Tiedotus: Pakkotoisto joudutaan lopettamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TDM
  • Aloitettu Aloitettu

TDM

Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos Pakkotoisto järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä.

Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että Pakkotoisto kuvailee vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.

:anssi:

Hauskaa aprillipäivää pakkotoiston väki. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, mää kyllä hämäännyin täysin. Eiks tää ollukaan totta.

SIIS MIKS PAKKIS LOPETETAAN!? MITÄ HELVETTIÄ TÄÄ TARKOTTAA!? AVASIN PAKKOTOISTON HERÄTTYÄNI JA TÄLLÄNEN ILMOTUS PAMAHTAA RUUTUUN? :curs: :wall: :curs: :wall: :curs: :wall: Mike vois vielä vahvistaa tän, jos on totta!?

Ei hitto! Just 5min sitten aprillasin tyttöystävää mutta tää meni silti ihan todesta. Mä olin jo ihan rikki.

Minua ei ikinä ole aprillattu eikä tämäkään siinä onnistunut... olen siis voittamaton

Tänään ei siis kannata uskoa mitään mitä Pakkikselta lukee. Mistä mää voin tietää jos joku aprillaa mua jossain treeninasioissa?:eek:

aika huono :)
Paras oli kyllä se kun Mike aikoinaan myi viiliä saatanan halvalla aprillipäivänä :lol2: Ei itse voinu muistaakseni kuljettaa niitä kun takapenkille tulee kuravettä..

PAKKOTOISTO UFS YHDISTYY...

Tossa ois ollu sydärin shokin ja tyrmäyksen merkit ;)

Tosi huono:D
Arvasin heti pilaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom