The Ultimate Fighter Season 2!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
11. jakso:
Hauska kuunnella niitä neuvoja kun joku huutaa keithille: "YOU GOT IT, YOU GOT IT!!" heti kun se vähän vääntöä yrittää, ja matt sanoo: "he got nothing..." Ja kun Keith yrittää karata alta, matt huutaa: "no, nobody gets away from you!!", ja taas mies läsähtää matolle... Pro neuvoja Matilta muutenkin.

Huomasi että on kovista jätkistä kyse kun kummatkin iskee lujaa toisen perseelleen. Rash hoitaa vain tuon alasviennin ja painimisen 10-0.

11. jakso.

Hyvä matsi oli, se on sitten Rashad finaalissa. Uskoisin, että Seth voittaa Bradin, joten ihan jännä finaali tulee varmaan.

Kuten sanoinkin matsi oli hyvä ja täytyy antaa Rashadille respectiä. Aika kova äijähän se on, vaikka eka matsi ei oikein vakuuttanut. Helvetin kova painija ainakin, ja ihan hyvin tuo pystyottelukin sujuu. Vaikkakin otti pari aika pahaa pommia Keithilä... Mutta ainakaan ei ole mikään lasileuka.

12. jakso!

Yllätyksekseni 12 jakso ilmestyikin samaan aikaan tuon 11 kanssa.

Stevenson matsi ei ollut mikään yllätys, meni aika pitkälti niin kun monet arvasivatkin.

Mutta Brad yllätti kyllä! Ekan erän perusteella luovuin jo toivosta, mutta Brad ei luovuttanut. Tokan erän voitti niukasti, ja kolmas sitten sinetöikin voiton. Raaka voima merkitsee paljon, todella kovia iskuja Brad jakeli maassa! Seth ei vaan päässyt alta pois. Hieno voitto, mutta uskon kyllä että Rashad vie finaalin, on se niin kova painija.

Jännittävä finaali tiedossa, en malta odottaa...!

Huh, ajatuksissani mokasin spoilerit, mutta korjasin heti! Toivottavasti kukaan ei samalla sekunnilla ehtinyt spoilaantua! :)

Ep. 11
Oli kyllä ihan siisti matsi, Rashadilla tuntuu olevan tuota sydäntä ja on se kyllä sitkeä äijä matossa. Hughesin pisteet nousi kyllä nyt. On aika tyly mutta osoitti olevansa maineensa veroinen kun kuitenkin oli aktiivinen Rashadin kulmassa. Odotin Keithiltä enemmän, varmaankin sen takia kun se näyttää jo tappajalta ulospäin. :) Sitten kun Matt ja Rashad sopivat feudinsa niin meinasi tulla ihan tippa linssiin.. Snif.. Toivoisin että seuraavaksi Sethin ja ja Jasonin voittavan. Joe voi kyllä viedä tuon matsin.

Jakso 12:
Sethin korva näytti tosi pahalta matsin jälkeen. Saattoi vaikuttaa suoritukseen ja lopputulokseen enemmän kuin luulisi. Sinänsä Brat ei esittänyt mitään erityistä taitoa ja uskon että Rashad vie finaalissa.

Helvetti, että tuntui hyvältä toi Bradin voitto. Kaikki HW:t halusivat otella semifinaaneissa Bradia vastaan, koska hän on niin kokematon.
Hän vaikutti odotetusti hitaalta ja kömpelöltä, mutta osoitti kuitenkin kovaa tahtoa ja kuunteli hyvin Hughesin neuvoja. Seth sen sijaan teki koko ajan toisin kuin kehäkulmauksensa huusi. Kahdessa ensimmäisessä erässä maahanviennit onnistui hyvin, mutta sen saatuaan yritys loppuikin. Ilmeisesti luotti siihen, että UFC:ssä edelleen JD:t menee sille joka suurimman osan matsista makailee päällä.

Onneksi NSAC:n puusilmätuomarit eivät onnistuneet tällä kertaa mokaamaan hommaa.

Johny: Joo se 12 jakso ilmestyikin samoihin aikoinin 11 kanssa! Tuli yllätyksenä minullekkin, ja ehdin jo spoilaantua kun luin sherdogia... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaan syystä että finaalit on jos oikein kuulin november 5th, eli ens lauantaina.
Täytyy varoa lukemasta näitä ennen kun katsoo ne finaalit.
Jakso 12 latauksessa, hitaasti vaan tuntuu tulevan.
Kellään tietoa dc++ 10g hubeista mistä löytyis?

tapio sanoi:
Varmaan syystä että finaalit on jos oikein kuulin november 5th, eli ens lauantaina.
Täytyy varoa lukemasta näitä ennen kun katsoo ne finaalit.
Jakso 12 latauksessa, hitaasti vaan tuntuu tulevan.
Kellään tietoa dc++ 10g hubeista mistä löytyis?

Ota torrentilla nuo sarjat. Tulee täyttä vauhtia (350kb/s tällä yhteydellä) melkein aina.

:offtopic:
Torrentilla.?
Mites tai mikä ois hyvä ohjelma siihen?
Mä itseasiassa kokeilin eilen viimeks bitcomet, en saanut toimimaan, sama juttu sitä ennen bittorrent..
Mä olen melko pihalla näistä, nyt mä olen käytellyt emulea ja dc:tä.
Pakko kysyä vielä, oon ladannut näitä pakattuja tiedostoja, purkaminen vaan ei ole viimeaikoina onnistunut videotiedostojen kohdalla.
Ladattuna lukee se "torrent", mä avaan sen pariin kertaan, ensin semmonen vetskarikuvio, jonka jälkeen kansio.
Ja kansiosta löytyy sama "torrent" tiedosto mitä alunperin aloin purkamaan..
Ohjelma mulla on powerarchiver2003, onko vika siinä vai käyttäjässä..:itku:
Meni hiukan offtopic.

Cooper sanoi:
Johny: Joo se 12 jakso ilmestyikin samoihin aikoinin 11 kanssa! Tuli yllätyksenä minullekkin, ja ehdin jo spoilaantua kun luin sherdogia... :)

Ahaa ok, kiitokset tiedosta. En sitten lue vahingossakaan spoilereita. :)

12.
Joe vei helposti, joka oli aika odotettua, veikkaan että vie finaalissakin. Seth ei otellut ihan odotestujen mukaan, veikkaan että olisi pärjännyt paljon paremmin jos olisi vaan noussut ylös. Noh, helppohan se on sanoa tältä puolelta verkkoa
.
Finaalia odotellen..

Tänäänkö finaalit sitten ovat? Mihinköhän aikaan Suomen aikaa ja monelt tulee torrentti? :D :D

Pohdintaa finaalipareista:

Joe vs. Luke tulee olemaan mielenkiintoinen. Joehan sanoi ep 12.:ssa ettei aio seistä "minuuttiakaan" Luken kanssa, eli varmaan pyrkii viemään matsin mattoon. Siellähän Joe on sitten kova. Luke voi yllättää muutamalla hyvällä iskulla/potkulla ja kunhan selviää matossa sen verran että tuomari nostaa äijät ylös tms. Tavallaan toivois Lukelle voittoa, kun se on niin hullu jätkä. :D

Rashad vs. Brad the Hillbilly matsissa ennakkosuosikki on varmastikin Rashad. Brad kyllä yllätti Sethiä vastaan, mutta onhan Brad perkeleen iso jäbäkin :D henk koht. toivon, että Rash voittaa :D :rolleyes:

12. jakson jälkeen...
Mielenkiintonen finaali tulos(paitsi ehkä HW-finaali).HW-finaalis ei oo pahemmin suosikkia,mut jos pitää valita, nii Rashad ehkä ansaitsis voiton. Luke on ehdoton suosikki,mainio heppu:hyper: . En kyllä valitettavasti usko, et kaveri Stevensonia voittaa. Joe on sellanen samantyylinen pikku karpaasi ku Hughes(=joku kun tyrmäis, ni olisin tyytyväinen).

Ja sitte main event... siinäki taidan(ainakin yleisen mielipiteen mukaan)olla altavastaajan puolella, ku toivon et Diaz voittais. Diaz sai aikanaan Lawler-matsis mun sympatiat: "jujutsu-jätkä" vs. ko-artist ja kaveri veti rennosti stand-uppii ja tyrmäs komeesti :rock: .

Kaikki jaksot katottuani, vähä ihmettelen sitä kohua mikä Hughesista on noussu joka puolella. OK, olihan se mulkku välillä,mut foorumien perusteella kuvittelin jotain paljo pahempaa. Franklinista diggaan kyl selkeesti enemmän. Itse asiassa koko Miletich Camp enemmän tai vähemmän ärsyttää mua(poikkeuksena Jeremy Horn) ja nautin aina ku joku niistä saa pataan. Varsinki Tim"halusin 6-packin,siksi vedin steroideja"Sylvia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom