The Ultimate Fighter: Team GSP vs. Team Koscheck

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tää on hauska ilmiö tää netissä, kun joku ensin menee möläyttämään jotain facepalmin arvoista ja jengi sitten nauraa sille, niin ruvetaan selittelemään että "trollasin lolz" tai "ettekö te nyt sarkasmia tunnista". On ihmisillä hauras itsetunto kun ei voi kuitata asiaa jotenkin näin: "Ups, lol, heitinpä urpon läpän, en oikein ajatellut juttua loppuun asti..."

En tiedä voisiko sitä enää paremmin sanoa.

Olihan ottelut :D Codyn ottelusta ei tiedä vieläkään mitään ton suorituksen jälkeen ja Brookins näytti vakuuttavalta. Se on kyl tosiaan pysyny jemmassa koko ajan. Tulee mielenkiintoiset semit.
Positiivista ettei herra Bruce Leeroy apinoinut mitään koko jaksossa.

Harvinaisen paskat matsit? Mitä helvettiä? Aivan mahtavaa sanon minä.Ei ollut mitään pitkiä matseja, mutta kovasti viihdyttäviä.
Tää hiljainen pitkätukka kyllä vakuutti. Loistavasti vei mattoon ja hieno lopetus.
Alaskan mies oli jossain siden ja half guardin välimaastossa, mutta silti kuristi kaverin ulos. Mä huusin riemusta..

Mä repesin ihan totaalisesti, kun Alaskan hujotti kursiti Kosin ykkös pojun 18 sekunnissa tajuttomaks. :D
Voi nenä... =)

Mulla siis ei oo Koscheckiä vastaan yhtään mitään. Mun mielestä se on vaikuttanut hyvältä valmentajalta ja on vaan luonteeltaan semmonen yläasteelaisen tasolle jäänyt. Vetää ehkä vähän tahallaankin pahan pojan roolia. Mut se oli jotenkin niin hulvatonta, kun siinä puhuttiin varmaan vartti pelkästään siitä COdyn triangelista ja heppukin vakuutteli, että joo mä latasen sitä kato pystyssä pönttöön, niin ei jää giljotiniin. JA Codykin sano ennen matsia, että "onhan sillä kaverilla parempi kunto ja se on kokeneempi ja sillä on paremmat alasviennit kun mulla ja se lyö paremmin ja se on muutenkin parempi kun mä... Mut aion voittaa." :D

Mä repesin ihan totaalisesti, kun Alaskan hujotti kursiti Kosin ykkös pojun 18 sekunnissa tajuttomaks. :D
Voi nenä... =)

2 ottelua, 1 voitto, 1 tappio. yhteenlaskettu aika kehässä 31s. Mahtaa olla jonkin sortin enkka toiki. En kyllä päästäis noilla näytöillä viel villin kortin matsiin ku ei sitä matsaamista juuri ole nähty.
Kössin ilme oli kyl aika... Priceles :D
Codyn asenteesta kyl täysi kymppi. Kiva nähdä mitä Sayers on oppinu, sillähän oli heikoin karsinta matsi taloon tullessa.

Tuli kyllä repeiltyä tuolle Codyn voitolle :D Kyllähän siinä giljotiinissa jotain täytyy olla, kun kaverilla oli ennen TUF:ia 9 ensimmäisen erän giljotiinivoittoa. Ei noilla hävinneiden esityksillä mihinkään wild cardiin päästä.

Koschek ei osaa päästää irti roolistaan. Tekisi sen edes hyvin, mutta kun sen "läpät" ovat juuri jostain yläasteelta.

Voitot ovat nyt Yrjölle 5-1, mutta onneksi Josh sai sentään varastettua sen sandaalin!!!!!11!

Cody teki juuri sen minkä osasi, mutta tuo Brookins dominoi täysin. Saas nähdä mitä käy, tosi jännä kausi.

Loisto jakso. Huusin ääneen, kun alaskan poika sai kuristuksen :D

Vittu et olin iloinen molempien voitoista. Codysta ei nyt yhtään tiiä osaaks se muuta, mut Brookins näytti mahtavalta. Sevak yritti vaan täysii pari kertaa pystyssä ja siihen jäi sen näytöt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uusin jakso katsottu, ja onhan sarja erittäin viihdyttävä. Matsitkin oli mielenkiintoiset tällä kertaa.

Brookinshan on otellut Jose Aldoa vastaan WEC:ssä, että eipä tuommoiset Armenialaiset hirveesti hetkauta varmastikaan.

The McKenzietine, parhautta. Saakeli et repesin. Hauskin jakso aikoihin.

Toi Brookins vaikutti kans kovalta ja asennekin on kohillaan. Helvetin ruma se on mutta ei se menoa haittaa

Aaah kyllä sai nauttia ku team GSP hoiti voitot himaa ja Kos jäi imee persettä. Varsinki ku Cody sai sen giljotiinin sisää ja Marc oli sekunneissa nuudelina. Kaveri jauho ennen matsia hyvin paskaa, mutta oikeus on voittanut taas. Brookinsin peli oli kyllä todella hienoo katottavaa. Hyvä jakso taas kaikenkaikkiaan.

Sako osoitti jälleen miksi kuumapäisimmät ei menesty. Hirvee uho aina ja treeneissäki ihan hullu, "VICTORY OR DEATH!", mutta ku häkin ovi menee kiinni, niin minuutti alakynnessä ja johan matto raikaa taputuksen merkiksi. Ja hyvä niin. Jännä nähä ketkä pääsee villillä kortilla tupiin. Ittelle ei jäänyt mieleen muuta kuin Namnamin vastus ja silläkin taitaa olla käsi paketissa.

Sako osoitti jälleen miksi kuumapäisimmät ei menesty. Hirvee uho aina ja treeneissäki ihan hullu, "VICTORY OR DEATH!", mutta ku häkin ovi menee kiinni, niin minuutti alakynnessä ja johan matto raikaa taputuksen merkiksi. Ja hyvä niin. Jännä nähä ketkä pääsee villillä kortilla tupiin. Ittelle ei jäänyt mieleen muuta kuin Namnamin vastus ja silläkin taitaa olla käsi paketissa.

Taidat puhuu Sevakista? Ja eihä se kerenny edes taputtaa :D. Ja villille kortille ei tuu nopeasti mielee muutaku sen englishman.

Taidat puhuu Sevakista? Ja eihä se kerenny edes taputtaa :D. Ja villille kortille ei tuu nopeasti mielee muutaku sen englishman.

Eiku nimenomaan Sevak. Ja ei todella, se oliki Rosenthal joka taputti sen puolesta, nyt kun sen näin uudemman kerran kattoo. My bad.

Tällä hetkellä varmaan villissä kortissa eniten kiinni juuri Wilkinson ja Andy Main, joka kuitenkin kiipesi kevyesti selkään matsissaan ja kuulemma luovututti kaikki oman joukkueensa jätkät matossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom