The ultimate Fighter 18: Rousey vs. Tate

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onha noi iha räpellystä,tollast ettei suojata yhtää vaan kuha vaihdellaan iskuja.Ei tos kyl mitään teknistä oo mut onha toi viihdyttävän näköstä :D

Ite taas just sen takia en ole viitsinyt naisten matseja hirveästi katsella kun monet matsit näyttää niin onnettomalta huitomiselta. Samasta syystä ei kiinnosta mitkään turpakeikat.

hih hih hih laitetaan tällaisia kuvia tonne seinille.....vitun kakarat.

Mä en hiffaa et miks DW oli niin butthurt niistä kuvista, ihan niinku aikasemmilla siisoneilla ei oltai pilailtu toisen jengin kustannuksella. Ronda saa ihme etuoikeuksia, just saying

Tais Dana ottaa näkemänsä idioottikuvat seiniltä pois sen takia, koska tiesi miten vahva persoona Ronda ja hiukan pelkäsi miten reagoi nähdessään ne tai se valmentaja kanssa joka kävi kuumana kun lyömisestä sanoi Tate Rondalle.
On aivan vitun lapsellista touhua Taten tiimiltä tuommoinen.
Dana ei tahdo siis tappeluja tiimien välille joihin tuolla menolla homma olisi varmaan mennyt ellei siihen puutuisi.

Kyllä kaikkien muiden kiusaaminen ja härnääminen on sallittu. Mutta ei tietenkään Rondan. Sitä pitää suojella niin kuin tenavaa kaikelta epämielyttävältä, koska ei osaa hillitä itseään. Ja sama koskee muuta valmennustiimiä.

Tai sit kokohomma on danalta lähtösin. Käskeny jengin laittaa tarroja että voi ottaa ne pois ja leikkiä hyvistä. Osukin sopivasti paikalle..
Matsi oli todella huono, syystä kun painija joka yrittää voittaa matseja sitomalla ja painamalla häkin seinään. Eipä juuri muuta. Hyvinhän tähän mennessä pärjännyt 9-0 mutta kun pitäisi tajuta että ufc ei ole pelkkää urheilua, menee aikapitkälle viihteen puolelle. Onko sit hyväasia niin en tiedä.
Muttta tota tyyppiä ei varmasti nähdä enää ufc:ssä.
Ronda näytti tykkäävän siitä toisesta, kun pyyhe tippui niin missä rondan katse ja pusu poskelle kun matsi oli voitettu:)

Joo Dana sattumalta osui paikalle. Kaveri on varmaan aika kiireinen, mutta ehtii aina välissä käydä katsomassa onko salilla kaikki ok. Siistiä ja silleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
varmaan ollu niin sekopäistä menoa ettei oo matsku riittäny 12 jaksoon ni pitäny yks jakso tehä tollanen recappi niistä tapahtumissa missä on porukka ihmisinä.. :D

Dana ainakin taisi mainostaa jossain haastiksessa talossa olleen melkoista hässäkkää.

Tuota recappia katsellessa kyllä vaan nauratti kuinka oikein huomasi kun kesken kauden Rondan nihkeilyä alettiin siloittelemaan. Se mutsihommakin sattui juuri sopivasti siinä kohtaa, sitten Dana vielä suojelee pahiksilta. Jopa neanderthalinarmenialainen koutsi armon saa.

Ärr, huomasin että oli threadiin tullu uutta viestiä ja samalla totesin että oon unohtanu tän viikon jakson ihan täysin. Sitten mulle tarjotaan jotain recap jaksoa? Ei saatana :face:

Niin tosiaan en itse(kään) ole katsonu jaksoa ja mutuilin vaan tuon mun vastauksen ylempänä. :D

Onko jakso katsomisen arvonen, mitä on pakkis mieltä?

ehkä alkua kohen tuntu et kokoajan oli tätä sen osalta koko ohjelma. Mut eiköhän nyt oo alkanu tilanne vähän neutralisoitumaan vaikka jotain tunnepuuskia kait tuleekin yms... ja muuta pelleilyä/ärsyttämistä..

En oo katsonut tätä kautta yhtään jaksoa niin onko porukka alkanu inhota Rondaa enemmän tätä katsoessa? Aika paljon on kritiikkiä saanut :D

En ole itse Rondasta välittänyt oikeen missään vaiheessa mutta uskosin että Rondan fanikunnasta on paljon siirtynyt sakkia Taten kerhoon.

Unohdin tän uusimman jakson, sitten illalla vasta muistin ja heti äkkii lattinkii, ehtii ennen nukkumaanmenoa kattoo...

Mietin, että latasinko väärän tiedoston, kun joku summausjakso tosiaan. No, jakso kiinni ja nukkumaan, ei kiinnostanut. En suosittele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom