SUPERCARB 1kg -40%

The twenty pullups challenge mimmeille

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Todella komea kehitys! :hyvä:

Mulla tuli lievän painonnousun takia takapakkia. Niin rajoilla mentiin, että vajaa kilo lisää elopainoa on vähentänyt maksimitoistoja tilapäisesti kahdella. Nyt olen pitänyt vähän kevyemmän viikon ja palannut ohjelmassa taaksepäin, mutta ensi viikosta eteenpäin runnotaan taas niin pitkälle ohjelman mukaan kuin pystytään :)

En ole tämmöstä challengereita koskaan tehnyt joten voisin tätä kokeilla. uskoisin että mulle passaisi aloitus tuosta week 3. Säännöllisesti salilla leukoja vedän, n. 8 max. palataan 6 viikon päästä!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Selvästi pienetkin painonvaihtelut on mulla leuanvetoihin niin merkittäviä, että eipä pysty tätä treeniohjelmaa seuraamaan niin hyvin kuin haluais.

Viimeksi meni keskisarakkeen ohjelmasta (6-9 pull ups) kakkosviikko ihan hyvin läpi, kutonenkin onnistui, mutta nyt taas pärähti jotain nestekertymää reilut puoli kiloa ja kolmosviikon eka treeni meni sen takia pieleen: kuudetta toistoa ei synny.

Mutta ei hätiä, oon nyt lakannut katselemasta viikkoja ja menen aina seuraavaan treeniin sitten kun edellinen on onnistunut. Joka tapauksessa progressio näin ohjelmaa hitaammin noudattaenkin on tuntunut hyvältä. Tänäänkin viidessä treenisarjassa meni yhteensä 23 leukaa, kun ohjelmaa aloittaessani yhteensä 9 leukaa sisältävä viissarjanen oli kova pala. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom