Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen käsittänyt, että Creative käyttäisi "omaa" formaattia tuohon digitaaliseen lähetykseen ja toisin sanoen esim. dvd:ltä et saa tuotua ulos signaalia sellaisenaan SB:n kautta stereoille. Tottahan tuo digitaalinenkin lähtö toimii, jos käytät päätteenä Creativen vahvistinta. :jahas:Originally posted by Mike
Mulla hurisi edelleen vaikka laitoin tuon Bilteman hässäkän. Onko kukaan virittänyt Sb Liveä vahvistimen digitaaliottoon?
Originally posted by trooper
Jos sulla sattuu olemaan äänikorttina esim. SB Live! (tai sen perilliset) tai joku muu digioutputin omaava kortti (plus digi-inputin omaava vahvistin) niin SPDIF-ulostuloon tavallinen 3.5mm jack -> RCA konvertteripiuha, stereoiden päässä sitten jompikumpi (vaan toisesta tulee signaalia) RCA-liitin stereoiden koaksiaali-digi-inputtiin. Ja sitten sieltä mikseristä se "Use digital output" päälle. Sitte voikin katsella niitä AC3-äänillä ( ) varustettuja leffoja 5.1 surroundina!
Originally posted by jjj84
Optisella ei voi tulla ongelmia sähkön kanssa koska se johto on eriste, rca:lla kaikki samat ongelmat on mahdollisia..
Nyt vast ymmärsin mitä hait, kaiOriginally posted by Mike
Ainakaan galvaanisella erottimella ei kuulu sitten yhtään mitään. Ja hurinat siis loppuivat kokonaan kun digiotosta yhdistin.
Originally posted by Mike
Nyt tulee tyhmä kyssäri, mutta eikös esim vesipatterit ole maissa? Jos sitä maadoittais tietokoneen rungon sitä kautta, olisko se sitten samassa potentiaalissa muitten audiolaitteiden kanssa? Eli tv ei voisi mennä rikki.
Originally posted by Mike
Nyt tulee tyhmä kyssäri, mutta eikös esim vesipatterit ole maissa? Jos sitä maadoittais tietokoneen rungon sitä kautta, olisko se sitten samassa potentiaalissa muitten audiolaitteiden kanssa? Eli tv ei voisi mennä rikki.