Sarjaa seuraan aktiivisesti ja uutta jaksoa aina odotan innoissani, mutta monesti on jakson jälkeen vähän sellainen "thats it?" fiilis.
Samaa mieltä muiden kanssa, vähemmän tositeeveetä ja enemmän treeniä ruutuun! Niin mielelläni kuulisin enemmän treenirutiineista ja muusta lajiin liittyvästä. Ei voisi vähempää kiinnostaa katsoa kun joku känninen Joey itkee tyttöystävänsä perään.
Voisivat näyttää koosteita treenistä, eli minkälainen alkulämpö otetaan, mitä tekniikkaa hiotaan, miten paljon kolistellaan punttia, miten treenataan aerobista, kuvaa sparrista jne. Varmasti kiinnostaisi kaikkia urheilijoita, mutta toisaalta sohvaperunoista tuollainen voisi olla tylsää.
Valmentajat voisivat myös käydä vähän läpi treeniä ja kertoa miten treenauttavat kavereita, ja miten itse treenaavat. Treeni tavoissakin on kuitenkin paljon eroja. Myös UFC staroja voisi tuoda aina vierailemaan, vaikka joka jaksoon!
Ottelijatkin voisivat kertoa vaikka lempitekniikoistaan ja muutenkin matsaajista olisi kiva tietää enemmän. Siis taitojen puolesta, monesti matsiin mentäessä ei oikeen tiedä tyypeistä muuta kun recordit jotka näytetään juuri ennen ottelua. Olisi kiva kun matsia ennen saisi itse vähän jo pääteltyä, että kumpi on kovempi pystyssä, kumpi tykkää painia, miten hyvä Muay Thai tekniikka löytyy, onko toinen parempi nyrkkelijä jne.
Sen sijaan lässytetään kaikesta turhasta tunnelmallisen musiikin soidessa taustalla... Sitten Dana tulee ja sanoo 10 kertaa fuck ja lähtee pois.
Toistaiseksi ollut aika laimeita ja epätasaisia matsejakin. Toivottavasti luvassa on vielä parempia otteluita, vähän on mennyt nyt sarjasta maku viime jaksojen perusteella! Hughesistakaan ei ole kauheasti saanut mitään irti, tosin edellisen jakson previkan mukaan tällä viikolla olisi luvassa kunnon Hughes-showta.
Ja minä pidän Serrasta, mutta vähän alkaa kyllä palaa hermo tyyppiin. Liika on liikaa! En tiedä kuinka monta kertaa enää kestän kuulla Serran sanovan "bro"...