Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse suosittelen J. L. Bournen day by day armageddonia. Usan armeijan upseerin kirjoittama. Esim aseenkäsittely ja muut zombiarkipäivän jutut kirjoitettu "realistisesti". Kirjasta on tullut kaksi osaa ja kolmas on tulossa ensi vuoden puolella.
Edit: Miehen kotisivuilta voi lukea kirjasta näyte kappaleen. http://tacticalunderground.us/JLBourne_website/assets/DbDAexcerpt.pdf
Mistä löysit, tekis mieli lukea itsekkin?Hitto, pitikin lukea toi näytte. Sit olikin etsittävä ne netistä ja hyvin meni 1900-0800 välinen aika noi 2 kirjaa lukiessa.
Btjunkiesta löysin.Mistä löysit, tekis mieli lukea itsekkin?
Hitto, pitikin lukea toi näytte. Sit olikin etsittävä ne netistä ja hyvin meni 1900-0800 välinen aika noi 2 kirjaa lukiessa.
Montako jaksoa tätä 2 kautta tuli kaiken kaikkiaan? Oon tsiigannu 7 jaksoa tokaa kautta, mut onko enempikin tullu ulos? Romahtanut tän sarja meno sitten ekan kauden. Actionia vaadin minä!
ok. odotellaan siis!Jaksoja 13, joista 7 tullut ulos. Loput tulevat ensi kuussa.