TI 16.3 4D:Iso Rakkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roihu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
"Lihavuuden ihailijat (Fat Admirers) saavat seksuaalista nautintoa todella isoista naisista. Rasvamakkarat, selluliittiröykkiöt ja lihomisesta johtuvat arvet ihossa kiihottavat (useimmiten miespuolisia) lihavuuden ihailijoita äärimmäisen paljon. Nykyisen kauneusihanteen arvostaessa vain todella hoikkia naisia, lihavuutta ihailevat miehet saattavat tuntua kuin taivaan lahjalta monille syystä tai toisesta ylipainoisille naisille - kukapa ei haluaisi tuntea itsensä kauniiksi ja halutuksi?
Mutta kun mies on lihottaja (feeder), lihavuuden ihannointi voi saada sairaalloisia, alistavia piirteitä. Amerikkalainen Mark on ollut lihavuuden ihailija koko ikänsä ja hän on aina halunnut itselleen maailman lihavimman vaimon. Avioiduttuaan lihavuuteen taipuvaisen Ginan kanssa hän pääsi toteuttamaan fantasiaansa. Muutaman vuoden jälkeen Gina painoi lähes 400 kiloa ja oli liikuntakyvytön - Markin mielestä Gina oli kauneimmillaan.
Ginan terveys petti kuitenkin niin pahasti, että hän joutui laihduttamaan itsensä "vain" 200 kiloiseksi ja parin suhde joutui vakavaan kriisiin."
Telkku.com

Ei voi sanoo muuta ku et hyvä jumala :eek: mut fetissinsä kullakin.
Sori jos aiheesta on jo tredi.

Hulluja on moneen junaan...Paljonkos se maailman lihavin mies painoi, muistaakseni jotain 500kg päälle?Joku Robert ludlow tai semmonen oli nimi...

Sairasta! Vähän sama juttu kun joku haluaisi alkoholisoituneen puolison ja juottaisi tälle viinaa niin kauan kunnes maksa posahtaisi. Valtava liikalihavuushan on myös sairaus ja hirvittävä terveysriski.

Jaa-a, onkohan tämä pervo-Mark, vai vain mainoskuva? :)
15015652.jpg

harde20 sanoi:
Hulluja on moneen junaan...Paljonkos se maailman lihavin mies painoi, muistaakseni jotain 500kg päälle?Joku Robert ludlow tai semmonen oli nimi...

Robert Wadlow oli tämä maailman pisin ihminen, 272cm, mutta painavin oli John Minnoch tjsp., jonka paino oli ~635kg. Jossain muistaisin nähneeni saitin, johon oli koottu näitä isokokoisimpia ihmisiä kautta aikain ja siellä olisi ollut joku vielä tätä Minnochiakin isompi.

edit: oli Jon Brower Minnoch, joka painoi siis tuon 635kg. Laihdutti myös jossain vaiheessa 419kg :D

Heh... Aika rajuja diettejä kun lähtee satoja kiloja... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haaberi sanoi:
Robert Wadlow oli tämä maailman pisin ihminen, 272cm, mutta painavin oli John Minnoch tjsp., jonka paino oli ~635kg. Jossain muistaisin nähneeni saitin, johon oli koottu näitä isokokoisimpia ihmisiä kautta aikain ja siellä olisi ollut joku vielä tätä Minnochiakin isompi.

edit: oli Jon Brower Minnoch, joka painoi siis tuon 635kg. Laihdutti myös jossain vaiheessa 419kg :D

Juu, tota walter hudsonia minä muistelin mutta miten siitä nyt robert ludlow tuli :) Joskus tuosta waltsusta oli kuva guinnesin ennätysten kirjassa muistaakseni 90-luvun alussa.Silloin oli vielä maailman lihavin, mutta 10 vuodessa kerkeää vetää muutkin hyvän bulkin näköjään päälle :D

ironchef sanoi:
http://www.dimensionsmagazine.com/dimtext/kjn/people/syager.jpg
PARHAIMMILLAAN 725KG HERRA JUMALA!!!

Olis varmaan kannattanut himmata syömistä tuossa vaiheessa kun koulukuva näytti hipolta.
Oli sitten sairaus mikä tahansa, niin ikiliikkujaa ei ole vielä keksitty, eli kukaan ei liho, ellei syö yli kulutuksen.

Mike sanoi:
Olis varmaan kannattanut himmata syömistä tuossa vaiheessa kun koulukuva näytti hipolta.
Oli sitten sairaus mikä tahansa, niin ikiliikkujaa ei ole vielä keksitty, eli kukaan ei liho, ellei syö yli kulutuksen.
Tuossa vaiheessa on jo päässäkin vikaa, jonkunlaiseen pakkohoitoon määräys ei olisi yhtään ylimitoitettua. Mä olen aina ihmetellyt että kuka perkele niille 500-kiloisille lihavuorille kuljettaa kottikärryllä lisää suklaata ja laardia, eiväthän ne itse pääse edes sängystä ylös saati kauppaan.

Javu sanoi:
Tuossa vaiheessa on jo päässäkin vikaa, jonkunlaiseen pakkohoitoon määräys ei olisi yhtään ylimitoitettua. Mä olen aina ihmetellyt että kuka perkele niille 500-kiloisille lihavuorille kuljettaa kottikärryllä lisää suklaata ja laardia, eiväthän ne itse pääse edes sängystä ylös saati kauppaan.

Puhumattakaan siitä kuka ne maksaa?? Ainakaan jenkeissä tuskin saa mitään valtion puolelta ilmaseksi ja noilla ruhoilla ei paljon duunissa käydä...sairasta!

Mike sanoi:

HÄH? Ai SYÖ vai?

dunkindonuts.jpg

:lol2:

Ilosia ihmisiä ainakin näyttäis olevan. Mitä nyt ainakin tuohon pyöreästi 3/4 tonnin keijukaiseen tulee. Ukolla taasen näyttäis olevan "vesipatja" ihan omasta takaa. Sick. :urjo: Anteeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom