Ohjelman kannaltahan ei oo kyllä mitään väliä tekeekö myötä- vai vastaotteella, tilanne on eri vain, jos päätitte nyt joukkona tehdä sen vain myötäotteella.
Oon tehny tolla ohjelmalla joskus, suoritus nousi 2 -> 8, oma paino oli aika paljon, ainakin 75kg, kun aloitin. Enkä muistaakseni tehnyt ohjelmaa loppuun saakka, kun tuon kahdeksan jälkeen ei vaan koskaan noussu sen enempää, vaikka välillä otti takapakkia.
Jos lähtisin tälläseen haasteeseen, en suostuisi tekemään myötäotteella, koska mulla hajoaa nivelet siinä. Ainoastaan vastaotteella. Ylipäätään suosittelisin kutakin tekemään itseään enempi miellyttävällä otteella, myös leveyden suhteen. Nyt painan niin paljon, että vedän vain voimistelurenkailla jalat maassa. Viimevuotisten työperäisten rasitusvammojen vuoksi en välttämättä koskaan enää vedä kunnolla leukoja, mutta sepäs jää myöhemmin nähtäväksi. Pääsin jo kuukausi sitten (vuoden kuntouttamisen jälkeen) elelemään ilman rannetukea, ja voin jopa punnertaa ja vedellä noita leikkileukojakin ilman ranne- ja kyynärpäätukea.
Mutta voinhan mää toki noilla leikkileuoilla osallistua teidän tempaukseen, mistäs sitä tietää vaikka kohta sit pääsis taas niitä tavallisiakin. Itse asiassa aloitin tän ohjelman niillä renkailla jo puolitoista viikkoa ennenku kerkesitte tän threadin tänne tempaseen, joten mikä ettei ja jottei tässä omalla tavalla osallistuta. :D Oon ollu tosi tiukka liikkeen tason kanssa, ja huolinu laskuihin vain täysin oikein tehdyt toistot, ku on helpotettuja noi vedot. Aloitushetkellä sain 4 puhdasta toistoa ja nyt 6. Heh, vau mikä kehitys :D. Vittu jalat maassa, LOL!