Menee isossa laumassa herkästi lähitaisteluksi jossa keihäs on turha, toki siinäkin kohtaa voi vaihtaa vielä puukkoon, mutta näyttää kaikilla olevan rynkkyjä ajamassa keihään virkaa ja sitten lähitaisteluun se puukko. Eli itse jos valitsisin, niin ottaisin rynkky/pistooli+puukko kombinaation keihäs+puukko kombinaation edelle.
Keihäs turha lähitaistelussa?? Siis keihäs on nimenomaan erinomainen (sekä ehkäpä historian suosituin) lähitaisteluase ja tässä tilanteessa hyödyllisempi sellainen kuin puukko tai miekka, koska keihäällä yltää tarvittaessa kauemmaksi, jolloin zombiet saadaan pidettyä etäämmällä.
Keihäällä on etunsa verrattuna Michonnen miekkaankin, koska se on ulottuvuuden suhteen monipuolisempi.
Eli itse jos valitsisin, niin ottaisin rynkky/pistooli+puukko kombinaation keihäs+puukko kombinaation edelle.
En minä sellaista vaihtoehtoa esittänyt, että kukaan tuliaseita keihääseen vaihtaisi.
Kiväärit ja pistoolit kannattaa tietysti pitää joka tapauksessa mukana.
Mutta kun sen puukon laittaa kepin nokkaan, niin turvallisempaa sillä on zombieita torjua kuin antaa niiden kävellä melkein syliin asti, jotta pääsee lyömään puukolla päähän.
Ja harhailuahan se on kun ei tässä ole tarkoituskaan antaa mitään loppuratkaisua, ei tämä ole leffa jossa 90 minuutin aikaraja tulee vastaan, vaan tarinaa jatketaan. Ollaan ehkä vähän yli puolenvälin jo ilmestyneistä sarjakuvista joten voisi kuvitella että mikäli katsojia riittää niin 4-5 kautta on ainakin vielä luvassa.
Useimmilla sarjoilla on kausilla jokin juoni, joka tavallisesti ratkeaa kauden lopussa. Seuraavalla kaudella sitten jokin uusi tavoite/missio.
WD:ssä esimerkiksi ensimmäisen kauden tavoitteena oli päästä tartuntatautikeskukseen etsimään parannusta epidemialle.
Neljännellä kaudella taas pyrkivät Terminukseen turvaan.
Sitten on ollut näitä juonettomia ja päämäärättömiä kausia, jotka ovat olleen heikompia.