The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä itseä harmittaa eniten se kun tämä on maailmanlaajuinen epidemia niin miten se on näkyny? On pyöritty ihan pienellä pläntillä kokoajan, sais olla enempi laajuutta.

Sitten myös tämä, että miksei tämä voi olla ihminen vs zombie vaan tehdään väkisin ihminen vs ihminen paskaksi.

Sitten myös tämä, että miksei tämä voi olla ihminen vs zombie vaan tehdään väkisin ihminen vs ihminen paskaksi.

Luojan kiitos ettei ole sitä samaa vanhaa 13 tusinassa perus zombimättö paskaa, jota on elokuvateollisuus suoltanut jo silmät ja korvat täyteen. Walking Dead on juuri sen takia suosittu, että se keskittyy enemmän siihen miten ihmiset tuossa tilanteessa kääntyisivät toisiaan vastaan, eikä sen takia että siinä tapetaan zombeja.

Tässä itseä harmittaa eniten se kun tämä on maailmanlaajuinen epidemia niin miten se on näkyny? On pyöritty ihan pienellä pläntillä kokoajan, sais olla enempi laajuutta.

WD saa nyt spinoffin, niin pääsee näkemään muita ryhmiä jossain toisessa osavaltiossa.
Muutenhan WD ei halua kai olla sellainen eeppinen katastrofielokuva vaan pienemmän ihmisryhmän selviytymistarina, jossa hahmoihin ehtii kiintyä ennenkö ne tapetaan.

Huomasikos muutkin Fallouttia pelailleet jotain erittäin tuttua aivan 14. jakson alussa? Taisi olla aivan tietoinen hatunnosto pelisarjan faneille.

Huomasin, tuli ihan fallout mieleen siitä radiosta.
Ai vittu miten rasittavia nuo pennut. Kuolis pois tuo toinenkin.

e: JES! tää mummo tekee kyllä kohtuullisella prosentilla näitä likaisia hommia, ei käy kateeks :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä oli hyvä jakso. Rauhallista menoa ja sitten yllättäviä juonenkäänteitä. Seuraavat kaksi jaksoa onkin sitten todennäköisesti sitä pelkkää actionia, missä lahdataan tuhat zombia ja sata ihmistä ja joku päähahmoista kuolee.

Mun mielestä tää nykyinen malli toimii todella hyvin. Mukavaa vaihtelua seurata näiden eri ryhmien matkaa eikä koko ajan ole sellaista yltiöpäistä zombien tappamista. Mikä muuten mahtoi olla se iso palo? Ettei vain olisi päässyt käymään niin, että kaikkien tavoittelema "turvapaikka" siellä loimuaa???

Kyllähän tuossa nykyisessä mallissa juonellisesti valotetaan taustoja aivan erilailla, että pisteet siitä. Itseäni vaan pisti ne pennut ärsyttämään niin julmetusti, että meni koko jakso niiden kanssa hajoillessa.

Minua tympii tarpeeton filosofointi ja fiilistely sarjassa. Saahan sitä sillointällöin olla, mutta nyt alkaa mennä jo kiintiön yli.
Oli yllättävä ja hyvä ratkaisu tapattaa ne tenavat. Korosti kuinka raa'aksi maailma on mennyt ja toisaalta olivat rasittavia itkupillejä jo muutoinkin.

Kunpa ne nyt vihdoin ryhtyisivät seuraamaan sitä punaista lankaa, jossa tämä yksi ryhmä pyrkii selvittämään viruksen alkuperän.

Varmaan huonoin sarja josta on katsonut tyyliin kaikki jaksot. Jostain syystä tulee aina katsottua vaikka hajoilee jokajaksossa :) Sarjassa noi lapset ollut kevyesti rankinta seurattavaa, varsinkin parilla ekalla kaudella tää Carl? Se kytän poika joka aiheutti stressiä ja tää yksi kadonnut tyttö jota etsittiin, etsittiin ja etsittiin.
Mutta joo hyvä jakso tää oli tavallaan. Mä luulen että se tulipalo on siellä päämäärässä jonne kaikki ovat matkalla.

Sarjahan ei tosiaan läheskään koko olemassaoloaan ole ollut erityisen hyvä, mutta aihe tekee siitä kiinnostavan. Tällaisia nyt vain ei tehdä liikoja. Aiheen fanina tulee kaikki zombie -elokuvatkin kahlattua aina läpi josko sattuisi joku helmi vastaan. Usein sitä vain joutuu pettymään. Alkuperäisten Romeroiden tai tuon Dawn of the Dead -uusintafilmatisoinnin tasoisia tuotoksia harvemmin saadaan aikaiseksi vaan mennään enemmän myötähäpeän puolelle.

Erittäin hyvä jakso oli.
Mä olin ihan hermoromahduksen partaalla noiden kakaroiden kanssa, ja itseasiassa multa meni hieman ohi se että miksi se toinen tappoi siskonsa? Oliko se penska tullut jotenkin mielisairaaksi eivätkä huomanneet ajoissa kun alkoi sekoilemaan?

Lopussa häiritsi se että missä se vauva on? Ei ollut mukana kun ne käveli yhdessä talolta veke, mutta en huomannut sille kyllä mitään tapahtuvan.

Erittäin hyvä jakso oli.
Mä olin ihan hermoromahduksen partaalla noiden kakaroiden kanssa, ja itseasiassa multa meni hieman ohi se että miksi se toinen tappoi siskonsa? Oliko se penska tullut jotenkin mielisairaaksi eivätkä huomanneet ajoissa kun alkoi sekoilemaan?

Lopussa häiritsi se että missä se vauva on? Ei ollut mukana kun ne käveli yhdessä talolta veke, mutta en huomannut sille kyllä mitään tapahtuvan.

Ihmettelin samaa, kuulemma jossain Talkin Deadissa oli sanottu että se mukelo oli Tyreesen selässä jonkinlaisessa kapalossa tms. Kyllä sillä sellanen pitkulainen reppu selässä olikin, mutta en mä lasta ois itse sinne survonu.

Erittäin hyvä jakso oli.

Siis sen toisen penskan edesottamuksia on seurattu jo pitkään kun ne puhui siinä mitä se on tehnyt. Sen lisäksi puhuivat vielä koko alkujakson siitä kuinka se penska on ihan seko ja haluaa vaan olla kaveria niiden kanssa ja ei pidä niitä vaarallisina, tms. Seuraatko dialogia ollenkaan?

Nehän oli palaneita zombeja kun sinne kämpille hyökkäsi niin eiköhän se tulipalo ole joku zombien joukkopolttohäppeninki. Turvapaikkaan en kyllä oikein usko, tähänkään asti ei ole ne paikat oikein kovin hyvällä menestyksellä pyörineet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom