Joo elikkäs nyt on luultavasti päässy käymään hieman huonosti.Tilasin verkkokauppa.com:sta Kingstonin ElitePro 1024mb muistin. Paketin saatuani huomasin että pakkauksessa lukee compatflash ja kannessa on kameran kuva, eli se on oletettavasti kameroihin??Sekin vielä että muisti on kamalan pieni..siis en löytänyt sopivaa paikkaa mihin se koneessa pitäisi kiinnittää.
Toisaalta paketin kannessa on tietokoneen, kannettavan , kameran kuvat merkittynä, en tiedä sitten.
Tulikos nyt sitten tehtyä virhe ostos, kun siis juuri tietokoneeseen hain lisämuistia?
Jos ei tullut niin mihin ihmeen paikkaan tuo sitten pitää kiinnittää koneessa?, ilmeisesti samoihin kohtiin mihin olen verkkokortinkin kiinnittänyt?
Auttakaa miestä mäessä, olen siis aika newbie näiden koneiden kanssa... :lol2:
Toisaalta paketin kannessa on tietokoneen, kannettavan , kameran kuvat merkittynä, en tiedä sitten.
Tulikos nyt sitten tehtyä virhe ostos, kun siis juuri tietokoneeseen hain lisämuistia?
Jos ei tullut niin mihin ihmeen paikkaan tuo sitten pitää kiinnittää koneessa?, ilmeisesti samoihin kohtiin mihin olen verkkokortinkin kiinnittänyt?
Auttakaa miestä mäessä, olen siis aika newbie näiden koneiden kanssa... :lol2: