The Ultimate Fighter: Team GSP vs. Team Koscheck

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, eikös Stevens ollut se Koscheckin vanha koulukaveri, jonka takia ylipäänsä oli ykkösvaraus? Paha sanoa, tietysti se voi treeneissä olla kovakin luu, mutta sitähän ei kukaan tiedä kun ohjelman editoinnissa näytetään reenausta minuutin verran. Sääliksi kävi kyllä Andy Mainia, mulla todellakin oli suuret odotukset siitä kaverista. Mutta Wilkinsonin pitäisi hoitaa Stevens suht. näppärästi kai.

Niin, Koscheck se taas paljasti vanhan koulukiusaaja-mentaliteettinsa. "Oon sua kovempi niin voin sanoa mitä vaan örgl." Mukava mies.

UFC:ssä tuomareille eniten merkitystä on niillä alasvientien määrällä, joten siinä suhteessa aika selkeä. Sako oli kyllä mun mielestä aika blanket eikä matossakaan osannut yhtään mitään tehdä, joten luulisin matkan loppuvan piakkoin. Danella ei vaan itseluottamus riittänyt kun ei pakottanut omaa pelitaktiikkaansa.

Puhuin jokerivalinnasta en matsista. Marc oli 1-1 näytöillä kehässä jonkun puoli minuuttia.

Toi nurse-juttu meni kyllä nyt vittu niin yli et ei ole tosikaan. Aikaisemmin on ollut semmosta suht. siedettävää suunsoittoa (riippuen tietenkin henkilöstä), mutta tommonen kovistelu ja kunnon pilkkaus.. ei helvetti. Toivottavasti GSP tuhoo ja nöyryyttää Kosakin matsissaan aivan helvetin perusteella. Miten kukaan voi fanittaa tommosta kusipäätä? Tuskin kyllä faneja juuri löydykään, että ei sen puoleen.

Mitä matsiin tulee niin inkkari pärjäsi ihan ok. Toisaalta psyko ei vakuuttanut mua millään tasolla eikä asteella, että pisteitä pois inkkarilta siinä mielessä. Kuten mainittiinkin, inkkari oli aivan helvetin passiivinen, että rupes jo ihmetyttämään mitä järkeä koko matsissa on. Annetakoon kuitenkin anteeksi.

Wild cardista... Wilkinson ehdottomasti joo ja Stevensin valinnasta voi olla montaa mieltä. Aivan varmasti jätkä pystyy todistamaan olevan parempi ottelija kuin näyttikään, vaikka Codya vastaan teki typerimmän mokan mitä voi tehdäkään. Silti vähän etoo ajatus miehen valinnasta wild cardiin, koska siellä oli miehiä jotka pistivät itsensä oikeasti likoon matseissaan.

Toi kiusaaminen on asia, minkä mä jotenkin tajuan pikkulapsilla, mutta aikamiehillä en-vain-tajua. En tajunnut sitä, kun Kossi tajusi omassa TUFissaan, että Leben on ahdistunut ja surullinen, niin heti vesiletkut esiin ja kastelemaan. En tajunnut sitä, että Rampagelle tuli hyvä mieli siitä "Titties, titties" hokemisesta. Enkä nytkään tajua, että miksi Kossille tulee hyvä mieli siitä, että se kiusaa tota medicciä.

Jotenkin ironista tossa on se, että vaikka Kossi tässäkin jaksossa hehkutti vapaaottelun "jalostavaa" vaikutusta, niin hän on itse suurin todiste sille, että kusipäisyys on valuvika, joka ei treenillä lähde veke. Ehkä sillä oli vaikeeta lapsena, mutta niin oli GSP:lläkin.

Mua jotenkin ahdistaa katsella, kun aikuinen ihminen käyttäytyy noin.

Ja ei, toi ei ole näyteltyä. Jos kossi näyttelisi, niin toi medicci tietäisi sen, eikä olisi noin hermona. Jos taas toi medicci näyttelee, niin se on parempi kuin Robert de Niro. Kattokaa esim, miten hermostuneesti se ottaa koko ajan huikkaa siitä vesipullosta.

Nättii touhuu taas. Kos näyttää parastaan kieltämättä.. Matsi ei kyllä ollu kovin erikoinen, ois saatu parjo paremmat kestit pystyyn jos Dane ei ois keskittyny siihe alasviennin puolustamiseen liikaa ja ois antanu käsillä vähä oppia.

Onneks sentään Wilkinson pääs siihe wildcardille. Jos joku ois valittu sen tilalle ni huhhuh. Uskomatonta paskaa et se vitun perseennuolija, koulutettu, sivistyny yli-ihminen Stevens pääs siihe wildcardille. Vitun pelle käyttäytyis just niinku Kos koko aja jos sen naamalle annettais yhtää enemmän TV aikaa. Toivottavasti Wilkinson kuristaa sen ulos uudestaa ennenku kerkee taputtaa. Oli pakko avautua, vituttaa tollane.

Kyllä vitutti ku toi Stevens pääs wildcardille. Yhtä ärsyttävä jätkä ku Koscheck, ennen oon jotenki sietäny kössiä mut nyt se viha on noussu kyllä aivan huippuunsa..

Male nurse. Ou jee :puntti: Tällä hetkellä mä toivon entistä enemmän, että joku leipoisi Kössiä kuonoon ennen kuin kausi loppuu. Jos ei tuolloin, niin viimeistään joulukuussa GSP tekee tuosta ääliöstä joulupaketin.

Kuten sanoin, jos GSP häviää niin en kestä matsin jälkeistä Koscheck-showta... Jo joku fucking baseball-challenge oli tuskaista seurattavaa!

Jotenkin ironista tossa on se, että vaikka Kossi tässäkin jaksossa hehkutti vapaaottelun "jalostavaa" vaikutusta, niin hän on itse suurin todiste sille, että kusipäisyys on valuvika, joka ei treenillä lähde veke. Ehkä sillä oli vaikeeta lapsena, mutta niin oli GSP:lläkin.

Juuri näin. Iso komppi. :worship:

Wildcardista. Tosiaan, vaikka Stevens olisikin lahjakas, ei näyttönä ole kuin pikatappio The McKenzietinen uhrina.
Toisaalta ei Red Horsekaan ottelussa säväyttänyt, mutta olisi ollut loogisempi vaihtoehto wildcardiin. Mies vaikuttaa kuitenkin kurinalaiselta ja potentiaali löytyy. Sydämestä puhumattakaan, joka nähtiin huikeassa karsintaottelussa.

Jos Kos tämän kauden jälkeisen mestaruustaiston voittaa niin se on UFClle yks parhaista rahallisista onnistumisista ikinä, nekin jotka ovat pitäneet GSPtä tylsänä ottelijana tulevat katsomaan rematchia kun "oikeus voittaa pahan" Tottakai suurin osa tosta Kossin jutusta on näyteltyä, se vetää ton bad boy imagen omien luenteen vikojensa kautta niin hyvin että kaikki vihaa sitä, ihan kaikki. Mä jopa toivon että se voittais GSPn haluaisin nähdä kuinka iso paskamyrsky nousisi :lol2:

Pakko tänne on jo itsekin kommentoida tästä kaudesta, että ainakin matsien tasossa on selvää parannusta edellisiin pariin kauteen verrattuna.

Kos on lähellä aiheuttaa todellinen paskamylly, mutta tälle ei kovin suurta kerrointa uskalla antaa kun vastassa on kuitenkin 7 viimeistä matsiaan voittanut mies
eikä vastukset ole olleet mitään säkkejä.
En osaa kuvitella Kossin voittavan muulla kun tyrmäyksellä rajussa ristiinlyönti tilanteessa ala Serra.
Ainahan sitä toivoo vyön liikkuvan, mutta tässä tapauksessa olen kyllä rajusti GSP:n puolella.

Kossi on helposti top#5 most hated mma fighters listan kärkisijoilla! :david:

Eipä se kössi sitte kestäny omaa lääkettään :D Marc jäi taas giljotiiniin ja britti menee läpi. Ei ehkä britin perhe miettiny loppuun saakka, kun kundilla on elämänsä tilaisuus ja siitä kuolemasta pitää just ennen matsia ilmottaa, eiköhän ton asian ois voinu kertoa talon jälkeenkin. Onneksi ei näkyny matsissa tai jos näky niin ei maksanu matsia.

Ei ne match upit niin huonoja ollu että kannattais pyöritellä päätään noin paljoa. Brookinsin jatkoon meno noista pareista on se jota pidän varmana, muuten voi mennä miten vaan. Phan varmaan hoitaa kanukin.

Niin, captain hindsight iskee jälleen. Dana veti narsismin huiput, kun ensin itse tunki Stevensin villimatsiin, ja perään hypetti kuinka parempi ottelija se on kuin esim. Sayers tai ilmeisesti kukaan muu pudonneista. Sitten kun Stevens kusi mahdollisuutensa niin herra White naureskelee ettei se tainnut niin hyvä ollakaan.

Repesin kyllä täysin Koscheckin itkupotkuraivareista kun joku vittuili takaisin. Matchupeista selkeästi näkee ettei Dana usko Mckenzien mahdollisuuksiin ollenkaan ja toivoo omasta mielestään parhaan pystyottelijan pudottavan sen. Ei ainakaan highlightin perusteella ollenkaan niin yksinkertaista. Brookinsin ja Sakon ottelusta voi tulla mielettömän hyvä, mutta Jonathan on ollut koko jengin vakuuttavin äijä ja toivon sen menevän loppuun asti.

Olipas taas kerran viihdyttävä jakso. Male Nurse alkoi ihan toden teolla päästä kösekin nahan alle haha. Oli kyllä niin väärä valinta tuo Stevens Wild cardiin, Dana taisi itsekin huomata sen ottelun päätyttyä. Brookins ja Johnson tulee olemaan @ Grande Finale.

Mun mielestä Stevens ei ollut yhtään huono ratkaisu wild cardiin. Paljon paremmin se otteli kun Sayers edellisessä jaksossa, ja ekassa erässä Stevensin mattotyöskentelyä oli hieno katsoa. Giljotiini nyt tuntuu tietysti parin tappion jälkeen osuvan kiinni melko helposti, mutta tiedä häntä.

Vituttaa, että GSP on palkannut tuonna ohjelmaan jonkun mieshoitsun puhumaan paskaa omasta puolestaan kun hänellä ei pokka siihen kestä.

Back
Ylös Bottom