojen kanssa yhteensopivaan muotoon..? Vaikea sanoa varmasti, en ole tutustunut.

Ja alempaan en ota kantaa...

eikös esim opiskelija - officen saa asentaa 3 koneelle? toisessa threadissa (tai sit tässä) oli aiheesta kun joku oli ostanut moisen.

ja kyllä pitäis pystyä tallentamaan yhteensopivuusmuodossa..ainakin word03 tarjoaa tallennusmuodoks "word 97-2003" joka käsittääkseni on yhteensopiva aikalailla kaikkien officeiden kanssa...

niin ja tallennahan varuulta myös .csv (comma delimited) - muodossa. tuo on jonkinlainen standardi joka aukeaa myös muistiolla, ja sen pystyy tuomaan mihin tahansa taulukko-ohjelmaan käsittääkseni.. tekstien muotoilut ei taida tosin säilyä eikä mikään muukaan.

Miksen saa print screen nappulalla kuvaa haltuun? kyseessä on hp läppäri ja jotenkin se print screen nappula on ikään kuin samassa ton insertin kanssa mut en vaan saa sitä toimiin.. mitä muuta sen kanssa pitäs painaa että saa sen fucking print screenin

Miksen saa print screen nappulalla kuvaa haltuun? kyseessä on hp läppäri ja jotenkin se print screen nappula on ikään kuin samassa ton insertin kanssa mut en vaan saa sitä toimiin.. mitä muuta sen kanssa pitäs painaa että saa sen fucking print screenin
Ainakin mun hp:issa on sinisellä printattu fn nappula, jota pitää myös painaa, kun haluaa käyttää niitä näppäimiin sinisellä printattuja toimintoja (kuten printscreen).

Ainakin mun hp:issa on sinisellä printattu fn nappula, jota pitää myös painaa, kun haluaa käyttää niitä näppäimiin sinisellä printattuja toimintoja (kuten printscreen).

Kiitos paljon, olis taas vaan heti pitäny kysyä pakkikselta :D meinas jo työkoneesta kulua print screen nappula puhki, kun pelkästään sitä yritti hakata..

Mulla on kasa eräästä tietokonepelistä otettuja screenshotteja, mutta ne ovat TGA-tiedostoja enkä saa niitä auki. Millähän ohjelmalla ne voisi avata?

Mulla on kasa eräästä tietokonepelistä otettuja screenshotteja, mutta ne ovat TGA-tiedostoja enkä saa niitä auki. Millähän ohjelmalla ne voisi avata?

Se on Targa-formaatti. Ainakin photoshop ymmärtää kyseisen tiedostomuodon päälle. Muista en sitten tiedä... tulee aika kalliiks ne screenshotit jos ei muutakaan ohjelmaa keksi. :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
No niin.. tulee köpö kysymys eli kuinka poistan jonkin asentamani usb-liitännäisen laitteen ajurin? Asensin yhden vanhan kameran ajurin, mutta nyt haluaisin asentaa päivitetyn ajurin kameralle. Hjääällpp?

Ongelma: On tiedostoja toisella kovalevyllä (lähinnä mpeg:tä jne) mutta nykyään niitä avatessa tulee ilmoitus, että: "Tähän tiedostoon ei ole kytketty toiminnon suorittamiseen käytettävää ohjelmaa. Luo kytkentä Ohjauspaneelin Kansion Asetukset-sovelluksessa" WTF
Osa taasen videoitsa näkyy, mutta suurin osa herjaa tuota ilmoitusta.

Miten saan poistettua Norton Antivirus 2006:sen kokonaan koneelta? Viimeeksi jouduin viemään koneen experteille, jotta kaikki edellisen roskat lähtisivät pois ja saisin asennettua uuden tilalle.

Mulla on tällainen CClearner-ohjelma, auttaisiko se yhtään?

Noin 2 vuotta vanha Acerin läppäri on alkanut sammuilla itsestään viimeaikoina. Mitään uusia ohjelmia/pelejä ei ole asennettu lähiaikoina ja ihmetyttää, että mistä se johtuu. Kone sammuu vain siinä tapuksessa, kun se kuormittuu normaalia enemmän. Olisiko virtalähde tms. rikki??

Noin 2 vuotta vanha Acerin läppäri on alkanut sammuilla itsestään viimeaikoina. Mitään uusia ohjelmia/pelejä ei ole asennettu lähiaikoina ja ihmetyttää, että mistä se johtuu. Kone sammuu vain siinä tapuksessa, kun se kuormittuu normaalia enemmän. Olisiko virtalähde tms. rikki??

mites ois jäähdytyksen vika? lyö koneen kiinni kun kriittinen lämpötila saavutetaan (ettei palikat pala pilalle)

Kuulostaisi loogiselta. Mikähän sen lämmön nousun voisi aiheuttaa? Kyllä tuuletin kuulostaisi toimivan aivan normaalisti ja puhaltaa läppärin sivusta lämmintä ilmaa ulos kuten ennenkin..

Kuulostaisi loogiselta. Mikähän sen lämmön nousun voisi aiheuttaa? Kyllä tuuletin kuulostaisi toimivan aivan normaalisti ja puhaltaa läppärin sivusta lämmintä ilmaa ulos kuten ennenkin..

siellä voi olla piitahnat/vast valuneet pois jäähdytyksen ja prossun/vastaavien osien välistä -> kaikki lämpö ei siirry siihen siiliin johon tuuletin puhaltaa ja osat lämpenee siis enemmän kuin se ilma joka tulee ulos sivusta...

ei voi suositella kuin huoltoon viemistä, muuten voi olla äkkiä entinen kannettava...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom