- Ikä
- 42
Kyseisen sarjakuvan ja TV sarjan menestyksen myötä on aiheesta on tehty varsin pätevä peli, joka pohjautuu sarjakuviin. Ensimmäinen episodi A New Day lähtee liikkeelle kun päähenkilö herää kolarin jälkeen tilanteeseen missä kävelijät ovat valloillaan eli kyseessä ei ole kumminkaan sarjakuvasta tehty peli vaan rinnakkaistarina aiheeseen. Pelissä on paljon puhetta ja kaikki sanomisesi sekä tekemiset jäävät pelin hahmojen mieleen, joten jos valehtelelusta jää kiinni niin hahmot muuttavat suhtautumista sinuun.
Episodeja on 5 ja ne maksavat 4,95€/kpl (ainakin PS3) tai sitten koko "kausi" 19,95€ sis. teeman. PS3:lle saa ainakin trial version imuroitua, joten pääsee vähän tutustumaan itse peliin ennen ostoa. Itse ostin suoraan ekan episodin ja nyt tunnin peluun jälkeen olen kyllä myyty. Erittäin painostava tunnelma ja odotan innolla jo seuraavaa osaa, vaikka ensimmäistäkään ei ole pelattu. Monet pelanneet ensimmäisen episodin 3 tunnin pintaan läpi, mutta uudelleenpeluu arvoa lisää, että pelin episodin voi pelata monella eri tavalla. Käyttäytyminen ja ihmisten mielikuva seuraa tuleviin episodeihin.
Foorumilta bongattu huhu ilmestymisaikatauluista:
■ Episode 1: A New Day - April 25th, 2012
■ Episode 2: Starved for Help - May 30th, 2012
■ Episode 3: Long Road Ahead - June 25th, 2012
■ Episode 4: Around Every Corner - July 27th, 2012
■ Episode 5: No Time Left - August 29th, 2012
Sen kummempia jorinoita kannattaa lukea http://dome.fi/pelit/arvostelut/walking-dead-episode-1-a-new-day sivuilta arvostelu ja katsoa traileri.
Episodeja on 5 ja ne maksavat 4,95€/kpl (ainakin PS3) tai sitten koko "kausi" 19,95€ sis. teeman. PS3:lle saa ainakin trial version imuroitua, joten pääsee vähän tutustumaan itse peliin ennen ostoa. Itse ostin suoraan ekan episodin ja nyt tunnin peluun jälkeen olen kyllä myyty. Erittäin painostava tunnelma ja odotan innolla jo seuraavaa osaa, vaikka ensimmäistäkään ei ole pelattu. Monet pelanneet ensimmäisen episodin 3 tunnin pintaan läpi, mutta uudelleenpeluu arvoa lisää, että pelin episodin voi pelata monella eri tavalla. Käyttäytyminen ja ihmisten mielikuva seuraa tuleviin episodeihin.
Foorumilta bongattu huhu ilmestymisaikatauluista:
■ Episode 1: A New Day - April 25th, 2012
■ Episode 2: Starved for Help - May 30th, 2012
■ Episode 3: Long Road Ahead - June 25th, 2012
■ Episode 4: Around Every Corner - July 27th, 2012
■ Episode 5: No Time Left - August 29th, 2012
Sen kummempia jorinoita kannattaa lukea http://dome.fi/pelit/arvostelut/walking-dead-episode-1-a-new-day sivuilta arvostelu ja katsoa traileri.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: