The Walking Dead (PS3, XBOX360, PC, MAC)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
42
Kyseisen sarjakuvan ja TV sarjan menestyksen myötä on aiheesta on tehty varsin pätevä peli, joka pohjautuu sarjakuviin. Ensimmäinen episodi A New Day lähtee liikkeelle kun päähenkilö herää kolarin jälkeen tilanteeseen missä kävelijät ovat valloillaan eli kyseessä ei ole kumminkaan sarjakuvasta tehty peli vaan rinnakkaistarina aiheeseen. Pelissä on paljon puhetta ja kaikki sanomisesi sekä tekemiset jäävät pelin hahmojen mieleen, joten jos valehtelelusta jää kiinni niin hahmot muuttavat suhtautumista sinuun.

Episodeja on 5 ja ne maksavat 4,95€/kpl (ainakin PS3) tai sitten koko "kausi" 19,95€ sis. teeman. PS3:lle saa ainakin trial version imuroitua, joten pääsee vähän tutustumaan itse peliin ennen ostoa. Itse ostin suoraan ekan episodin ja nyt tunnin peluun jälkeen olen kyllä myyty. Erittäin painostava tunnelma ja odotan innolla jo seuraavaa osaa, vaikka ensimmäistäkään ei ole pelattu. Monet pelanneet ensimmäisen episodin 3 tunnin pintaan läpi, mutta uudelleenpeluu arvoa lisää, että pelin episodin voi pelata monella eri tavalla. Käyttäytyminen ja ihmisten mielikuva seuraa tuleviin episodeihin.
Foorumilta bongattu huhu ilmestymisaikatauluista:
■ Episode 1: A New Day - April 25th, 2012
■ Episode 2: Starved for Help - May 30th, 2012
■ Episode 3: Long Road Ahead - June 25th, 2012
■ Episode 4: Around Every Corner - July 27th, 2012
■ Episode 5: No Time Left - August 29th, 2012

Sen kummempia jorinoita kannattaa lukea http://dome.fi/pelit/arvostelut/walking-dead-episode-1-a-new-day sivuilta arvostelu ja katsoa traileri.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pelailin tuossa jonkun tovin tuota, on kyllä aika mielenkiintonen tekele. :D Vähän erilaisuutta. Meinaa jännänkakka olla koko ajan housussa.... Suosittelen kyllä testimään, alun perusteella ite kyllä tykkäsin.

Nyt eka episodi pelattu ja tulipas monta tiukkaa valintaa mitkä vaikuttavat tuleviin osiin todella radikaalisti. Jännäkakka päällä tosiaan kun valinnat pitää tehdä sekuntien sisällä eikä aikaa ole liikaa mietiskellä. Pitänee luultavasti huomenna aloittaa uudelleen ja pelata aivan eri tavalla niin näkee miten pelissä käy. Voi sitten seuraavan episodin aloittaa usealla savella ja tavalla. Hintansa väärti peli kyllä. Suosittelen ehdottomasti testimään ainakin.

Edittiä: Sen verta täytyy sanoa, että jos jatkossakin episodit on näin lyhyitä niin julkaisuaikataulu on vähän liian pitkä. Tässähän kerkiää unohtaa aina kuukaudessa mitä on tullut tehtyä, mutta toisaalta nyt kovasti odotetaan toukokuun loppua, että pääsee uuden episodin kimppuun.

Tämä on oikein hienosti toteutettu ja vähän erilainen tosiaan mitä yleisesti odotin. Tykkään tästä sarjakuva maisesta tyylistä. Pelissä on kyllä mielenkiintoisia piirteitä, esim, kun joudut valitsemaan kumman pelastat? Episodi 1 lopussa tulee sitten infoa miten toiset pelaajat ovat vastaavissa tilanteissa toimineet. Tulos ilmoitetaan %. Aikaa ei ole hirveästi harkita kumpi kannattaa pelastaa. Itse mietin tilannetta siten, että kumpi hahmoista on hyödyllisempi selviytymisen kannalta. Toukokuun lopussa ilmestynee episodi 2 tähän. Tuolla telltalegamesin sivuilla oli 8 episodia tähän, mutta ladattavaahan taitaa olla nyt ainakin luvassa 5 episodiin. Onko tuo 8 sitten joku extra paketti joka on ladattavissa vain pelintekijän kotisivuston kautta.

Jep miekin tämän ykkösosan eilen sain pelailtua. Tykkäsin kyllä kovasti, just rento sohvalta vaan klikkailla valintoja ja seurata sitä juonta. Eihän tätä oikein pelinä voi ottaa, pikemminkin tv-sarjana jossa itse teet valinnat. 1-2vkon päästä pääsee kakkosepisoden kimppuun. :thumbs:

Jep miekin tämän ykkösosan eilen sain pelailtua. Tykkäsin kyllä kovasti, just rento sohvalta vaan klikkailla valintoja ja seurata sitä juonta. Eihän tätä oikein pelinä voi ottaa, pikemminkin tv-sarjana jossa itse teet valinnat. 1-2vkon päästä pääsee kakkosepisoden kimppuun. :thumbs:

Oletko jostaan nuo julkaisuajat löytänyt? Itekin pelistä kovasti pidin ja saisi uusi osa jo ilmestyä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pelasin eilen Season Onen loppuun ja tykkäsin helvetisti! En ole vastaavaa peliä pelannut ikinä. Emotionaalinen mutta kovin, kovin tyly ja kerrankin tarina ja hahmot on etusijalla. DLC 400 Days on pakkohankinta.

Kakkoskauden eka episodi on julkaistu viime viikolla!

En oo pelannut, mutta oon kattonu NGTzombiesin playthroughin season 1. Nyt alotin season 2 katsomisen ja siinä kyllä tapahtuu.... kaikenlaista :D

Meikällä on kaudet yks ja kaks PS4:llä, mutta en jostain syystä pysty importaamaan ensimmäisen kauden tallennuksia toiseen. Erittäin raskasta. Haluan Clementinen muistavan Leen sellaisena kuin olin. Onko muilla esiintynyt samanlaista ongelmaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom