Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei todellakaan, Aldo saattaa olla ensimmäinen kolmen painoluokan mestari ja ensimmäinen todellinen mma maailman legenda, alku on ainakin ollut vakuuttavaa. Ja kaveri on vasta 23 vuotias.
Namipami menee finaaliin asti prkl ja voittaa koko paskan, siinäs sitten ihmettelette että mitä helvettiä tapahtu.
Mä komppaan kyllä siinä että namipami on finaalissa. Johnsonin esitys bruce leeroyta vastaan on oli sangen kuppanen, eikä se enggelsmanniakaan vastaan todellakaan vakuuttanut. IMHO täysin yliarvostettu jannu. Uskon että Watson tulee antamaan erittäin kovan vastuksen Brookinsia vastaan, enkä panisi pahakseni jos finaalissa nähtäisiin Watson ja namipami.
Valmennuksesta on paha sanoa noiden lyhyiden pätkien perusteella, mutta Kossin ja Gepsin ero voi olla tämä: Kos ehkä enemmän "näyttää", miten joku juttu tehdään, ja Gepsi taas pistää jätkät enemmän itse oivaltamaan, miten tilanteet syntyy ja mitä niissä kannattaa tehdä. Katsominen on huono tapa oppia tekniikoita. Toinen seikka taas on tämä itsestäänselvyys, eli henkinen valmentaminen. Kossi ei vain osaa sitä. Se, että vaan sanoo "don't give your back" ei riitä. Musta Gepsi onnistuu siirtämään sellaisen tyyneyden sen jätkien matseihin, että ne ei lakkaa ajattelemasta missään kohtaa. Vaikka Nami voitti ton McKenzien, niin musta Kenzie silti ylitti itsensä. Mun mielestä niiden tasoero on vielä tostakin paljon suurempi. Eli vaikka hävisi, niin musta gameplan vei sen paljon pidemmälle, mihin sillä oli taitojen puolesta mahkuja.