TI 16.3 4D:Iso Rakkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roihu
  • Aloitettu Aloitettu
Herra Hera sanoi:
Ei oo mehukeittorahka-combo maistunut koskaan niin ällöttävälle kuin ton dokkarin aikana.
Mulla taas oli kohtalaisen suuria vaikeuksia saada tonnikalasalaattia alas yrjöämättä ton dokkarin jälkeen, väkisin sitä piti suusta alas änkeä. Iski ihan tajuton kuvotus päälle kun koko ajan päässä pyörii kauhukuvat noista ihrakasoista.

Sama täällä...varsinkin se kohta kun se emäntä hötkytti itsensä siihen sängyn reunalle...hyi saaaaaaaatana :urjo:

Hippa sanoi:
Tulipa noista tisseistä mieleen, että kas kummaa, ettei niitä ollut piilotettu sensuurisumun alle..
Johtuu varmaan siitä, että monikaan ei tunnistanut tämän suun kautta hengittävän hiivainfektion rintapoimua rinnaksi vatsa-, käsi-, silmä- ja ienpoimujen seasta. Ei kai tuollaisesta oikeasti voi kiihottua kuin norjalaiset ja japanialaiset valaanpyytäjät?

Mulla on se videolla kun en jaksanut kattella kun aamulla herätys 5.00, mutta pitää kattoo se tänä iltana ja syödä samaan ikaan... :evil: :urjo:

Vieläkin puistattaa tuo eilinen dokumentti. :urjo:
Ihan kivahan se varmasti oli tuolle naiselle silloin nuorempana että sai poikaystävän, joka ei välittänyt muutamasta (?) ylipainokilosta, mutta piruako sitä piti vetää kaksinkäsin 24/7 ruokaa napaansa että lihoi tuohon mittaan ?!? :eek: Onhan sitä ihmisellä itsemääräämisoikeus, itse en ainakaan rupeaisi syömään tuollaiseen kokoon vaikka kuinka avokki vinkuisi lisää laardia.
Lihava saa olla, (tai olla olematta) mutta eikö jonkinnäköisen hälytyskellon pitäisi jossain takaraivon tietämillä ruveta kilisemään kun ei pääse edes ilman apua sängystä ylös. Saati kävelemään. Voiko oikeasti olla niin mukavaa ja ehanaa syödä koko ajan että paisuisi mahdollisimman suureksi ??? Tarkoittaen rajaa, että on 'sänkyynsidottu' ja toisten autettavissa, ettei pääse edes vessaan tai suihkuun.
Yrjö meinasi tulla kun näki kuinka se yksikin laardiaattori hyllytteli ahteriaan peilinedessä.
Hui puistatus. Ei ikinä tahdo lihoa jos voi tuollaisiinkin mittoihin paisua.
Taidanpa tulostaa jääkaapinoveen tuommoisen kuvan varoitukseksi. Ja salipäiväkirjan kanteen kauhukuvaksi. :lol2: :jahas:

Ei pystynyt katsomaan.

Sen verran näin, että siinä verrattiin läskiä esim. pitkäsäärisyyteen, että kuka syttyy mistäkin. Tietääkseni pitkäsäärisyys ei ole vakava terveysriski kuten 150 kiloa ylipainoa.

Juu, tarkoitus oli vain vastata etukäteen yleisimpään "joo, mutta se lihoo kun on sairas, sillä on kilpirauhasen vajaatoiminta ja suvussa lihomisgeeni, ei se voi olla lihomatta".

Taitaa vaan aika moni käsittää ton pikkasen pieleen. Jos mutsi tai faija syö päin vittua eikä liiku ja kehittää 10-20 kilon kahvat kylkiin ja tuplaleuan, niin se ei tarkoita, että lihavuusgeeni periytyisi suvussa. Aika monelle punkerolle se kuitenkin riittää selitykseksi omaan saamattomuuteen.

Mullakin on muuten fantasiaunia noista läskeistä. Yhdessä mä huumaan jonkun 300 kilosen ja roudaan sen (unissa kaikki on mahdollista) päiväkodin pihalle pressulla peitettynä. Lapsille sanon, että se on pomppulinna ja sitten pari tusinaa alle kouluikäistä hyppii sen paskaksi. :evil:

Mullakin on muuten fantasiaunia noista läskeistä. Yhdessä mä huumaan jonkun 300 kilosen ja roudaan sen (unissa kaikki on mahdollista) päiväkodin pihalle pressulla peitettynä. Lapsille sanon, että se on pomppulinna ja sitten pari tusinaa alle kouluikäistä hyppii sen paskaksi.

Ei vi***u hahahhahaha :lol2:

Kyllähän se nyt joka miehellä pitää olla tavoitteena, että muijan paino on isompi kuin oma yhteistulos.

Nyt vaan mars mars ostamaan suklaatia ja namusia omalle kullalle. Ja vinssi. ;)

N.O.Kummonen sanoi:
Taitaa vaan aika moni käsittää ton pikkasen pieleen. Jos mutsi tai faija syö päin vittua eikä liiku ja kehittää 10-20 kilon kahvat kylkiin ja tuplaleuan, niin se ei tarkoita, että lihavuusgeeni periytyisi suvussa. Aika monelle punkerolle se kuitenkin riittää selitykseksi omaan saamattomuuteen.

Oon täysin samaa mieltä, et vois enää voinu paljon paremmin sanoa. Taitaa olle oikesti promilleissta niiden määrä jotka geenien ja sairaukset ynnä muiden kilpirauhastoimintojen takia lihoavat. Saamattomuutta se on suurimmaksi osaksi. Ei muuta kun lenkille vaan perkele, vituttaa tollanen toiminta!!

Tunnen yhden naisen jolla on sellaisia sairauksia, joka pistää lihoamaan. Ei ole tullut kysytyksi tarkemmin, mutta kuulin niiden naapurilta. Taisi olla juuri kilpirauhasiin ja sokirijuttuihin liittyvää. Eli on todella vaikea pitää painoa kurissa. Mutta tämä on yksi niistä sadasta ylipainoisesta, ketkä tunnen. Mitä siitä jos on geneettisesti taipuvainen lihoamaan? Se tarkoittaa sitä, että syödään vähemmän, liikutaan enemmän tai kumpaakin. Minä kyllä lihoan jos syön hemmetisti. Ja aika helpostikkin.

:urjo: Hyi saatana mikä dokumentti! :urjo:

Laskekaapas monta tollasta vakoa noista ihroista muodostuu noihin jalkoihin:
017.jpg

:urjo:

Hehe, täytyy liittyä niiden joukkoon joiden ruokailu meni piloille kys. dokkaria katsellessa. en vaan yksinkertaisesti saanut rahkamömmöä alas kun tv:ssä vilkkui 400 kiloinen ihravuori (iso ja iloinen siitä my ass, vittu mitä skeidaa). Huoneen vaihtamisen ja pienen meditaation jälkeen mieli tyhjeni, ja avot, rahka maistui taas! :p

devilpump sanoi:
:urjo: Hyi saatana mikä dokumentti! :urjo:

Laskekaapas monta tollasta vakoa noista ihroista muodostuu noihin jalkoihin:
- kuva -

:urjo:

:lol2: Meinasin tulostaa tuon kuvan ja käydä piilottamassa sen meidän kahvihuoneessa olevan munkkipossupussin alle järkytykseksi seuraavalle munkinpurijalle. Oli niin ruma kuva ettei tarttunut paperille.
:lol2:

En ole kyllä mitään niin järkyttävää koskaan nähnyt, kuin toi dokumentti. Vielä aamullakin oli vaikeuksia saada rahkaa alas, kun päähän iskostui mielikuva siitä valaasta pyörittämässä persettään peilin edessä. Mun roskaruuan syönti ainakin loppuu nyt kokonaan, tänäänkin kun kaveri sai houkutelluksi RAX:iin syömään niin koko ajan meinasi laatta nousta suuhun, kun mielessä pyöri se, mite sen laardikasan suuhun kaadettiin suppilolla rasvaa, eli sitä samaa mitä pikaruokakin on täynnä. Ja se dokumentissa esiintynyt pervo äijä jo pelkästään näyttikin niin vastenmieliseltä irstailijalta, että pesismailalla voisi olla jotain käyttöä kun sen päähän hakattaisiin vähän järkeä. :urjo:

Olipa kyllä NIIN ällöttävää katseltavaa. Niistä feederseistä tuli mieleen lähinnä joku kauhuleffa tyyliä seitsemän ja rakastava aviomieskin oli kohtalaisen friikki kaveri. Mutta mitäpä sitä ei maailmaan mahtuisi. Sairasta sakkia.

Kattelin just kyseisen dokkarin vaimon kanssa nauhalta, aika :urjo: olo tuli kieltämättä...

Mutta enemmän se oli säälittävää katseltavaa ja surullinen tarina. Se äijä ois pitäny hirttää palleista kattoon, voiko enää ihmistä enempää hyväkseen käyttää?? ei se eukkokaan täysillä käynyt kun tollaseen on ryhtynyt. Ei voinut kyllä sanoa että tämä nainen ois ollut läskeihinsä tyytyväinen, kun ei pystynyt edes liikkumaan ja hengen pelasti leikkaus. No nyt on sekin nähty, mutta mitään noin sairasta ei voi tullu kun nelosen dokkareista... :urjo:

Aika isot hauikset tuossa feeder.co.uk-kuvassa, vähän vaan kulmikkaat.

Miks sen dokun beiben reisi ja persepoimu muuten oli lähes mustat? Joku verenpurkauma, kuolio?

Lopussa ukko rakenti taloa tosi lihaville, "jos vaikka hän lihoo vielä uudelleen". :prkl:

kekexx sanoi:
Miks sen dokun beiben reisi ja persepoimu muuten oli lähes mustat? Joku verenpurkauma, kuolio?

Tais jotenkin kovettua se nahksa, muistaakseni sanottiin että oli parhaimmillaan yli 2 cm kovaa nahkaa, vertas norsun nahkaan...että näin fiksua toimintaa...sitä ei selitetty tarkemmin et miks näin tapahtuu, kait se jatkuva makaaminen jotenkin siihen liittyy...

Tästä sen huomaa, ettei ihmiselle ole kehittynyt mitään suojajärjestelmää joka estäisi sairaalloisen lihomisen. Vain energian säästäminen ja varastoiminen on meillä huippuluokkaa.

Mä olin aikaisemmin luullut, että tää läskijuttu on seksihommeli. Mutta eihän se näin ollutkaan. Lähinnä mä käsitin sen niin, että nää äijät oli tavallaan yhtä aikaa "hulluja tiedemiehiä" ja "sadistisia hoitsuja". Se hullu tiedemies halusi eksperimentoida, että miten suureksi nisäkkään pystyy lihottamaan, ja se "sadistinen hoitsu" sai kiksit siitä, että se liikuntakyvytön kasa oli täysin sen armoilla. Siinähän todettiin, että seksi ei tietenkään ole fyysisesti mahdollista tollasen kasan kanssa. Se Mark oli kyllä ehdottomasti hulluin ihminen, mitä on tullut vähään aikaan teeveestä nähdyksi.

Back
Ylös Bottom