The ultimate Fighter 18: Rousey vs. Tate

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päällimmäisenä tästä kaudesta on jäänyt mieleen se, että Ronda on ärsyttävä. Niin syvästi toivon, että Miesha tämän päihittäisi ja mieluiten tyrmäyksen kautta. Pahoin kuitenkin pelkään, että matsi menee tutulla kaavalla Rondan nimiin...

Angsti-Rondaa on hauska katella kun tyttö ottaa pulttia aivan mitättömistä asioista. Huvittaa aika paljon monet kohtaukset kuten tässäkin uusimmassa menee aivan tahalleen Taten poikakaverin viereen jne.
Veikkaan, että Ronda saattaa jopa lopettaa muulla kun armbarilla tämän matsin. Toivoisin kunnon pystysotaa.
Jessamyn on mun suosikki myös ja Pena on kanssa aika ihana.

"Valkkuu, valkku hei toi ilkimys sano etten mä muka osaa lyödä, nyyh. Ihan oikeesti sano etten osaa lyyä vaik kyl mä oikeesti osaan, sniisk." Ja paikalle marsii vihanen armenialainen ja alottaa oman shown... Lisätään tohon Diazin jengi ni voi hyvää päivää. Osaahan noi kaikki matsaa niin perkeleesti mutta... :wall:

Alkaa aika huolellisesti vituttaa toi hiekkapimppi-Rondan uikutus. Mukava nähdä ne kuuluisat "oikeat värit", mutta kai sitä pitää samalla muistaa että UFC:han se tossa vaan tekee TV showta.

Turhaa mä toisaalta tässä lässytän, katon silti kaikki jaksot. :D

Ronda menettää kyllä varmasti tuhatmäärin faneja tuon ohjelman aikana tuolla kiukuttelullaan.
Enkä yhtään ihmettele jos kaikki mimmin ympärillä pyörivät ihmisetkin on tuommoisia kiukuttelijoita kuten tuo pystyvalmentaja. Huoh....
Noh. Jospa se uus venäjäläinen mimmi vaikka vääntäis Rondalle judot mikäli MIesha ei siinä tällä kertaa onnistu. :D

Sehä on naispuolinen Luke Cummo.Varmaanki lepakko kaikenlisäks

Joo ei kiitos.

id_hit_it_15.jpg

Voitto meni oikeaan osoitteeseen, mutta ihan kummalliseksi draamaksi meni tämäkin jakso :D Ei herrajumala sentään mitä nillitystä Rhondalta. Melkein toivoisin, että Bryan Caraway vetää sitä sen valmentajaa käkättimeen. Holdsworthin pisteet tosin laski mun silmissäni, kun se näytti muille jätkille sen kirjeen. Mun mielestä omin käsin kirjoitettu preivi on vieläkin henkilökohtaisempaa kamaa kuin esimerkiksi tekstari, maili tai sosialistisen median kautta pukattu viesti. Ääliö mikä ääliö!

Kolme ekaa jaksoa erittäin hyvää viihdettä, eikä pelkästään valmentajien vuoksi. Misha vaikuttaa Rhondaa sympaattisemmalta valmentajalta, joten Mishalle toivon moottoripyörää. :)

Voitto meni oikeaan osoitteeseen, mutta ihan kummalliseksi draamaksi meni tämäkin jakso :D Ei herrajumala sentään mitä nillitystä Rhondalta. Melkein toivoisin, että Bryan Caraway vetää sitä sen valmentajaa käkättimeen. Holdsworthin pisteet tosin laski mun silmissäni, kun se näytti muille jätkille sen kirjeen. Mun mielestä omin käsin kirjoitettu preivi on vieläkin henkilökohtaisempaa kamaa kuin esimerkiksi tekstari, maili tai sosialistisen median kautta pukattu viesti. Ääliö mikä ääliö!

Itse toivoin koko ajan myös, että Caraway jotenkin asiallisesti toteaisi Armenian pojalle, että otahan vähän lisää matseja alle ja yritä nyt vaikka päästä ensin UFC:n kirjoille, niin pieksän sut mielellään häkissä sen jälkeen. Rondan touhu on aivan käsittämätöntä ja aivan yhtä idioottimaista näyttäisi olevan apuvalmtajan touhu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaha Ronda jatkoi perseilyään urakalla. Myötähäpeän määrä on aivan järjetön kun katsoo sen edesottamuksia. Whambulancee tarvitaan varmaan monesti tällä kaudella vielä. Vaikken pahaa toivokkaan Rondan ottelijoille niin olisihan se mukava nähdä minkälainen räjähdys seuraisi jos Taten ottelijat voitaisivat kaikki ottelunsa.

Eli toivotaan kaikki että Harriet Potter voittaa ensi viikon matsinsa.

^ Ufc tarvii lisää muijia painoluokkaan. Tuf on hyvä keino esitellä uusia persoonia. Vähemmän skandaalia tossa on kun ekoilla tuf kausilla. :D

Tämä ja muutenkin varmasti halutaan noita naisten kykyjä tuoda vähän enemmän esille niin alkaisi uppoamaan tälle vähemmistöllekkin paremmin ;)

Ooh! On taas sen aika, uusi jakso netisä.

Meni voitto kyllä oikeaan osoitteeseen vaikkakin väärään tiimiin. <avautuminen> Ärsyttää tuommonen saatanan ylipirteä japski-a-like käyttäytyminen. ARGH! </avautuminen>

Ei jumalauta ekan kerran tuntu kyl pahalta ku toi anime muija makoili iha kuutamol maassa ja sai nyrkkii nassuun.Muutenki aika helvetin huono tasosta toi otteleminen kummaltaki.

Mut kattelee noit recordeja, esim tää anime viimeset 5 matsia ja kaikista tappio ja toi Jessica 1 voitto 3 tappiota ja yks ratkasematon......

Mun mielestä se slämi kyllä käytännössä jo tyrmäsi Roxannen, eihän se päässyt edes jaloilleen enää sen jälkeen. Ei olisi yhtään haitannut jos olisi jo siinä kohtaa laitettu poikki. Harmitti tietysti kun toivoin sen kaivavan jostain vielä jonkun ihmelukon vaikka olikin puhki, näet ei se nyyhkyäitikään todellakaan vaikuttanut kummoiselta matsaajalta. Shayna ja Juliana olisivat mun mielestä pyyhkineet aika hyvin lattiaa kummallakin. Särähti jo ekassa jaksossa korvaan kuinka Roxy kertoi olevansa viiden matsin tappioputkessa, ja toisenkin recordi oli aika mairea 1-3-1. Onneksi tästä sarjasta luultavasti tulee sentään ainakin 3-4 kovemman luokan matsaajaa naisdivariin niin naistensarja ei tipu pois.

Jotenkin tuntuu että Rondalla on joku mattinykästyylinen iltalehtisopimus menossa, että joka jaksoa pitää värittää jollain idioottimaisuudella. Muija hyppii jonkun 2 kertaa Matt Hughesin subittaneen Hallmanin silmille, se olisi pistänyt akan ja sen Romanscousinkoutsin kerralla nippuun.

Rousey ja sen koutsi, ei jumalauta mitä apinoita. Olishan se ollut viihdettä kun Hallman olisi pistänyt Roseyn koutsin oksentamaan verta ja hampaita parkkipaikalla. Taten joukkueen pitäisi keksiä joka jaksoon joku riitävän-lihasa-vieraileva-tähti, joka kävisi vittuilemassa ja tönimässä sitä juntti-koutsia. Hauska nähdä kun se otti Hallmanninkin kanssa taka askelia ja ihan syystä. Matsi oli mitä oli, Dragonball-Z-muijan olisi pitänyt voittaa vaan sen takia kun oli niin positiivinen tyyppi.

Jotenkin tuntuu että Rondalla on joku mattinykästyylinen iltalehtisopimus menossa, että joka jaksoa pitää värittää jollain idioottimaisuudella. Muija hyppii jonkun 2 kertaa Matt Hughesin subittaneen Hallmanin silmille, se olisi pistänyt akan ja sen Romanscousinkoutsin kerralla nippuun.

Ei todellakaan pärjäisi noille kahdelle kerrallaan vaikka kuinka olisi Hughesia lukotellut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom