The Top 10 Craziest Science Stuff you didn't know

kaNi-, ehkä paskapuhetta on vähän liian voimakas sana. Tosin kanajuttua, homopommia tai Tomaccoa en suostu uskomaan. Tuommoiset eläinjutut on aika vaikea todistaa vääräksi, koska mistä minä kanan, tai todisteet siitä että joku muu on tehnyt niin kanalle. Sama kuin sanoisin että leijonan voi hypnotisoida laittamalla banaanin sen korvaan, jos et usko niin todista vääräksi. Homopommia on yritetty tehdä, sen uskon. BBC Newsissäkin oli juttua siitä tammikuussa. Mutta on ne yrittänyt tehdä muitakin outoja juttuja kuten jotain kaasua mikä saa mehiläiset hyökkäämään ihmisiin ja kaasua joka tekee ihon erittäin araksi auringonvalolle. Mitään niistä ei olla tehty.
Simpsoneiden Tomacco oli sisältä ruskea ja maistui tupakalle. Tuossa ei kerrota mitä siitä tulee kun yhdistää tomaatin ja tupakkakasvin.

Muut taas on vähän siinä ja siinä. Ei ollut minulle mitenkään uutta että vessaan voi kuolla. Eikös esim Elvis kuollut vessaan. Mikä jännä tieteellinen fakta tuo kolmas nänni on? Oliko kellekkään uutuus että ihmisellä voi olla 3 nänniä? Ja immuunisysteemiä räkä voi vahvistaa, niin voi moni muukin erite. Voit kuolla nauruun? No eikös kaikkeen mikä rasittaa sydäntä voi kuolla.
Kaikki ketkä on nähnyt Kevin Smithin Clerksin tietävät tuosta Angel Lustista.
Piti sekin ottaa selville kun ensikertaa näin tuon elokuvan.

Tuo miesten rintaruokinta ja alien käsi ovat minulle uusia juttuja. En oikeasti tiennyt tuommoisesta syndroomasta tai siitä että miehet ovat kykeneväisiä ruokkimaan rinnasta.

Back
Ylös Bottom