The Ultimate Fighter: Team McGregor vs. Team Faber

Laitan spoiler-tagiin kun jakso tuli niin myöhään ulos :)

Conor vei kyllä ihan 5-0 TAM:in jätkiä :D Kaikin puolin loistava jakso vaikka imo matsi ei jostain syystä napannut niin paljon meikää; liikaa käsien levittelyä ja ei tunnu missään-viittelöintiä. Ja seuraavassa jaksossa Aasian mies pääsee näyttämään potkujaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksa ees katsoa noita matseja vaan kelaan ainoastaan noihin kohtauksiin missä Faber ja McGregor on mukana :D En voinu sietää tota Conoria pitkään mut nykyään osaa vaan nauraa noille sen jutuille. Ois kyl tullu varmaan viel enemmän tykitystä jos ne ois otellu kauden päätteeks

Mäkin paan spoilerin taakke ettei kellään mee päivä pilalle :)

Pitkästä aikaa matsi jossa kumpikaan ei luovuttanu missään vaiheessa. Vähän oli tollasta show menoa josta en oikeen välitä mut muuten ihan viihdyttävää.

On kyllä hauska kuunnella Conorin juttuja nyt kun Dillen ja Urijahin fallout on todellisuutta. En yhtään ihmettelisi jos toi olisi jotain vaikuttanutkin. Joskus totuutta ei näe ennen kuin joku hieroo sitä päin naamaa viikkokaupalla.

jostain syystä kaikissa TUF 22 - Episode 7 linkeissä mitä löysin on 6. jakso . :/ linkkaan heti ku korjaavat

Viimeksi muokattu:
Kiva katella tuota käsikirjoitettua draamaa. Pari kertaa Faberin ilme ollut näkemisen arvoinen toki Conorin lasien heittäminen oli hauskaa kanssa katsoa alkukaudesta.

Ei varmasti ole käsikirjoitettua nuo heitot Faberin ja Ludwigin kuvioista, on sen verta herkkä aihe Faberille.

Mä en kyllä ymmärrä tota Faberin juttua että Californiassa ne tekee duunia, jotta niiden ei tarvii pitää pukua? Joutuuko posse jossain paskaduunissa sit painaa puku päällä vai mitä helvettiä Faber jauhaa :D

Faber tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että tarpeeksi menestynyt kaveri saa pukeutua juuri niin kuin haluaa, kun se menestys ei ole puvun pitämisestä kiinni. Ei siis tarvitse uskotella jotain sijoittajille tai myydä jotain hiki hatussa. Jotkut silti tykkäävät pitää pukua, mutta osa valkokaulustyöläisistä joutuu joka aamu sitomaan kravatin kaulaan koska toimisto. Kun menestyt, saat itse luoda omat sääntösi.

Faber tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että tarpeeksi menestynyt kaveri saa pukeutua juuri niin kuin haluaa, kun se menestys ei ole puvun pitämisestä kiinni. Ei siis tarvitse uskotella jotain sijoittajille tai myydä jotain hiki hatussa. Jotkut silti tykkäävät pitää pukua, mutta osa valkokaulustyöläisistä joutuu joka aamu sitomaan kravatin kaulaan koska toimisto. Kun menestyt, saat itse luoda omat sääntösi.

Faberin puheet kuulosti siltikin enemmän kateellisen puheelta, kun puhui vielä "Conorin tyyppisistä puvuista". Tuskin normi valkokaulustyöläiset paiana yhtä hinnakkaissa ja tyylikkäissä puvuissa.

No ei se mun mielestä nyt varmaan sinänsä kateellisuutta ole, kyllä Urijah on miljoonia tienannut itsekin. Enemmän sitä vituttaa että Conorilla on niin piikikkäät jutut ja on vaikea vastata vittuiluun.

Itse matsi oli ihan noh, ok. Swedu paini voiton, mutta jos ei olisi saanut kuristusta niin olisi kyllä ollut heittämällä tylsin matsi talossa, ja kauhea jeesustelu asiasta :lol: Mut sai sen kaivettua sitten kun jenkki panikoi.

Suositut

Back
Ylös Bottom