The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt ei tarvinnut onneksi skippailla yhtään kohtaa. :) Hyvä jakso! Paranee! Ja tosiaan, lato kuten arvata saattoi, on täynnä somaleita. Jos tässä olisi yhtään samanlaisia radikaaleja juonenkäänteitä kuin Game Of Thronesissa niin tää muija tönäisis ton kinukin tonne alas sompien suuhu. Ois aika epic,mutta tuskin tapahtuu.

Jos tässä olisi yhtään samanlaisia radikaaleja juonenkäänteitä kuin Game Of Thronesissa niin tää muija tönäisis ton kinukin tonne alas sompien suuhu. Ois aika epic,mutta tuskin tapahtuu.

Tuo olisi kyllä niin hyvä käänne tähän sarjaan että. Mua on kyllä niin alkanut sieppaan tämä päähenkilö akkoneen, aivan vässyköitä. rednekki ja Shane on porukan kantavat voimat.

Sitten tää Rick ja Shane ei kyllä tajua naimisestakkaa mitään kun on pitänyt toi ämmä tiineeksi laittaa, eikö ois voinut ne nulipäät laskia navalle. idiootit, yksi penikka lisää perässä vedettäväksi.

Tuo olisi kyllä niin hyvä käänne tähän sarjaan että. Mua on kyllä niin alkanut sieppaan tämä päähenkilö akkoneen, aivan vässyköitä. rednekki ja Shane on porukan kantavat voimat.

Sitten tää Rick ja Shane ei kyllä tajua naimisestakkaa mitään kun on pitänyt toi ämmä tiineeksi laittaa, eikö ois voinut ne nulipäät laskia navalle. idiootit, yksi penikka lisää perässä vedettäväksi.

Muijan asenteesta päätellen se voi olla Shane joka ei tajunnut ruikkia navalle.

6. jakso katsottu. Sarja kehittyy hyvään suuntaan. Sopivasti äksöniä ja käänteitä. Aivan kuin olisi herätty kässäri ja ohjaus puolella viimein.

No minun mielestä mentiin taas tässä jaksossa alaspäin... Olis viime jakson lopun perusteella kuvitellut tässä tapahtuvankin jotain, vaan ei. Taas samassa pisteessä kuin alussa. Tyttö on kateissa ja Lori on raskaana ja kiinalainen saa kohta pillua.

Dale on vaan itekin pillunkipee ja on yrittäny vongata jo pidemmän aikaa. Nuoremman miehen machotyyli vaan puri paremmin kuin "hyvä-setä-taktiikka" ja sekös sitä korpeaa.

Itse tykkäsin tästä uusimmasta jaksosta, yks kauden parhaita. Tähän hitaaseen tahtiin on jo tottunut ja nyt sitä keskittyy ihan muihin asioihin kuin alussa.

Ju, hyvä jakso vaikka ei kauheena äksöniä ollutkaan. Unohtaisivat nyt sen tytön jo, kuollut mikä kuollut. Shane varmaan kohta ampuu jotain valmista lapsi ruumista naamaan ja sanoo että tässä on se pentu.

kyllähän tätä katselee, MUTTA miksi ei mennä enemmän sarjiksen mukaan?! Sarjiksen juoni ja kuviot ovat kuitenkin valovuoden edellä näistä TV-sarjan käsikirjoittajien aivoituksista..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeiset pari jaksoa on taso laskenut aivan selkeästi. En oikein tiedä onko vika käsikirjoittajissa, rahoituksessa vai kummassakin, mutta koko juonesta alkaa puuttua mielikuvituksen puute. Hershel voisi potkia koko jengin jo pihalle sieltä maatilalta, niin saisi vähän liikkuvuutta mukaan, eikä sarja polkisi paikoillaan.

Toisekseen en ymmärrä mikä fetissi käsikirjoittajilla on ylikorostaa hahmoja. Uusimmassa jaksossa hierottiin sitä Dalen asemaa katsojan naamaan, ettei varmasti missaa :D Varsinkin tuo Rickin asema tuossa porukassa alkaa tökkimään, kun jokainen sanoo "Sinä olet hieno mies, teet hienoja päätöksiä. Oon ehkä vähän eri mieltä, mutta oot sinä erinomainen kaveri." Luulisi muutenkin, että jengillä olisi vähän itsenäisyyttä ja itsekeskeisyyttä tuollaisessa tilanteessa. Shane on näyttänyt vähän jotain loogisuuden merkkejä ja reagointeja, mutta tähän asti ihmeen paljon jäänyt vain suunsoitoksi. Porukan ainoa "normaali" hahmo näyttäisi olevan Daryl. Toivottavasti nuo saadaan tuolta liikkeelle tai henkilöihin keksitään vähän syvyyttä.

Tosi erilainen kausi on ollut, en niin herkästi tuomitse tätä draama-aspektia kuin monet muut mutta kieltämättä se tytön etsiminen ja juonen junnaaminen alkaa ärsyttää. Keksisivät nyt jotain uutta. Näyttää tylysti siltä että budjetti on todella pieni kun porukka vain laahustaa metsässä ja tallilla.

Porukan pitäisi vallata lato siltä vanhukselta!

Minusta myös tämä kausi on perkeleellisen tylsä kausi! Kauniissa ja rohkeissaki edetään nopeammin! Sanosivat sille eläinlääkärivanhukselle että" Bitch please" ja polttaisivat sen ladon! LÖYTÄISIVÄT sen Sophien, ja lähtisivät vikkelästi vittuun tuolta böndeltä! Etsisivät Milla Jopovitsin, että se akimbo haulikoilla ampusi loputki tsompit maan päältä, ja hapiily ever after..

Veikkaan että ens jaksossa alkaa äksöni muutaman jakson tauon jälkeen. Zombit ladosta pääsee vapaaks jostain syystä, kaikki lähtee pakoon paitsi uskovaishömpät kenen tila oli. Paetessaan muut löytää vahingossa Sofian ja kohta onkin jo se pikku poika kadonnut, siihen loppuu 2. kausi. Jos näin käy palvokaa minua :hyvä:

... siihen loppuu 2. kausi. Jos näin käy palvokaa minua :hyvä:

Kakkoskautta on jäljellä vielä ainakin 6 jaksoa :) Toivottavasti eivät venytä sinne asti tätä farmilla elelyä. Tosin taisi olla niin, että sarja jää kohta tauolle jonnekin helmikuulle asti.

Sarjakuva on varmasti muuttunut tekijöille pieneksi ongelmaksi sarjan juonen kannalta. Sarjakuvaahan on ilmestynyt jenkeissä nyt noin 90 numeroa ja yksi tulee lisää kuukaudessa. Ensimmäinen kausi eteni huomattavasti kovempaa tahtia jaksojen vähyyden takia ja ehkä myös siksi, ettei tästä odotettu niin isoa hittiä alunperin. Nyt kun pitää tehdä enemmän jaksoja niin tarinaa on pakko venyttää ellei haluta keksiä täysin uutta tarinaa sarjakuvan juonen sisälle (Viime kaudellakin oli kyllä CDC-osa). Jos tämä kausi olisi vedetty samalla tahdilla läpi niin kauden päätteeksi oltaisiin luultavasti jo aika lähellä tämän hetkistä sarjakuvan tilannetta. Seuraavalle kaudelle olisikin sitten vaikea lähteä. Joko pitäisi täysin erota sarjakuvasta tai sitten spoilata sarjakuvan tuleva juoni.

Ihan älytöntä mielistelyä. Joku random sekopäinen pappa jakelee käskyjä kuka pysyy ja kuka ei pysy "hänen" maillaan, ja vammautuneet/raskaana olevat päähenkilöt kiltisti nielevät kaiken. Zombie-epidemia levinnyt maailmaan, joten paskat ainakaan minä mitään välittäisin entisistä omistuksista. Mun puolesta voitaisiin pappa heittää vaimonsa luo, niin ei tarvitse enää ketään parantaakaan kun perhe on jo taas yhdessä :hyvä:

Kakkoskautta on jäljellä vielä ainakin 6 jaksoa :) Toivottavasti eivät venytä sinne asti tätä farmilla elelyä. Tosin taisi olla niin, että sarja jää kohta tauolle jonnekin helmikuulle asti.

Ahaa, luulin että kausi loppuu :D Jossain luki sellaista, mutta hyvä kun jää vaan tauolle. Keräis vähän budjettia ja takas kaupunkiin! Millonkohan se ykköskauden tumma mies poikineen tulee kuvioihin.... Se on vaan niin väistämätöntä

Oli kyllä hyvä loppu tässä jaksossa. Shane osas tehdä ratkaisevan ratkaisun kun Rick leikkii liian kilttiä. Jos paappa ei ole jatkossa yhteystyö haluinen niin ei muuta kuin nappi ottaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom