The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suosittelen lukumiehille kirjaa, Sukupolvi Z zombisodan aikakirja. Dokumenttityyliin kirjoitettu opus maailmanlaajuisesta epidemiasta ja siitä mitä tapahtui ja miten ihmiskunta iski takaisin. Itse tykkäsin erityisesti niistä osioista joissa kuvattiin sotakoneiston tehottomuutta ja uusia taktiikoita sodassa zombeja vastaan. Joululomille hyvää lukemista.

Itse suosittelen J. L. Bournen day by day armageddonia. Usan armeijan upseerin kirjoittama. Esim aseenkäsittely ja muut zombiarkipäivän jutut kirjoitettu "realistisesti". Kirjasta on tullut kaksi osaa ja kolmas on tulossa ensi vuoden puolella.

Edit: Miehen kotisivuilta voi lukea kirjasta näyte kappaleen. http://tacticalunderground.us/JLBourne_website/assets/DbDAexcerpt.pdf

Voihan perkele :itku:

Kattelin just noi toisen seasonin 4-7 jaksot ja tuli kyllä kyynel silmään. Lopetus tuli ihan puskan takaa.
Hitto soikoon. Viimeksi on tullut samallainen itku tuossa Gladiator leffan lopussa.

Itekki olin lähinnä helpottunu tosta lopusta, päästiin yhestä rasittavasta kakarasta eroon eikä seuraavissa jaksoissa ainakaa enää tartte keskittyä sen etsimiseen. Eli päästään todennäkösesti ees vähän eteenpäin

Itse suosittelen J. L. Bournen day by day armageddonia. Usan armeijan upseerin kirjoittama. Esim aseenkäsittely ja muut zombiarkipäivän jutut kirjoitettu "realistisesti". Kirjasta on tullut kaksi osaa ja kolmas on tulossa ensi vuoden puolella.

Edit: Miehen kotisivuilta voi lukea kirjasta näyte kappaleen. http://tacticalunderground.us/JLBourne_website/assets/DbDAexcerpt.pdf

Hitto, pitikin lukea toi näytte. Sit olikin etsittävä ne netistä ja hyvin meni 1900-0800 välinen aika noi 2 kirjaa lukiessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hitto, pitikin lukea toi näytte. Sit olikin etsittävä ne netistä ja hyvin meni 1900-0800 välinen aika noi 2 kirjaa lukiessa.

Jep. Näitä kirjoja ei malta laskea yöpöydälle. :D Onneksi jatkoakin on vielä luvassa.

Noni nyt tuli 2 kausi katottua loppuun. Aikamoista ihmissuhdesoppaahan tämä suurimmaksi osaksi oli, mutta kuitenkin ihan jees. Loppu ainakin sai minut taas innolla odottamaan sarjan jatkumista keväällä.

Itse en ole enää vähään aikaan pystynyt sarjaa katsomaan kun tuntuu, että zombit on enää vaan sivuosassa oleva mainoskikka ja sarjan pointtina on lähinnä jeesustelu ja perhearvot joita syötetään republikaanijunteille.

Suositut

Back
Ylös Bottom