Logitechin Z-10 kaiuttimet ovat käytössä itselläni. Olivat isommat ja painavammat mitä kuvassa näyttivät ennen tilaamista. Myös äänenlaatu yllätti positiivisesti. Hipaisunäppäinten käyttö oli ainoa mitä piti vähän harjoitella. :thumbs:
Kannattaisikohan noihin OR 301 kaiuttimiin satsata rahojaan?
Onko muilla ollut ongelmia noitten T20:sten (series II) kanssa? En saa oikein pelaamaan millään, toisin sanoen soundit on todella kehnot. Vokaalit hukkuu ja muutenkin ihan epäbalanssissa. Käyttiksenä Vista ja äänikortti näyttäis olevan VIA HD audio. Yrittänyt netistä kaivella tietoa, mutta ei oikein mitään ole löytynyt.
Minkälaista musiikkia kuuntelette kyseisillä kaiuttimilla eli toistaako mukisematta vähän rivakampaakin blastia ja basarin pörinää?
Täällä ollan myös hankkimassa koneeseen kaiuttimia noin sadan euron budjetilla. Vaihtoehdot ois tällä hetkellä noi Creativen T40, Logitechin z4, tai sitten tällaset Bosen kajarit. Tossa z4:ssa vähän mietityttää toi subi, kun mulla on läppäri ja oikeestaan kaks eri datauspaikkaa himassa niin on ehkä vähän työlästä vaihdella ton subin paikkaa. Kaverilla on T20 Creativet ja kuulostavat kyllä mun korvaan erittäin hyvältä, että ehkä olis turvallisin valinta noista. Kellään kokemusta noista Boseista ?
Scythe Kro Craft 2.0
Olisko kellään kokemusta näistä? Olen PC:lle kattonu uusia kaiuttimia, mahtaakohan nuo olla paremmat kuin nykyiset Creative T40-pöntöt?
Toinen vaihtoehto on JBL:n Creature III. Onkohan noissa panostettu pelkästään hienoon ulkonäköön vai löytyykö myös laadukasta ääntä?