The Simpsons movie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vaksi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paatuneena Simpsons fanina :3:. Liian juonivetoinen, ei ole sitä tuttua spontaania Simpsons-materiaalia, mitä sarjassa on tottunut näkemään. Myöskin liian vähän hauskoja kohtia ja vitsejä, vaikka mukana olikin monia todella hyviä sellaisia. Osa jutuista oli myös selvästi tehty nuorempia katsojia silmälläpitäen (slapstick), mikä ei ole sarjalle tyypillistä. Mutta anyway, kyllä tämä piti jo ihan kannatuksen vuoksi käydä katsomassa.

Meikäläinen kyllä tykkäs kovasti. Olen kyllä varsin kova simpson fani mm kaikki suomessa ilmestyneet box-setit löytyy. Tietenkään 1.5h leffalta ei voi odottaa saman tyyppistä sisältöä kun 20min sarjalta. jonkinlainen kunnon juonikin on oltata. Annan siis :4: ja puolikas päälle

Ihmettelen kyllä miksi tälle annetaan näinkin kriittistä arvostusta. Varmaankin siksi, että monella elokuvaan menijällä on ennakkoluulot 110% jostain maailman hauskimmasta leffasta. Tottakai elokuva poikkeaa hieman hyvinkin tutuksi tulleesta sarjasta. Toisaalta normaalin sarjan idean venyttäminen parin tunnin mittaiseen koko perheen elokuvaan ei mielestäni olisi mitenkään fiksu veto. Itkuhan siinä pitemmän päälle tulisi. :lol2:

Noh, kaikkia ei voi koskaan saada tyytyväiseksi. itse annan elokuvalle mutisematta ja sen enempää perustelematta täydet :5:.:piis:

hauskoja kohtauksia, mutta kokonaisuus jäi jotenkin pliisuksi. Ihan ok, mutta ei missään nimessä Simpsoneita parhaimmillaan.

Ihmettelen kyllä miksi tälle annetaan näinkin kriittistä arvostusta. Varmaankin siksi, että monella elokuvaan menijällä on ennakkoluulot 110% jostain maailman hauskimmasta leffasta. Tottakai elokuva poikkeaa hieman hyvinkin tutuksi tulleesta sarjasta. Toisaalta normaalin sarjan idean venyttäminen parin tunnin mittaiseen koko perheen elokuvaan ei mielestäni olisi mitenkään fiksu veto. Itkuhan siinä pitemmän päälle tulisi. :lol2:

Itselläni paska fiilis jäi ainakin siitä, että tuntu niinku oisin kattonu jotain ihan muuta animaatiota, jossa vaan nyt sattuu olemaan samat hahmot. Huumori oli suurelta osin täysin erilaista ku mihin oon tottunu sarjaa kattoessa. Odotuksista sen verran, että en oo koskaan mikään kova simpsons-fani ollut. Jos satun kattoon telkkaria ja sieltä ei mitään muuta tuu ni saatan jakson kattoa. Mutta esim. South Park on enemmän mun makuun.

Miksi ihmiset, jotka eivät katso Simpsoneita normaalisti juuri ollenkaan televisiosta, ylipäätään menevät katsomaan leffaversion?

Itse katselen telkkarista esim. Salatut elämät, jos satun juuri silloin TV:n äärelle eikä sieltä parempaakaan tule. Ei silti tulisi mieleenkään mennä katsomaan Salkkarileffaa teatteriin (jos sellainen nyt edes tulisi). ;)

Kohtalainen, mutta tosiaan oli liian suuret ennakko-odotukset. Ei pitäisi koskaan katsoa komediaelokuvien trailereita koska ne paljastavat kaikki hauskimmat kohtaukset, jotka eivät sitten enään leffassa naurata.

Ei ollut pahemmin odotuksia. Olin kuullut, että on hauska ja kyllä se oli varsin viihdyttävä. Ei ollut suvantovaiheita oikeastaan ollenkaan (kiitos elokuvan riittävä lyhyen keston).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
070725_simpsons_hlg_4p.hlarge.jpg

aivan loistava elokuva:D

Se oli kyllä hauska, mutta ei se kreisikomedia vain enää naurattanut. Tottahan se lapsia naurattaa, mutta ennen vanhaan simpsonien vitsit perustuivat siihen, että ne tulivat täysin nurkan takaa ja vasta hetken päästä tajusi leuan. Se että Homer nakuttaa Bartin sormia vasaralla, jotta poika tippuisi katolta, on aika köyhää huumoria eikä kovin älykästä.

Kyllä tästä tosiaan huomasi, että huumorista oli tehty enemmän valtavirtaa (lue: Simpsoneita tuntemattomia katsojia) miellyttävää. Siitä juuri kreisikomedia jne. Schwarzenegger olisi muuten saanut olla Reinier Wolfcastle. Parempi läppä noin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom