Tiedostot kadonneet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rontto
  • Aloitettu Aloitettu
Koneella 30Gigaa tavaraa D-asemalla ja mitään tiedostoja ei näy :david: .

Käyttiksenä XP, jossa oli joku ihme jämähdys. Kone ei käynnistynyt millään ja jouduin asentamaan windowsin uudestaa C:lle. Tän jälkeen sain koneen toimiin, mutta D:llä olevat tiedostot ei näy missään (kaikki ohjelmat) tilaa ne kuitenkin vie asemalta, joten ei niitä poistettu ole. E:n tidostot löytyy normaalisti.

Saako näitä kaivettua esille vai pitääkö formatoida koko paska?

todennäkösesti fätti on menny viduralleen. aja scandisk. se todennäkösesti löytää ne mutta en usko että niitä pystyy pelastamaan. yksi keino mitä itse kokeilisin olisi sellainen, että ajaisin jonkun tiedostonpalautusohjelman. sillä varmasti löytyisi ainakin jotain tärkeitä tiedostoja jne.

Itse oon käyttäny sellaista ohjelmaa kun "restoration". ilmainen ja löytyy netistä, hemmetin tehokas ainakin aina kun oon ite kokeillu. niin kauan kun päälle ei oo kirjoteltu niin tiedoston pitäs periaatteessa löytyä vaikka sitä ei enää ole fatissa olemassakaan.

Mulla oli pari kuukautta vastaava tilanne. Yhtäkkiä joku 30 megaa oli kateissa jaetulta levyltä... scandisk onnistui kuitenkin pelastamaan tilanteen mun tilanteessa. En vieläkään tajua mistä toi johtui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom