Kaipaisin vinkkejä asiasta paremmin tietäviltä seuraavanlaiseen pulmaan. Olen lopettamassa yritystäni. Minulla on tietokoneen leasing-sopparia vielä kaksi vuotta jäljellä. Parhaassa mahdollisessa tilanteessa asia menisi niin, että vuokrasopimus päättyisi ennenaikaisesti ilman ylimääräisiä kuluja ja tietokone palaisi takaisin rahoitusyhtiölle mistä olen koneen vuokrannut. En haluaisi lunastaa loppuvelkaa, koska lunastussummalla saisin ostettua uuden ja paremman koneen.
En ole menossa konkkaan vaan lopetan muista syistä. Yritysmuotona on toiminimi. Mitä kannattaisi tehdä? En haluaisi kysyä tätä vielä rahoitusyhtiöltä, koska he tottakai varjelevat omaa etuaan ja heidän kannaltaan olisi varmasti parasta jos ostaisin heiltä koneen pois.
En ole menossa konkkaan vaan lopetan muista syistä. Yritysmuotona on toiminimi. Mitä kannattaisi tehdä? En haluaisi kysyä tätä vielä rahoitusyhtiöltä, koska he tottakai varjelevat omaa etuaan ja heidän kannaltaan olisi varmasti parasta jos ostaisin heiltä koneen pois.