The Ring

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
The ring on hemmetin pelottava leffa. Varsinkin ekalla kerralla. Ja hyväkin leffa vielä.

Snoopie sanoi:
The ring on hemmetin pelottava leffa. Varsinkin ekalla kerralla. Ja hyväkin leffa vielä.

Täältä eriävä mielipide, leffa on tylsä kuin mikä. :D Kuin myös oli Kauna kun sen katsoin, lähinnä menee nuo "überkauhuiiks" leffat sillai että muut ympärilläolijat kirkuu samanaikaisesti ku minä repeen hysteerisesti nauramaan. :D Mutta, toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä kuten usein on huomattu. Itellä kolahtaa kunnon hyytävät trillerit ja vähän erilainen kauhu paremmin. Mutta ei voi toteutuksesta Ringiä moittia, nätti leffahan se on.

Kauna oli taas hemmetin huono.
Oli siinä yks hyvä kohtaus kuitenki, kun se ämmä on siellä kerrostalossa, sammuttelee niitä valoja ja kävelee kohti sitä kameraa.

Kaunassa oli alusta loppuun niin ahistava tunnelma että suorastaan vitutti kattoa. Koko ajan sai jännittää mistä ämmä seuraavaksi sukeltaa.

Mua vituttaa kattoo tollasii ku kokoajan joutuu venaa et nonii tapahtuis jo. Sit joku pissaliisa vilahtaa peilissä ääniefektien kohotessa 100 desibeliin ja sydän on pysähtyä. Stten odotellaan taas että mistäs se seuraavaks yllättää. :wall:

Mua ei ole juurikaan nuo nykyiset kauhuleffat innostaneet. Ne kun kaikki noudattavat aikalailla samaa kaavaa, eli jokin yliluonnollinen väijyy viattomia ihmisiä ja "kauhu" perustuu lähinnä yllättäviin, nopeisiin kohtauksiin. Viimeisin näkemäni oli se uusi Amityville Horror, ei se huono leffa ollut, mutta ei hyväkään. Sellainen kerran katsottava. Ring oli mielestäni surkea, kuten myös Kauna.

On viimeaikoina yksi hyväkin kauhuleffa tullut nähtyä, nimittäin Saw. Se oli erittäin hyvä leffa ja mikä parasta, siinä ei riehuneet yliluonnolliset voimat vaan ihan vaan keskimääräistä sairaampi ja kierompi heebo ;)

HC76 sanoi:
Mua vituttaa kattoo tollasii ku kokoajan joutuu venaa et nonii tapahtuis jo. Sit joku pissaliisa vilahtaa peilissä ääniefektien kohotessa 100 desibeliin ja sydän on pysähtyä. Stten odotellaan taas että mistäs se seuraavaks yllättää. :wall:

Näin se on että ei "kauhusta" saa pelottavaa muuten kuin säikytys kohtauksilla!! Ne leffat joissa ei ole näitä "säikytyskohtauksia" on uber tylsiä ja paskoja!
Kuitenkin, ringissä ei tapahdu mitään ja yli tylsä suurimman osan ajastaan. Ring ei minua pelottanut yhtään. Kaunassa taas mielestäni tapahtuu koko ajan! Silloin meni yöunet kun sen katsoin :evil:

Kannattaa katsoa Ring moneen kertaan, siitä saa paljon enemmän irti kun joka väliin on piiloteltu kaikkea jännää. esim
se hullu video loppuu kuvaan jossa on kaivo. Jokaisella videon katselukerralla Samara kuitenkin nousee kaivosta vähän ylemmäs.

Raejuusto sanoi:
Kannattaa katsoa Ring moneen kertaan, siitä saa paljon enemmän irti kun joka väliin on piiloteltu kaikkea jännää. esim
se hullu video loppuu kuvaan jossa on kaivo. Jokaisella videon katselukerralla Samara kuitenkin nousee kaivosta vähän ylemmäs.

Mistä sä tiedät kuinka korkealle se sieltä nousee? Näetkö sen kaivon seinämän läpi ? Ehkä se nousee joka kerta ylemmäs kun videoa joku katsoo, mutta mistä sen tietää?

Kipi I sanoi:
Mistä sä tiedät kuinka korkealle se sieltä nousee? Näetkö sen kaivon seinämän läpi ? Ehkä se nousee joka kerta ylemmäs kun videoa joku katsoo, mutta mistä sen tietää?

siis meinaan että samara nousee ulos kaivosta enemmän ja enemmän jokaisella katselukerralla. Itse oon nähnyt leffan vaan yhden kerran, ja tämän jutun luin joltain keskustelufoorumilta. En siis itse ole kyseistä ilmiötä todistanut, sori :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis, mitä perkeleen hyötyä noista teijän spoilereista on?
Ärsyttävää vaan koko ajan pistää eriväriseks tuo, että voi lukea.

Aarne sanoi:

:offtopic: No jos sä aiot ikuisesti pilata muiden elokuvaelämyksistä ison osan möläyttämällä esimerkiksi loppuratkaisun tai jotain todella oleellisesta juonesta, niin sä
kuolet yksin

Eihän näitä ketjuja ole tietysti pakko selailla, mut mielellään sitä lukee muiden käyttäjien kommentteja, jos leffa kiinnostaa, vaikka sitä ei olisi nähnyt.

Niin ja itse elokuvasta: tämä on mun mielestä yks parhaista koskaan tehdyistä kauhuleffoista. Lähtökohta on typerän kuuloinen, mut jessus, yksin pimeessä tää kyllä luo ruskean rannun alkkareihin. Se taustalla alati veistelevä jousisoitun on karmiva ja se pätkittäin ruutua kohti warppaileva tyttö... hrrr

Mä en ymmärrä mitä pelottavaa tossa leffassa oli? Deep blue seassakin oli toimivampia säikyttelykohtauksia :D. Lisäks juoni oli niin pahaa shaissea, että pahaa teki kattoo.

Aarne sanoi:

Ne ärsyttää sua. Se hyöty ainakin.

Muistanko väärin vai näytettiinkö teatteriversiossa lopussa kuolleen miehen naama kun se istui siinä tuolissa? Telkkarista tulleessa Ringissä leikattiin juuri siinä vaiheessa kun tuoli kääntyi ympäri.

Dean Kuntz sanoi:
Muistanko väärin vai näytettiinkö teatteriversiossa lopussa kuolleen miehen naama kun se istui siinä tuolissa? Telkkarista tulleessa Ringissä leikattiin juuri siinä vaiheessa kun tuoli kääntyi ympäri.

näytettiin muistaakseni

Mulla on toi dvd:nä, hommasin lähinnä siks kun sen piti olla niin "pelottava" jne.. Mitä siit ny hehkutettii, mut meikän mielest koko leffa on yksinkertasest ihan paska eikä pelota ketää.. Tai no ainakaa minuu :P Mutjoo.

lumbago sanoi:
Mulla on toi dvd:nä, hommasin lähinnä siks kun sen piti olla niin "pelottava" jne.. Mitä siit ny hehkutettii, mut meikän mielest koko leffa on yksinkertasest ihan paska eikä pelota ketää.. Tai no ainakaa minuu :P Mutjoo.

Mut entäs tämä?

0076.jpg

The Grudge oli kyl yks huonoimmista kauhuleffoista jonka oon koskaan nähny... En edes muista siitä enää mitää muuta kuin sen helkkarin ärsyttävän Buffy Vampyyrintappajan, joka ois ihan oikeesti voinu pidättäytyä ihan siinä omassa tv-sarjassaan, kokoillan leffaan sillä ei rahkeet riitä...

Back
Ylös Bottom